-
Postów
88 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O kylo1991

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, jakie palniki D2s wybrać nie bardzo drogie ake żeby dobrze świeciły. W tej chwili mam jakies Super Vision + 60% ale na drodze jest kiepsko. Osobiscie Zastanawiam się nad BOSMA 6000k. Ale nue wiem czy to dobry wybór
-
dziury nie widze. Ciśnienie dołądowania niby też w porządku
-
Witam, problem dotyczy A4 mojego ojca. Motorek 1,9 TDI ( AHU ) 90KM, automat. Przy delkatnej jeździe jest w miarę ok, gdy prędkość dojdzie do ok 100 km/h traci moc, gaz w podłodze i ciężko ciężarówke wyprzedzić. Przy dodaniu gwałtownie gazu skrzynia redukuje bieg ale czuć jest jak jak by go coś szarpało, dostawiało, blokowało ( minimalnie szarpie wskazówką obrotomierza ). Prędkość maksymalna na autostradzie to 110km/h. W aucie wymienione wszystkie filtry, sprawdzone wtryskiwacze, ustawiony kąt wtrysku, ustawiona dawka paliwa oraz wymienione wszystkie wężyki od N75 bo były w kiepskim stanie. Podłączyłem go pod urządzenie Delphi i nie podobają mi się wartości przepływki, wartość wyliczona nie pokrywa się z chwilową. np. podczas jazdy gaz w podłodze i wartość wyliczona 850mg/H a chwilowa 540 mg/H. Do tego łapie błęda: 00575 - Cisnienie w kolektorze dolotowym - różnica regulacji - nie ciągły Czy wskazuje to na uszkodzoną przepływkę?? Z góry dziękuje za pomoc.
-
Panowie czy taka pompka bedzie się nadawała jako dawca? http://allegro.pl/pompka-centralnego-zamka-vw-audi-357862257-hella-i6915615319.html
-
Witam, gdzie w Rzeszowie dorobie tanio klucze. Chodzi mi o samego grota ( scyzoryk ) bez immo.
-
Witam, czy można w jakiś sposób przerobić tapicerke drzwi przednich z anglika na europejską? Chodzi mi o sterowanie szybami i lusterkami.
-
Byłem u nich i jestem zadowolony. Autko na gwincie sporo obniżone i bez najmniejszego problemu dali rade wyregulować
-
W jakiej pozycji skręcić górne i dolne wahacze przy zawieszeniu gwintowanym
kylo1991 odpowiedział(a) na kylo1991 temat w Audi A4 B5
tylko w tej chwili auto juz bylo nagwincie i napewno były zle ustawione. Taraz zakładam nowy gwint i nowe wahacze i zastanawiam sie czy nie skręcić tak: dół tak jak ma być fabrycznie i w tedy do tego górne wahacze ustawic. ewentualnie jeszcze inny pomysl mi przyszedł do głowy: skręcić cały przod nie dokrecajac tulejek na wahaczach opuścić autoi w takiej pozycji ustalić środek kola, podnieść auto z powrotem ściągnąć kola i podnosnikiem unieść do pozycji jazdy zwrotnice i w tedy podokrecac. -
W jakiej pozycji skręcić górne i dolne wahacze przy zawieszeniu gwintowanym
kylo1991 opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam, jestem w trakcie wymiany cełego zawieszenia łączn ie z amortyzatorami gwintowanymi. W jakiej pozycji skręcić górne wahacze biorąc pod uwagę że auto będzie obniżone na gwincie. Również zapytam o dolne, skręcić tak jak mają być fabrycznie czy też w innej pozycji żeby nie rozwalić tulei? Pozdrawiam -
witam, Panowie co możecie powiedzieć o amortyzatorach i sprężynach firmy MTS -40mm. Warte uwagi?
-
[ALL B5] Montaż lampek ostrzegawczych i oświetlenia przestrzeni nóg po otwarciu drzwi.
kylo1991 odpowiedział(a) na manny90 temat w Audi A4 B5
Panowie gdzie podłączyć białe lapki bo foto w instrukcji sie nie wyswietla a sie zabrałem dopiero za montaz a nie wiem gdzie podłączyć żeby gasły po zamknięciu drzwi.... -
-
To byłem pewnie ja Bardzo ładna B8 kolego W lusterku wstecznym widziałem jeszcze mrugnięcie awaryjnymi.Pozdrawiam No to wszystko się zgadza Pozdrowionka
-
To byłem pewnie ja Bardzo ładna B8 kolego
-
Wpisywało bląd: 513 - Czujnik prędkości obrotowej silnika - G 28 brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY Po przegrzebaniu internetu wszysto wskazywało na czujnik obrotów wału. Wymieniłem ten czujnik na inny z poprzedniego silnika. Jak narazie problem znikł. Do tego wymieniłem jeszcze przewody wysokiego napiecia.