Skocz do zawartości

YAQB21

Pasjonat
  • Postów

    159
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O YAQB21

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Konstancin

Auto

  • Model
    BMW
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1989
  • Silnik
    Inny
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia YAQB21

0

Reputacja

  1. Podłączę się pod temat Oryginalne amorki 1BE na tył (do Avanta - o ile ma to znaczenie) są olejowe czy olejowo-gazowe?
  2. Hmmm, a w ETCE znalazłem takie numery 8D0 853 963 B 8D0 853 964 B 8D0 853 953 B 8D0 853 954 B Podejrzewam, że różnica tkwi w "metalowe" i "niemetalowe"?...
  3. Hehe, a Twój temat o sprzedaży Avanta na graty poszedł w kosmos widzę, bo coś tam pisałem, a dziś wątku nie ma Wracając do meritum - moim celem jest przywrócenie sprawności auta, a zwiększanie jego mocy byłoby jedynie fajnym "skutkiem ubocznym" (chociaż okupiony sporym wydatkiem) zakupu większego turbo, ale Panowie piszą, że opór wirnika jest wręcz wskazany, więc sam już nie wiem ... Chociaż jak ktoś ma dobrą używkę w sensowym stanie - to czemu nie - pytanie gdzie, co, jak i za ile
  4. Problem z niedogrzewaniem mnie nie dotyczy. Samochodem jeżdżę w miarę normalnie - płynna jazda miejska, możliwe sprawne osiągnięcie prędkości docelowej, zmiana biegów przy ok 2500RPM , od czasu do czasu więcej. Oleju cokolwiek dolewam od zmiany do zmiany, ale nie więcej niż 1L na 10.000km, co w dieslu jest raczej w granicach normy. Jeśli ciężkawo chodzący wirnik to dobry objaw, to raczej wstrzymam się z wymianą T, ponownie wyczyszczę VNT i będę czekał co się będzie działo, chociaż myślałem, że praca wirnika z oporem to nie jest zbyt dobrze i to był/jest problem lekko opóźnionego wstawania T, o co pytałem tutaj: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/opoznione-wstawanie-turbiny-253762/ Dlatego też pomyślałem, że skoro mam kupić T - a czy AFN czy AWX to koszty te same - to wezmę AWX i przynajmniej będzie wzrost mocy (co samo w sobie nie jest dla mnie najważniejsze). Nie wiem teraz z bardzo co dalej powinienem zrobić ...
  5. A to widać czy szyna jest metalowa czy plastikowa? Lub czy da się to jakoś sprawdzić? Głównie chodzi mi o to, że jak zacznę szukać na allegro, żeby można było jednoznacznie stwierdzić czy to są te "plastikowe" zanim się zapłaci i przesyłka do mnie przyjdzie.
  6. Witajcie. W moim AFN-ie po raz drugi "stanęło" VNT (pierwsze czyszczenie było ok 15 tys. km. "temu"), a biorąc pod uwagę, że wirnik (organoleptycznie) kręci się z jakimś tam oporem, trzeba chyba przymierzyć się do zmiany turbiny. Raczej nie korci mnie zakup używki, bo nie mam żadnego "pewnego" źródła, więc zbieram myśli do zakupu "nowego". A skoro tak, to wypada "skorzystać" z "okazji" i kupić turbo z AWX-a. Pytania są następujące: - czy po zmianie turbiny na AWX konieczne jest jednoczesne zrobienie programu? Rozumiem, że dla poprawy osiągów jest to nieodzowne, ale pytanie jest czy jest KONIECZNE? Muszę niestety rozłożyć wydatki w czasie i na początku chciałbym jeżdzić na obecnym sofcie (oryginalny AFN) - oprócz przejściówki do AWX-a, jakie jeszcze "zakupy" będą niezbędne do jego zamontowania? Uszczelka pod kolektor wydechowy (demontaż w celu wymiany turbo) to wiadoma sprawa - coś jeszcze? Pozdrawiam
  7. Czyli te z plastikową szyną (zamiast metalowej)?
  8. A masz jakieś fajne "dojście" cenowe? Na allegro widziałem za 440 (+wysyłka). Znajomy zaproponował mi takowe za 460 (wtedy odbieram osobiście).
  9. Może te 300 osób podchodzą do tematu na zasadzie - kupione, zamontowane i git, bez przyglądania się co do jakości? ... Będziesz wymieniał na inne? O ile ma to sens ...
  10. Dlatego piszemy w tym wątku o listwach o 150 pln tańszych ...
  11. Ciężko porównywać dzisiejsze ceny z tymi sprzed 5 lat.
  12. Na allegro jest komplet za 440 pln (+KW), a z ASO po zniżkach da radę kupić tylne po 90/szt a przednie 140/szt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...