Skocz do zawartości

ufok12

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ufok12

Osiągnięcia ufok12

0

Reputacja

  1. Witam Niestety jeżdzę z problemem nadal... Nie jest aż taki upierdliwy więc dałem sobie spokój.. nie udało mi się znaleźć przyczyny acz kolwiek jest zdecydowanie lepiej (rzadziej wchodzi w tryb awaryjny) po wymianie przepływomierza U mnie wygląda to teraz tak że gdy jeżdze krókie trasy 50-100 km dziennie, praktycznie się nie zdaża, najczęściej przy jeździe autostradowej w miarę ze stałą prędkością 120 - 140km/h najczęściej po przejechaniu około 400km nagle wskakuje tryb awaryjny, czasem jak sam chcę przyspieszyć, czasem na tempomacie, różnie nie ma to znaczenia.. po zgaszeniu i skasowaniu błędu albo pojawi się za chwilę przy dalszej jeździe jeszcze raz albo spokój znowu na około 300-400 km... Czasem przy przyspieszeniu poszarpie , tak jakby brakowało paliwa i jedzie dalej bez załapywania błędu
  2. Witam U mnie problem nadal występuje, ale w zimie rzadko.. w sumie wystąpił raz, latem kilka razy, nie wiem od czego jest to zależne...najczęściej pojawia się gdy trzeba trochę pokisić i później naciskam gaz a on zamiast przyspieszyć to zapala się kontrolka i kicha, trzeba zjechać na bok zgasić i wszystko wraca do normy. Błąd zawsze ten sam - przeładowanie turbiny... Jak pisałem wcześniej turbina czyszczona i nic nie dało, mechanik ma jeszcze 2 pomysły wymiana przepływomierza, ale nie wiem czy jeśli byłby zepsuty to tak rzadko by się to objawiało, bo poza przypadkami wchodzenia w tryb awaryjny śmiga jak szalony , 2 pomysł to delikatne skrócenie sztangi, żeby turbina mniej ładowała i w sumie na razie nie wiem co robić, jak w lecie zacznie się częściej dziać pewnie coś trzeba wymyślić... Ktoś może uporał się z tym problemem ? Pozdrawiam
  3. Nie z EGR nic nie było robione, poza czyszczeniem jeszcze przed zakupem w serwisie u Niemca
  4. Pałowanie mi nie przeszkadza tylko problem że nie zawsze się da.. pytanie tylko czy taka polerka na długo pomoże ? czytałem opinie na forach że po czyszczeniu po 2- 6 tysiącach problem ,wraca, pytanie czy te czyszczenia były kiepsko zrobione, czy tak czy tak od sadzy zmienna geometria będzie się przycinać ?
  5. No właśnie po czyszczeniu ( piaskowaniu) nic się nie zmieniło, mechanik podejrzewa jeszcze przepływomierz, ale nie wydaje mi się żeby to miało wpływ, bo za każdym razem jest błąd o przeładowaniu turbiny.. W takim razie pytanie kto w Krakowie może zrobić takie czyszczenie/ polerowanie turbiny ? czy np.: Gładysek Bosch Service , Ktoś regenerował, czyścił u nich turbinę ? Czy możecie polecić jakiś sprawdzony i nie za drogi zakład ? W piątek jak jeździłem to wszystko śmiga aż miło, ale fakt że jeździłem ostrzej i nie było stania w korkach Pozdrawiam
  6. Witam Mam takie pytanie , może Ktoś wie o co chodzi lub miał coś podobnego Mam Audi B7 2.0 TDI BRD 170KM, gdy jeżdżę długie trasy nie ma problemu autko śmiga, może czasem trochę mułowate zaraz ponad 2 tysiące ale nie ma problemu opisanego dalej, gdy trochę pokiszę po mieście to podczas przyspieszania pomiędzy 2 - 3 tysiące (najczęściej z niższego biegu ) czasami strasznie muli, gdzieś od 2800-3000 tysiące zaczyna iść, a czasami zanim dojdzie z tych 2 do 3 tysięcy szarpnie kilka razy i i albo pójdzie dalej albo zacznie migać kontrolka świeć żarowych i wtedy wchodzi chyba w tryb awaryjny, bardzo słabo reaguje na pedał gazu. Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu kontrolka świec gaśnie i można jechać normalnie, wszystko wraca do normy i czasem znowu po jakimś czasie poczka trochę, turbina byłą czyszczona (piaskowana) i nic to nie dało, czy może Ktoś się spotkał z czymś podobnym i ma jakieś sugestie ?? Błąd który wskazuje po takim zapaleniu świec żarowych to przeładowanie turbiny Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam P.S. Jak coś podaje mojego maila [email protected]
  7. Właśnie dzisiaj zostałem uświadomiony że tak ma być, więc spokojnie delektuje się kopiącym basem i nic nie kombinuje...
  8. Hmm ale piszesz że ciut ciszej, a u mnie jest to bardzo odczuwalne, sam tył dużo ciszej i bardzo słaby bass.... ciekawe czym to może byc spowodowane..
  9. Witam No właśnie dzisiaj z elektrykiem zmęczyliśmy BOSE Audi A4 B7 Avant głośniki przód + tył + piezoelektryki tył + tuba i wzmacniacz i oryginalna wiązka Gra pięknie ( bas głęboki i soczysty ) tylko jedno ale przód gra głośno i soczyście a po zmianie Fader na sam tył, tył gra ciszej i ze słabym basem, czy tak ma być ?? gdy Fader jest na 0 i gra przód i tył to jest OK, ale właściwie przód robi całą robote, macie tak samo że tył gra ciszej i bez głębokiego basu jak przód ?? Jeśłi nie to gdzie szukać przyczyny ?? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...