Skocz do zawartości

Janek Kos

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Janek Kos

  1. Witam mam problem z dymieniem na postoju. Dziś mechanik stwierdził że do wymiany jest co najmniej jeden pompowtrysk, uszczelnienia na wszystkich. Czy warto kupic pompki po regeneracji, bo mechanik twierdzi ze nie. A jeśli tak to czy znacie jakies miejsce (warsztat) gdzie mozna kupic dobre pompki? Dochodzi do tego jeszcze wyciek spod vacum( na co to ma wpływ?).
  2. A znasz jakiegos fachowca od Audi na dolnym slasku najlepiej w okolicach Legnicy??? Może gdzies tu na forum jest jakis spis fachowców?? Jak mam włozyc kilka tysiaczków, może 4 a może 8 tys to chce zeby to było porzadnie zrobione
  3. NIe pisałem że sprzedam, tylko czy szykowac sie do wymiany? Może na złom oddam ! A tak na serio to na ile kasy za remont moge sie szykować??
  4. Ponieważ nie moge zakładac nowych tematów podepne sie tutaj. Od jakiegos czasu mam kilka problemów z moja A4 1,9 130 KM: 1. Zdarza sie ze bardzo długo muszę kręcić rozrusznikiem , najczesciej rano, żeby odpalić auto. Jak odpali to przez reszte dnia nie ma problemów. (choc raz sie zdarzyło w trakcie dnia że tak długo kręcił) 2. Na wolnych obrotach strasznie kopci ( na siwo-czarno), przy przyspieszaniu czasami kopci czasami nie. Dodam ze z 1,5 miesiąca temu zostało zalane przez pomyłke 17 litrów benzyny do ok 13 litrów ropy i troche na tym chodził. Zaraz po usunieciu benzyny na wolnych obrotach telepało ale po dłuższym tankowaniu V-povera i raz dodatków do pompowtryskiwaczy telepanie ustało. 3. Znika mi płyn chłodniczy i to w zastraszajacym tempie. Doradzono mi wymiane korka od zbiornika wyrównaczego, i to troche pomogło na okoł 2 miesiace, ale teraz znowu znika. 4. w czasie jazdy wyłacza sie turbina , nie zawsze i nie w jednakowych warunkach, musze zatrzymac sie wyłączyc zapłon i problem znika do nastepnego razu. Czy mam szykowac sie do zmiany auta czy mozna tu jeszcze cos niedrogo zdziałac ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...