Skocz do zawartości

dadid_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dadid_

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Kato

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia dadid_

0

Reputacja

  1. Wszystko przeczytane i gratuluje wszystkim cierpliwości przy wymianie. U mnie wystąpił nieoczekiwany problem. Mówią że diabeł tkwi w szczegółach. No i mam swoje dwa szczególiki. 1. Zerwałem uszczelkę za daleko i uszkodziłem z niej spinki (takie różowe o numerze 28 - nigdzie nie mogę ich znaleźć. Może macie jakiś namiar) 2. Może to się wydawać nie możliwe ale jednak. Po złożeniu całości szyba działa z tym ze jakby odwrotnie. Tzn kiedy klikam w guzik żeby się otworzyła to się zamyka, a kiedy zamknij to się otwiera. WTF ???? Spotkaliście się z takim efektem ? Czy trzeba programować "adaptować" jakoś siłownik (sterowni) ? Panowie problem odwróconego domykania/ otwierania rozwiązany. Dziś wróciłem do samochodu zdjąłem silniczek i na spokojne obejrzałem. Dlaczego się mu tak przyglądałem a no dlatego ze wyszukałem u wujka google info jak ludzie pisali o możliwości odwrócenia silniczka w samochodach golf3. Na pierwszy rzut oka no jak to w całości odwrócić ? Nie da się!. A jednak. Korpus silniczka która jest przykręcona na 4 śrubach do mechanizmu z wtyczkami może zostać odwrócony. Efektem czego jest odwrotnie działający mechanizm. Mechanizm ten w miejscu na śruby ma dodatkowe miejsce na bolce które są już w korpusie silniczka. Mimo ze są tylko trzy takie miejsca to odwracając korpus da się go skręcić. Mimo niewielkie szczelinki mechanizm będzie działać (odwrotnie). Szybka padła mi już jakiś czas temu i wtedy jak sprawdzałem (po raz pierwszy) to wpierw sprawdziłem mechanizm i silniczek (to wtedy musiałem odwrotnie założyć). Dopiero jak zrzuciłem plastik z nawinięta linka to zobaczyłem usterkę. I tak oto można zrobić sobie dodatkowa robotę =D Prosiłbym jedynie Was forumowicze o numer tej spinki (różowa 28) bo nigdzie nie mogę jej zakupić. Pozdrawiam
  2. Prosiłbym o reaktywacje zdjęć Szczerze jak już się zapiecze to masakra, walczyłem dziś z jedna tulejka (druga bez żadnych problemow luźna i nasmarowana) od strony kierowcy. Trzeba uważać żeby nie zerwać gwintu przy wybijaniu. Jak i nie tłuc za mocno aby korpus nie pękł. Bez młotka się nie obejdzie. Po przeczyszczeniu została mi niezła "kupka" rdzy, smaru ani śladu. Teraz trzpień chodzi jak nowy, pytanie tylko na jak długo. Pozdrawiam wszystkich walczących z problemem wycieraczek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...