
dominikk
Pasjonat-
Postów
225 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dominikk

Informacje
-
Imię
Domin
-
Miasto
HOLM
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
2.8 V6 30V
-
Kod silnika
ALG
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zmiana ori radia concert na symphony w A4 B5
dominikk odpowiedział(a) na dominikk temat w Audi A4 B5
Ewentualnie może podejdzie RNS E? Ktoś podpowie? -
Zmiana ori radia concert na symphony w A4 B5
dominikk odpowiedział(a) na dominikk temat w Audi A4 B5
Właśnie udało mi się naprawić (już drugi raz) pokrętło, tzn. przykęciłem mini śrubkę, która je centralnie mocuje pytanie, czemu sie okręca? Pozostaje jeszcze kwestia potencjometru czy procesora, który w niskich temperaturach wariuje... Z usb i sd nie korzystam, więc nie ma to dla mnie sensu. Najwięcej słucham radia i CD. Czasem jeszcze używam telefonu przez bluetooth kasetkę ION (foto) Symphony mi się bardziej podoba wizualnie i jest wygodniejsze pod względem używania CD. Sahipp, napisz, czy symphony da się podłączyć bez bólu pod ori system bose i pełnego FISa? -
Witam. W związku z tym, że w fabrycznym radiu concert szwankuje mi pokrętło regulacji głośności (mechanicznie) i potencjometr/procesor (różnie ludzie mówią), rozważam montaż modelu symphony. Mam konsolę przedliftową, fabryczny system audio bose, oryginalna tuba i zmieniarka cd w boczku bagażnika, jak wspomniałem radio concert plus blaupunkta, pełny FIS, i był też telefon gsm, ale został tylko moduł w bagaju. Gdyby nie niedomagania mojego concerta, pewni bym go zostawił. To audio świetnie gra, no ale skoro niedomaga... myślę o zmianie na symphony, bo przy nim nie trzeba zaglądać do bagażnika, żeby zmienić cd, no i atrakcyjniej wygląda jak dla mnie. Może ktoś robił takiego swapa? Czy to w ogóle ma prawo działać?
-
Witam. Kupiłem tulejki, łożyska, drążki reakcyjne do tylnego zawieszena, umówiłem piaskowane, ale mechanik stwierdził, że nie podejmuje się zdjęcia sanek, bo śruby się "ciągną". Poza tym przy mocowaniu jedngo z wahaczy sanki punktowo są przeżarte (nie widziałem tego) i jego zdaniem muszę poszukać innych. W tej sytuacji zrezygnował z rozbierania zawieszenia. Ja zostałem z pudełkiem części i odwołałem piaskowanie 😩 Ma ktoś może całe sanki w przyzwoitej cenie?
-
Na razie zamawiam części. Wahacze i drążek stabilizatora napewno do piaskowania i malowania. Z sankami się zobaczy w trakcie rozbiórki. Wrzucę relację, jak będzie w trakcie rozbiórki.
-
To może jakaś konwencjonalna metoda? Zedrzeć do zera mechancznie i polakierować - podkład/baza/bezbarwny?
-
Sorki. Nie znam się na piaskowaniu i malowaniu. Chcę dać wahacze do piaskowania i malowania koledze, który się tym zajmuje. Pomyślałem, że jak już będzie większość w dole, bo i wydech wymieniam, to może rozsądnie sanki zakonserwować
-
Dziękuję. Może rzeczywiście nie będę narazie tulei sanek, skoro trzymają. Najwyżej wyjmę, wypiaskuję i pomaluję proszkowo. Co do śrub, przekonałeś mnie. Dołąże 150 i będzie jak trzeba 💪
-
Może ktoś dorzuci coś do tematu? Wymienać wszystkie tuleje, kiedy tylko niektóre wydają się zmęczone? Ruszać sanki?
-
Dzięki.Umnie też jest AutoPartner, więc to może będzie strzał w dziesiątkę.
-
Byłbyś taki miły, żeby zapytać, gdzie zamawiał części i czy z jednego miejsca? Jeśli tak, to skąd? Bo w inter carsie są tylko niektóre tuleje, w innych onlinowych hurtowniach, z których korzystam, to samo...
-
Sporo wyszło. Skąd brałeś części? Cały komplet w jednym miejscu?
-
Nie kupowałem. Mam z rozbitka. Udało się wykręcić całe Miałem na myśli, że przy okazji odkręcania mogą się urwać te stare, zapieczone, których nikt od kilku lat nie ruszał. Wtedy zakładam te, które mam, i do następnego odkręcania powinno hulać.
-
Witam. Ktoś ostatnio przerabiał temat? Muszę zrobić zbieżność. Po wstępnych oględzinach wydaje się, że część tulei dolnych wahaczy można by juź wymienić. Górne wahacze wydają się OK, drążki reakcyjne i łączniki stabilizatora też. Chcę wymienić uszkodzone tuleje dolnych wahaczy i zwrotnic (zdjęcie) na zwykłe, nie poliuretanowe. Śruby mam używane, w razie gdyby się pourywały te na samochodzie. Gdzie i jakie tuleje kupujecie? Co oprócz mimośrodowych śrub regulacyjnych sprawia problemy? Na co zwrócić uwagę?
-
Dziękuję. O to chodziło. Wysłałem wiadomości. Pozdrawiam!