Skocz do zawartości

lukii23

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lukii23

  1. tak, poszło bez grzania i mrożenia, sam byłem w szoku, po wyciągnięciu tej starej tulei praktycznie wypolerowałem otwory w belce, dobry smar, na smar wd40 4xuderzenia młotkiem przez kołek i poszło. szczerze byłem w szoku, w warsztatach liczyli sobie ok 100zł za strone ale jeśli ktoś potrafi robić coś przy aucie da sobie tym rade. mnie udało się bez kanału
  2. Akcja udała się bez wyciągania belki, i w sumie to nie wiem po co ją wyciągać. tuleja weszła na miejsce przy dwóch uderzeniach młotkiem przez kołek. Ciężko było mi dokręcić śruby na kołach więc przy zdjętym kole podniosłem belkę lewarkiem do pozycji "roboczej" i dokręciłem. mam nadzieje ze tak też będzie dobrze. dzięki za cenne informacje
  3. te stare gumy wyjąłem gołą ręką tulejkę naciąłem i wyszła prawie bez problemu. długo to nie trwało. żeby w druga strone szło tak samo
  4. nie posiadam sciągaczy... nie ma na to innego sposobu?
  5. Witam. Mam pytanie tak jak w temacie. przygotowuje się do wymiany tulei tylnej belki, sztuk 2. czy ktoś z was wymieniał je bez wyciągania belki z auta? bez ruszania przewodów hamulcowych?itp. Czy w sedanie po odkręceniu tych śrub trzymających belkę opuszczę ją na tyle aby wybić tuleje i umieścić jakoś nowe? nie chce ruszać przewodów bo wiadomo jak to jest, najpierw przewody, za chwile coś sie ukręci ze starości później odpowietrzanie i ryzyko ukręcenia odpowietrznika itp. jeśli ktoś to robił i ma jakieś mądre pomysły to dzięki za podpowiedzi. pozdro, dodam jeszcze ze szukałem na forum takiego tematu i nic nie mogę znaleść
  6. tak kolego jest zamiennik i ja u siebie osobiście taki mam i wszystko jest ok. za chwile będziesz miał kilka postów ze tylko ori. za 100zł ja mam za ok 15 zł i jest dobry i wiem ze wielu kolegów taki ma. z tego co pamiętam to firmy torpan. kup też komplet uszczelek na czujnik i zaślepke
  7. dokładnie w wersjach skandynawskich zamiast tej zaslepki jest grzałka, taki norweg przyjeżdża do roboty pod firmą są słupki wpina sie po robocie odpala auto i ma temp, 50stopni w silniku.
  8. ja osobiście mam układ zalany od dawna płynem K2 g12 i nie mam zadnych problemów a jest o wiele tańszy chyba nawet o polowe, a bez sensu płacić za marke,kupiłem 7 l płynu na wypadek gdyby wylało sie przy odpowietrzaniu i zaplaciłem 56 zł...a 1.5 l febi kosztuje 38zł plus woda:)
  9. dzięki bardzo panowie wszystkie problemy mam rozwiane. u mnie jest trochę nadpalony przy głowicy wiec jak juz będę zmieniać płyn to wymienie i jego przy okazji. dzieki bardzo raz jeszcze
  10. a można go wymienić bez problemu czy jest połaczony na stałe przez jakiś gumowy trójnik? sory za takie pytania ale nie ma mnie w domu jakis czas a jak wróce to chce się za to zabrać a nie pół dnia dochodzić co jest z czym i psychicznie nastawić się na koszta, bo taki wężyk to nie problem ale jak jest częścią czegoś wiekszego to juz tak:)
  11. Witam wszystkich, potrzebuje pomocy, na zdjęciu zaznaczyłem miejsce gdzie przychodzi wężyk gumowy niedaleko króćca z tyłu silnika, czy ktoś wie gdzie on idzie i za co jest odpowiedzialny? u mnie jest upalony i zmęczony życiem, chce go wymienić ale nie wiem jeszcze czy to jest część czegos wiekszego czy poprostu zdemontuje stary i założe nowy na opaski, i gdyby ktoś znał jego średnice żebym mogł najpierw go kupić póżniej wymienić. dzieki
  12. Dzieki serdeczne dokładnie to ta cześć i odrazu mam numer części to już mogę jechać w ciemno, mam zamiar kupić wszystko co tylko możliwe żeby już się w to nie bawić. a zalać płynem i mieć spokojną głowe. A co do postu wyżej to właśnie słyszałem o tej śrubie ale zależy mi na tym żeby nie wchodzić pod auto a spuścić prawie cała wodę, i jak kolega napisał najpierw ściągne ten wąż zobaczę ile wody zleci i będe wiedział co robić dalej. chyba ze ktoś ma jeszcze inne doświadczenia
  13. jeśli trzeba to kupie 3x 1.5 i zawsze będzie na ewentualne dolewki przy cieknącym króćcu wody, a kolego widze ze masz konkretny program, mógł byś mi zobaczyć jak wygląda w moim modelu króciec wody z tyłu silnika przykręcany do głowicy, muszę go wymienić a nie chce jeździć i kupić w ciemno, dziękuje z góry
  14. prosze o pomoc, w niedalekiej przyszłości muszę go wymienić cieknie mi chyba z oringu, może mi ktoś pokazać zdjęcie jak on wygląda konkretnie w 1.6 adp, chce kupić i wymienić a jeździć kilka razy do sklepu bo nie pasuje, dziekuje za pomoc
  15. dzięki kolego. a myślisz ze 3 litry koncentratu wystarczy na nasze mrozy? i czy jak zrobie tak jak mówiłeś to zleci cała woda?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...