Skocz do zawartości

kruszek1985

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kruszek1985

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kruszek1985

0

Reputacja

  1. Wzmacniacz rozebrany i sprawdzony. Wszystko wydaje się być w porządku. Obok mojego auta do porównania mam Pande z Pionierkiem takim za 300zł i gra o jakieś 20- 30% lepiej. Na mocnych stacjach grają oba podobnie lub tak samo dobrze. Na słabszych moje radio zaczyna gubić stacje w zależności gdzie stoi. czasem 1 metr robi dużą różnice gdzie w pandzie w 99% gra bardzo dobrze. Przełożę radio z pandy do siebie na chwile do porównania bo już kiedyś tak robiłem i chyba grało jak trzeba. Czyżby nawigacje na Androidzie miały mniej czułe odbiorniki ? Co jak co ale Blaupunkt za 3000zł nie może grać gorzej od pioniera za 300zł Ręce opadają. :wallbash:
  2. No właśnie już czytałem ten wątek. Dużo ciekawych informacji. Wygląda na to że: Mam przygotowaną instalacje pod Diversity ponieważ mam wzmacniacz z 3 wejściami FM i są podłączone kable lecz nie mam drugiego wzmacniacza przy prawej szybie ani sama szyba nie jest podłączona. Ale mniejsza z tym czy mam diversity czy nie. Ważne że radio jest w stanie odbierać na jednej antenie w lewym boku lecz łapie słabo a jak dotknę anteny to odbiera dobrze. Plan na razie jest taki że odsłonie wzmacniacz. Posprawdzam czy jest zasilanie, styki nie są zaśniedziałe oraz czy nic złego nie dzieje się wewnątrz wzmacniacza.
  3. Mam problem ze słabym sygnałem antenowym. Po wymianie z oryginalnego radia Concert 2 na niefabryczne radio odbiera ale czasem coś zatrzeszczy. Concert był z Diversity więc zastosowałem separator dwukanałowy. Bez separatora radio nie gra wcale. Miałem radio chinola co grało podobnie słabo i zmieniłem na nawigacje Blaupunkta i to samo. Instalacja antenowa oryginalna oprócz tego separatora. Samochód to A4 b6 Avant z 2002r. Możliwe że coś było by uwalone we wzmacniaczu ? Wtedy raczej nie grało by wcale lub bardzo słabo. Zimne luty ? Chinola próbowałem na separatorze 1 kanałowym i antenie zewnętrznej z wbudowanym wzmacniaczem i też lipa. Ciekawostką jest jeszcze że jak ustawie stacje która bardzo słabo odbiera i jak dotykam anteny na lewej szybie radio zaczyna grać idealnie. Natomiast jak dotykam anteny prawej to bez zmian. Poczytałem na forum że te wzmacniacze i czasem nawalają tj. śniedzieją styki itp. Jutro może rozbiorę i przypatrzę się mu bliżej.
  4. Ja bym szukał w samych przyciskach i ich przyłączach. Te przyciski fajnie się rozbiera i tam sa blaszki stykowe . Pewno brudne lub wyklepane. Wygląda jakby plus lub masa nie stykała
  5. nie mam świateł auto ale poszukam z miernikiem w weekend
  6. Tak jak w temacie poszukuje przewodu +12v na którym się pojawia napięcie po włączeniu zapłonu najlepiej gdzieś w okolicy bezpieczników.
  7. Prubowałem rozkleić lampę i nie dałem rady. Prędzej ją połamie niż rozkleję. Tyle jest tego kleju nawalone że nie ma opcji jej rozebrać nie niszcząc jej
  8. Witam Chce zamontować podgrzewacz płynu chłodzącego. Cześć mechaniczną mam już za sobą. Udało mi sie znaleźć oryginalną instalacje silnika od AVF z podgrzewaczem jednak minimalnie się rożni od AWX więc chciałem przełożyć tylko same kable od podgrzewacza. Kable od świeczek grzewczych pociągnąłem i upchałem 2 przekaźniki sterujące świecami. Mały steruje jeną a duży dwiema. W instalacji od AVF przekaźniki są sterowane ze sterownika ale w mojej instalacji te piny sa już zajęte. Wo gule nie zgadzają się kolory kabli. Pod które piny mogę to podpiąć. Pytanie czy da się to zrobić w tak prosty sposób czy nie trzeba jeszcze przeprogramować sterownika. Mógł bym jeszcze pominąć sterownik i wpiąć czujnik temperatury który np wyłancza świece powyżej temp. np 50 stopni ale układ musiał by się odpalać dopiero po odpaleniu silnika więc nasuwa się pytania skąd wziąć taki sygnał. Nie chce robić to na jakiś głupi włącznik który będę zapominał wyłączyć.
  9. Z grzałkami do płynu chłodzącego jest taki problem że musisz mieć włączony silnik lub dodatkową pompę elektryczną która wymusi obieg w silniku co daje dodatkowe koszta Ja wole dać jedną w olej i nagrzewnice do kabiny. Budze się rano odpalam przez okno z pilota który steruje gniazdem 230v i zanim sie ogarnę auto gotowe i nagrzane
  10. jak bym miał to bym nie pytał
  11. kruszek1985

    Dusi się.

    Masz osłonę pod silnikiem ? Sprawdź wizualnie z lusterkiem na kijku czy nic nie pękło na skutek nagłego schłodzenia wodą np Turbo. Może nie usłyszałeś a wodzie był jakiś kamień uszkodził interkuler. Porozpinaj wtyczki może którąś zalało.
  12. Witam Mam pytanie w którym miejscu jest ssak w misce olejowej silnik 1.9TDI AWX Potrzebuje jego bardzo dokładne położenie ponieważ chce wywiercić dziurę w misce 41mm i wstawić grzałkę defy do grzania oleju zimą z gniazda 230v. Grzałka jest wysokości około 4cm więc muszę znaleźć na nią miejsce a nie chce ściągać miski żeby obczaić gdzie mogę się wiercić. Wszelkie komentarze a po co to a na co , jak ty to wywiercisz proszę z góry se podarować
  13. Niech ktoś z łaski swojej sprawdzi u siebie podgrzewanie żarówką
  14. U siebie sprawdzałem żarówką światła stopu to nie świeciła więc albo brak dalszej instalacji albo musi być konkretny opór. Warto jakby ktoś sprawdził kto ma działające podgrzewanie
  15. A czy ktoś próbował zastąpić mate no żarówką? Jeżeli ktoś ma podgrzewane lusterka był bym wdzięczny za test Ewentualnie podajcie jaki jest opór maty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...