Skocz do zawartości

bober882

Pasjonat
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bober882

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bober882

0

Reputacja

  1. To że aż para idzie to chyba jakiś żart ale dobry żart To będzie kolejna zima jazdy audikiem. Poprzedniej się nie zastanawiałem nad tym czy mam podgrzewane spryskiwacze czy nie mam. Teraz przykułem do tego uwagę i zobaczę co z tego będzie. Sprawdzę czy jest napięcie na wtyczkach od spryskiwaczy wtedy okaże się czy całkiem działają.
  2. Dzięki kolego W takim razie mam grzane dysze spryskiwaczy bo mam kostkę z kabelkami i przewód doprowadzający płyn. Teraz tylko pojawia się problem na jakiej zasadzie one się załączają??Kiedy grzeją??
  3. Witam Drodzy koledzy mam pytanie odnośnie podgrzewanych dysz spryskiwaczy. Mam audi A4B5 z 2000 roku po Lifcie i nie wiem jak rozpoznać czy mam podgrzewane dysze spryskiwaczy czy nie??!! Z góry dzięki za pomoc.
  4. W takim razie miły kolego biorę się za czytanie. Dzięki
  5. Dzięki kolego za cenne rady. Rozwiązanie fajne lecz drogie.
  6. Czy któryś z kolegów posiada takową zmieniarkę mp3? Jak jakość??
  7. Witam, Drodzy koledzy mam pytanie odnośnie możliwości przerobienia radia Audi pod USB bądź CD w tym przypadku adapter kasetowy odpada ponieważ jego jakość woła o pomstę do Nieba W swoim Audiku posiada takowe radio : Czy któryś z kolegów tym się zajmował i ma jakieś rady jak to zrobić?? Czy jest całkiem taka możliwość?? Radyjka nie chcę wymieniać na inne (nie fabryczne) ponieważ te jest eleganckie Pozdrawiam i dzięki za rady.
  8. Witaj kolego. Miałem identyczny problem. Rozebrałem lampkę i szukałem zimnych lutów. Poprawiłem je cyną i teraz jest wszystko OK.
  9. To było tylko z EGR. Po nagrzaniu słyszalny był stukot i brak mocy. Już przy prędkości 120 km/h dławiło samochód.
  10. Witam Szanownych kolegów. Mam (miałem) problem z zaworem EGR. Gdy silnik się nagrzewał zawór zaczął stukać ale po odłączeniu przewodu przestawał. Jednakże postanowiłem wymienić zawór EGR na nowy ale nie przyniosło to skutku i zawór dalej stukał (klekotał). Mechanik postanowił go odłączyć za pomocą komputera (grzebał się 2 godzinki) i zrobił. Zawór EGR przestał stukać, pukać, klekotać. Jednak jeden z mechaników mówił iż trzeba po odłączeniu komputerowym zaworu EGR także go zaślepić jednak drugi z mechaników twierdził iż nie trzeba i chciałbym poznać zdanie kolegów jak to jest?? Na dodatek teraz pojawił się wyciek spod EGR (przynajmniej tak mi się zdaje) chyba że olej leci z czegoś innego. Pozdrawiam
  11. Witam Szanownych kolegów. Mam (miałem) problem z zaworem EGR. Gdy silnik się nagrzewał zawór zaczął stukać ale po odłączeniu przewodu przestawał. Jednakże postanowiłem wymienić zawór EGR na nowy ale nie przyniosło to skutku i zawór dalej stukał (klekotał). Mechanik postanowił go odłączyć za pomocą komputera (grzebał się 2 godzinki) i zrobił. Zawór EGR przestał stukać, pukać, klekotać. Jednak jeden z mechaników mówił iż trzeba po odłączeniu komputerowym zaworu EGR także go zaślepić jednak drugi z mechaników twierdził iż nie trzeba i chciałbym poznać zdanie kolegów jak to jest?? Na dodatek teraz pojawił się wyciek spod EGR (przynajmniej tak mi się zdaje) chyba że olej leci z czegoś innego. Pozdrawiam
  12. Ważne że to nie uszczelka pod głowicą więc jest luzik Koledzy dalej jeździć i się cieszyć
  13. Koledzy ciekawa jest ta teoria z świecami żarowymi podgrzewania płynu chłodniczego. Przypominając sobie fakt skojarzyłem iż nie bulgotało w nagrzewnicy do momentu pierwszego przymrozku. Po przymrozku bulgocze do tej pory. Jeśli zaś chodzi o odpowietrzanie to byłem u mechanika który mówił iż układ chłodzenia w Audi po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów sam się odpowietrza. Poprzedniej zimy sam odpowietrzałem nagrzewnicę w standardowy sposób ( nie tak jak kolega maestrus) i faktycznie po odpowietrzeniu jeden dzień nie bulgotało a na kolejny dzień gdy były silne mrozy po odpaleniu znowu zaczęło bulgotać. Pierwszą myślą była UPG zajechałem do mechanika który wykluczył ten fakt Przejeździłem poprzednią zimę na bulgotaniu to i przejeżdżę kolejną jednakże przyczyna bulgotania bardzo mnie nurtuje
  14. W AJM tych świec nie ma Kolego w AJM te świeczki są poszukaj dokładnie
  15. Niestety koledzy ale kleje na bazie srebra oraz innego rodzaju specyfiki to jeden wielki niewypał Ścieżki to i owszem połączy jednakże urwanego konektora nie ma szan. U mnie już odpadł Użyłem ogrzewania tylnej szyby chyba 3 razy i konektor nie wytrzymał do tego dochodzą drgania oraz częste otwieranie bagażnika (avant) i konektor nie wytrzymał. Pozostała mi jeszcze jedna możliwość...lutowanie i teraz będe tego próbował. Pozdrawiam:wink: ---------- Post dopisany at 14:26 ---------- Poprzedni post napisany at 11:56 ---------- Drodzy koledzy ogrzewanie tylnej szyby doprowadza mnie do furii Lutowanie także nie było takie łatwe ale udało się przylutować konektor do szyby ale ciągle nie wiem czy wszystko jest ok. Po odpaleniu auta i przykładaniu jednej końcówki miernika do lutowanego konektora (prawego) nie ma napięcia 12V tylko im dalej przykładam drugą końcówkę miernika od tego konektora (poruszam się miernikiem w lewą stronę) to napięcie wzrasta do 12V. I nadal jestem w czarnej....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...