Skocz do zawartości

milart

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O milart

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    BMW
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 T
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia milart

1

Reputacja

  1. Ciężko powiedzieć. Rozważam Jaguara XF 3.0 SC AWD, Volvo XC60 3.0 t lub S80 z tym samym silnikiem, Mercedes E 350 4 matic. Mam kilka pomysłów ale najpierw trzeba sprzedać obecny.
  2. Pod koniec miesiąca samochód będzie na sprzedaż. Jeżeli ktoś jest zainteresowany lub zna jakiegoś fana BMW pisać na priv. Obecnie nie wymaga najmniejszego wkładu finansowego.
  3. Pytanie do posiadaczy podobnych f10. Na jakim poziomie macie spalanie w warunkach miejskich? U mnie 18-19 L/100km to krótkie odcinki pokonane właściwie na zimnym silniku (sporadyczne wyjazdy do pracy ok 5km w jedną stronę). Ok 14.5 L/100km to taka powiedzmy dłuższa jazda po mieście bez zamulania.
  4. Tak teraz mruczy:) Coś z jazdy nagram przy najbliższej okazji.
  5. Turbina po regeneracji + upgrade. M in. większe łopatki wirnika, koło kompresji, wzmocnione lożyskowanie itp. Ogólnie teraz żeby uzyskać taki sam efekt turbina wykonuje ok 30 obrotów mniej na każde 100 które wykonywała wcześniej. Samochód nie do poznania. Porusza się z niesamowitą lekkością. Do tego zupełnie inny dźwięk wydechu(ciszej). Silnik fajnie się wkręca od samego dołu.
  6. Wydaje mi się że w większości przypadków to raczej kwestia polityki serwisów niż wady fabryczne. Pierwsza wymiana oleju po 25-30 tyś km to tragedia. Brak docierania silnika totalna porażka! W silnikach z coraz mniejszą pojemnością i większą mocą chyba powinno się częściej wymieniać olej. 2.0 l i moc ok 300 PS raczej wymaga uwagi i rozwagi:) Start-stop też nie pomaga a wielu kierowców non stop z tego gówna korzysta. Do tego układy wydechowe zatkane przeróżnymi świństwami:( Wracając do mojego samochodu obecna wizyta w warsztacie to nie awaria lecz kolejny etap tuningu a raczej poprawy wytrzymałości turbiny;) Oczywiście kilka koni przybędzie ale priorytetem jest trwałość.
  7. To prawda. Awarie dość grube ale to nie wina marki tylko BMW Olszowiec, które tak źle serwisowało samochód. Trzeba być naprawdę leszczem żeby zostawić ciała obce w silniku. Podejrzewam, że pierwsza awaria była skutkiem przejechania blisko 50 000 km bez wymiany oleju(może były dolewki). Później robotę zrobiło ciało obce pozostawione w silniku. Było minęło. Teraz jest dopieszczony.
  8. Start z marką miałem słaby ale teraz jak wszystko gra jestem z samochodu zadowolony. Sprawdza się jako rodzinny(mimo iż nie F11) , daje trochę frajdy i jest wygodny w dłuższe trasy. Wizualnie jest bardzo zadbany. Teraz też technicznie. Kolejne chyba też będzie BMW. Tym razem z 4,4 pod maską. W Audi z kolei co chwilę miałem problemy z zawieszeniem( jak nie tuleje to wahacze), drobiazgami elektronicnymi, pocenie silnika przy przebiegu ok 90 000 km itd. Ja zawsze coś znajdę bo u mnie musi być idealnie(lub prawie). Taki typ że zawsze szukam co można poprawić.
  9. Teraz na ruszt idzie turbo. Będzie robiony upgrade. Powinna zyskać ok +30% wydajności. Po wyjęciu pewnie się okaże że co nieco trzeba zregenerować no ale to zostawiam do oceny fachowcom. Ktoś miał doczynienia ze scrollproducts.com?
  10. Od zakupu miałem problem z lekkim drżeniem wyczuwalnym pod siedzeniem na postoju na N lub na D i AutoHold. Wtryski też pracowały jak w dieslu i zastanawiałem się nad testem przelewowym i ew. wymianą. Zalałem środek Mihel Pro Injector Petrol i po przejechaniu baku paliwa nareszcie jest ok. Drżenie ustało a wtryski ledwo słychać ?
  11. Przejechane 1000 km od naprawy. Zalany świeży Millers CFS NT+ 5W40. W oleju spuszczonym po docieraniu nie było śmieci więc to dobry znak. Silnik fajnie się wkręca, jest dużo cichszy, równo pracuje i jedyne co mi się nie podoba to głośne wtryski po otwarciu maski. No ale z tego co studiuję ten silnik to podobno tak ma i Ch.... Kolejna wymiana po 5000km i później normalnie co 8 - 10 kkm.
  12. Jeszcze jakieś 400 - 500 km docierania i układania całości, wymiana oleju i powrót do normalnego trybu jazdy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...