Skocz do zawartości

kiblos

Pasjonat
  • Postów

    161
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kiblos

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kiblos

0

Reputacja

  1. Witam mam pytanie znajomy ma a4 AFF i pada mu napinacz paska podobno na alternatorze musi być sprzęgło, u mnie w golfie z silnikiem 1z nie ma sprzęgła i nic złego się nie dzieje, czy to prawda z tym alternatorem?? Jeśli tak to co musi kupić? Dodam że ten alternatora jest co najmniej od 2008 roku w tym samochodzie i trochę przejecał a dopiero teraz zaczęły się te problemy. Proszę o szybką odpowiedz bo auto rozebrane.
  2. wczoraj zabrałem się za wyjęcie michy, powiem że wyjąć tą michę to koszar, wczoraj robiłem, robiłem a i tak jeszcze nie wiem jak do końca mam ją wyjąć, dziś mam nadzieje że mi się uda to zrobić.
  3. kanał mam ale przeraża mnie wizja rozbierania tego a najgorzej jeśli to nie będzie to bo smarowanie skończyło się raptownie czyli że jutro będę się męczył cały wieczór ;(
  4. mam pytanko jak ściągnąć miskę, znalazłem opis na forum http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t111373.0.html;highlight=miska+olejowa tyle że nie zgadza mi się opis z tym jak wygląda moja miska, od spodu nie mam żadnego czujnika tylko mam korek a po drugiej stronie mam przykręcone takie metalowe kolanko nom i u mnie miska jakby nie wchodzi w koło zamachowe tyle że przedniej poduszka zasłania mi dostęp do jednej śruby od miski , i jeżeli u mnie tak samo ma wyglądać zdjęcie miski to już mi się odechciało ;(
  5. olej i filtr są po wymianie ani kilometra na nich nie przejechałem a problem ten miałem przed wymianą oleju więc nowy filtr i nowy olej odpadają
  6. ja nie mam smarowania ani na biegu jałowym ani na wyższych obrotach jutro ściągam miskę i się zobaczy co z pompą
  7. tylko jak sprawdzić kanały olejowe?? i czy kanał tak z dnia na dzień się zabije?? co do pompy to z tego co nas uczyli to jest prosta jak budowa cepa jedyne co mogło się tam zapchać to smok??
  8. W moim audi nie ma smarowania głowicy chodzi jak diesel, olej zmieniony, filtr zmieniony, oleju jest max, a popychacze dalej klepią, ostatnio było rozebrane do wymiany rozrządu ale nic nie było grzebane przy pompie olejowej żaden pasek ani nic i od tamtej pory nie ma samrowania, dwa miesiące temu zmieniona głowica ale było wszystko ok poratujcie bo już nie wiem co zrobić :wallbash: :wallbash:
  9. nie od d*py tylko nie każdy ma dostęp do vaga a zaholować gdzieś auto to też problem jest zresztą całe forum nauczyło się tylko z vaga korzystać wiec jak ktoś zakłada temat to pierwsza odpowiedz to podepnij vaga
  10. vag jeszcze nie zrobiony, dobrałem się do rozrządu i pasek tak jakby jest trochę za luźny moim zdaniem ale przyjedzie mechanik z większym doświadczeniem i niech się on wypowie
  11. nie mam imo, odpali raz na jaieś 3 sekundy i później jest zalana paliwem i da się ją dopiero następnego dnia odpalić
  12. kompresja nie pada przez noc, wróciłem z miasta postawiłem auto i rano nie mogłem odpalić już, zapala i gaśnie, mechanik twierdzi że rozrząd najczęściej przeskakuje podczas gaszenia samochodu więc jutro się okaże co to, jak nie rozrząd to może vaga skołuje i się okaże.
  13. moduł jet po wymianie, i to było pierwsze co było sprawdzone, był włożony stary na którym chodził na 3 cylindry ale dalej nie działa, wiec to nie wina modułu. dziś rozbiorę przód i dobiorę się do rozrządu.
  14. w moim AEB też tak mam wskaźnik pokazuje sobie jak chce mimo że paliwo mam na bamk, ktoś mówił że niemieckie wskaźniki są dokładne, mam golfa 3 i tam mam podobnie wiem że niemieckie wskaźnieki w starszych samochodach oszokują i to bardzo, problem ten mam i latem i zimą
  15. znajomy mechanik mówi że mógł przeskoczyć rozrząd i ma nie ten moment zapłonu co trzeba, dodam że to dobry mechanik nie jakiś pan Kazio, VAG pokaże mi przeskoczony rozrząd?? Jeszcze jedno da się gdzieś z sieci pozyskać jakieś program VAG pod kabel usb bo kumpel taki ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...