Skocz do zawartości

Virnik

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Virnik

Informacje

  • Imię
    Przemas
  • Miasto
    Maz/Lub

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Virnik

2

Reputacja

  1. Za wyjęcie silnika i sprawdzenie krzyczą minimum 2k, ktoś chce kupić kota w worku? ?
  2. Już finalna diagnoza, słaba kompresja na 2 cylindrach. Samochód ładnie odpalił 'od strzała' i nie drgał, drgania i dziwne strzały zaczęły się po 10s i były nieregularne. Silnik do wymiany pewnie co? jeżeli remont był robiony 1.5 roku temu łącznie z tłokami itp to jak znów może być słaba kompresja?
  3. Mam pierwszą diagnozę... Przeskoczył rozrząd, w 10 tysiach się podobno nie zamknę ? PS. Na komputerze wywala uszkodzenie mechaniczne 1 wtrysku ?
  4. Cześć! Pacjent a4b7 3.0 tdi ASB TIP Q Już myślałem, że po ostatnim generalnym remoncie silnika (wtryski przelały tłoki) nie będę musiał zaglądać do tego działu więcej ale niestety... Od 3-4 dni słyszałem dziwne delikatne stuki występujące nieregularnie z tyłu samochodu podczas jazdy 70+, dźwięk porównywalny do kamienia wbitego w oponę, a do tego nad wyraz samochody za mną mi mrugały, a ja za każdym myślałem że to ten sławny BREMS LICHT, który 3 raz w ciągu roku wywalił mi tydzień temu. Dziś jednak wyhamowując dosyć gwałtownie przed skrzyżowaniem skrzynia nie zdążyła płynnie zejść z biegów i były na końcu hamowania szarpnięcia przy zejściu z 3 i 2, a dalej już z 'górki', samochód zaczął delikatnie drgać, aż nagle zaczął bardzo mocno telepać całą budą a dziwne stuki dochodzące z tyłu samochodu się nasiliły, nie wiem czy moc stracił bo skupiłem się tylko na zjeździe na najbliższy przystanek. załączam wideo po ponownym odpaleniu już na poboczu, na początku filmu te szybkie stuku to wyłączanie nawiewu a check engine to niewykodowane klapy po porzednim remoncie. Huk i tak nie jest dobrze oddany ale nawet na wolnych obrotach rzucało budą. Właśnie z lawetą zjechałem do domu, i już rodzą się pytania: - czy szykuje się kolejny remont? - czy to skrzynia, rozrząd, wtryski czy może napęd? - ktoś chce kupić a4b7 3.0 tdi z uszkodzonym czymś? mam dosyć tego auta ? miesiąc temu wszystkie oleje i filtry, motul 5w30 zalany - ogólnie był serwisik klocki tarcze itp. jakby to miało jakieś znaczenie Oraz czy w mazowieckiem jest jakiś spec, który zdiagnozował by problem z komputerem? nie znam niestety tu dobrego mechanika (targówek/ząbki) na 3 każdy walił w ciula albo nie potrafi znaleźć przyczyn prostych usterek. Z góry dzięki za pomoc
  5. Witam W google 99% opinii o tym silniku są o jego poprzednich wersjach (290/310km?), gdzie występują dolewki oleju, wymiany świec czy problemami z s-troniciem. Czy ma ktoś wiedzę o typowych usterkach silnika z s4b8 333km? jak z wtryskami czy rozrządem? (przesiadam się z 3.0 tdi :(). Czy występują ukryte bomby po których pójdzie silnik do remontu / wymiany? Pozdrawiam
  6. To jest jakaś masakra, likwidator przekazał mi, że tak jak napisałeś ich partnerski serwis gdzie stoi moje auto powinien mi dać samochód zastepczy na MAX 4 DNI !!! Człowiek który w serwisie 'opiekuje' się moim samochodem, na termin wyjazdu naprawionego samochodu mimiką twarzy przekazał mi, że może miesiąc może dwa może trzy i samochodów zastępczych już nie mają. Walnie w Ciebie jakiś kretyn, potem sam bul za samochód zastępczy, czekaj 2-3 miesiące na swój samochód a po wszystkim pewnie odbiorę w gorszym stanie niż dostałem - naczytałem się już o tym ASO opinii w google... Co ja mogę jeszcze zrobić? skargę w TUW już złożyłem, skargę do KNF również, myślę czy by nie zaryzykować i na własną rękę wynająć a na koniec do sądu o zwrot wszystkich kosztów i straty moralne jakie mi Ci kretyni przysparzają przez cały ten okres, jak żyć...
  7. Umowy jako takiej z różnymi zapisami żadnej nie podpisywałem, jedynie krótkie pełnomocnictwo z przelaniem środków z TUW do nich. ASO zastępczych już nie ma, i dzięki za zainteresowanie
  8. Panowie, to wszystko jest tak pogmatwane i przysparza mi tyle nerwów, że masakra.. Rzeczoznawca z tuw wycenił szkodę na 3.5k, samochód oddałem już do ASO i upoważniłem ich do tej sprawy i oni przesłali wycenę 17k! TUW zaakceptowało 15k bo obniżyli roboczogodziny o 50% i pare innych rzeczy, i tu mam pytania: - kto zapłaci różnicę między wyceną aso 17.000 a zaakceptowanym przez tuw 15.000 ? - dlaczego np. reflektor został wyceniony przez tuw na 150zł przez aso na 3000zł a na allegro stoi 750? - dostałem również maila z tuw, że przyznali mi te 3.5k a reszte zapłacą jak dostaną faktury z aso... - pokrywa komory silnika, to ten plastik co się nakłada? wycenione na 1900zł i zaakceptowane - jak skutecznie wywalczyć zastępcze? po 2 tygodniach sam opłacałem wypożyczalnie a dziś mi już go zabierają... Na pisma czy telefony TUW nie reaguje Dzięki za pomoc
  9. Panowie co na szybko mogę zrobić gdy ubezpieczyciel nie wyraża zgody na przedłużenie najmu zastępczego po 2 tygodniach od szkody gdy dopiero wczoraj ASO przyjęło mój samochód do naprawy? Sprawa pilna bo już przedłużam sam gotówkowo, ale na weekend chciałbym jechać ze spokojną głową
  10. 2 tyg już używam z Panka, teraz chcą zabrać ale nakrzyczałem na infolinii i mają przedłużyć
  11. Gość z aso mi przekazał, że na bank zaraz mi zastępczy Panek zabierze :/ a czas naprawy nawet miesiąc...
  12. Dodam, że pierwszy telefon po zgłoszeniu szkody był z Audi krotoski cichy w wawie, że chcą robić bezgotówkowo i samochód zastępczy dadzą itp... (nie wiem skąd wiedzieli)
  13. Proszę o ocenę, opinie i rade czy wynająć rzeczoznawce i wraz z nową wyceną wysyłać do TUW, czy wybrać bezgotówkowo w ASO i się nie denerwować no i samochód już 'tłuczony'
×
×
  • Dodaj nową pozycję...