-
Postów
32 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O emarsky

-
Witam, Chciałem zamontować sterowanie z pilota, problem z tym, że nie wiem jakie kable są odpowiedzialne za: - sterowanie centralnym zamkiem - kierunkowskazy ( sygnalizowanie zamknięcia i otwarcia ) - klakson ( sygnał dźwiękowy ) Czarny i czerwony pod akumulator lub pod jakiś kabelek ze stałym zasilaniem Rozumiem że żółty i żółto-czarny oraz brązowy to masa tak? Podłączyć do śrubki na karoserii. Proszę o pomoc
-
Co jest dziwne NIE MA! Wyskakiwały błędy przepływomierza ale wymieniony i skasowane.
-
Witam, Byłem dziś u znajomego w serwisie AUDI podpiąć komputer w celu sprawdzenia ABS. Objaw: - Świeci wykrzyknik i kontrolka ABS'u. Po podłączeniu kompa normalnie wykryto sterownik! Dodatkowo przejechaliśmy się kawałek i wszystkie czujniki sprawne. Pokazują identyczna prędkość. Bezpiecznik sprawdziłem (Nr. 7) wszystko ok! Dlaczego dalej mi nie działa ABS? Objawy wyglądają jak u wszystkich czyli zwalony sterownik... ale mi tu go wykrywa i nie wiem o co chodzi... Chyba ze interfejs kłamie @_@ chociaż oryginalny serwisowy Audi... Jakieś sugestie?
-
Bo nie ma tam tego białego plastiku, ale pasuje spoko.
-
Zestawy naprawcze na allegro. PASSAT B5 A4 WKŁADKA BEBENEK ZESTAW NAPRAWCZY 5 (3072673746) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
-
Tak :decayed:
-
Może nieszczelności w wężykach ciśnienia od pompki centralnego. Nie buczy ci z tyłu w bagażniku przy prawym kole? Możesz uchylić i posłuchać?
-
Całe szczęście, że na Allegro można kupić zestawy naprawcze przeznaczone do tego typu usterek ;D ---------- Post dopisany at 02:22 ---------- Poprzedni post napisany at 02:19 ---------- Potrzebuje jeszcze opis jak rozmontować bębenek z tym wiosełkiem i jak przeszczepić z zestawu naprawczego. Ogólnie jak wyjąć całą klamkę z zamkiem...
-
UPDATE: Trochę to trwało, jakoś się zabrać za to nie mogłem z braku czasu... USTERKA: 1) Nie mogę zamknąć kluczykiem drzwi od kierowcy 2) Nie działa centralka PRZYCZYNY: 1) Pękło mocowanie cięgna z zamkiem klamki (takie uszko, które połączone jest z obrotowym elementem zamka). - Muszę kupić jakąś zamek od klamki i zrobić przekładkę - nie droga sprawa pewnie. 2) Grafitowy wirnik w kompresorze pompki centralnego rozsypał się na miliony cząstek. Na allegro można kupić tz. "Zestawy naprawcze" w formie kompletnych kompresorów (wystarczy wyjąć grafitowy wirnik i przełożyć). Na całe szczęście nie muszę kupować całej pompki, gdzie średni koszt to ok 300 zł >_< Wystarczy tylko kompresorek i przekładka grafitowego wirnika, chyba że ktoś wie gdzie można kupić sam wirnik? Update zrobię pewnie w wtorek jak wszystko przyjdzie z allegro... ---------- Post dopisany at 17:24 ---------- Poprzedni post napisany at 17:12 ---------- Chyba, że ktoś ma jakieś inne propozycje odnośnie pompki centralnego? Czy jednak muszę kupować cały kompresorek i przekładać ten wirnik
-
Kończę po godzinie 18 ;( pewnie się już ciemno będzie robiło, ale chyba pojadę na wymuszone zakupy do galerii, tam na parkingu jest ciepło i jasno
-
Nie mogę w ogóle zamknąć drzwi od kierowcy kluczykiem, nie chowa się rygiel... co ciekawe mogę domknąć szyby...
-
Zapomniałem dopisać, że wraz z powstaniem tej usterki przestał działać guzik zamykania drzwi... Może coś nie styka jednak w tym zamku?? Jak mam wyjąć tą klamkę z zamkiem? Trzeba cały boczek odkręcać?
-
Chodzi mi głownie o drzwi od kierowcy, ale do bagażnika też zerkne
-
Witam, Dziś podczas przygotowywania się do wyjazdu do pracy (godzina 05'00, temp -7) chciałem otworzyć drzwi kluczykiem od strony kierowcy. Z racji, że był mróz nie było to łatwe zadanie - trochę musiałem podmuchać, pochuchać i jakoś wyszło. Wszystko wydawało się dobrze, dojechałem do pracy przed czasem ok... trzeba zamknąć samochód i co się stało? Przekręcam kluczyk - brak reakcji !? Drzwi się nie zamykają... Idę do drzwi pasażera, wkładam kluczyk - przekręcam i zamykają się tylko drzwi od pasażera - brak reakcji pozostałych zamków - What the f**k pomyślałem... Ogólnie to nie ma tragedii, samochód zamknąłem od pasażera kluczykiem, po wcześniejszym wciśnięciu "dzyndzla" od strony kierowcy i pasażerów. Problem pozostał z bagażnikiem!!! Nie wiem jak mam zamknąć bagażnik... SZCZEGÓŁY: - po otwarciu i zamknięciu drzwi od strony kierowcy/pasażera oświetlenie wewn. działa prawidłowo, - otwieranie/domykanie szyb z kluczyka DZIAŁA OD STRONY KIEROWCY WTF!? - bezpiecznik sprawdzony (nr. 6 jak się nie mylę), - wcześniej były problemy z tym zamkiem od strony kierowcy, ciężko chodził - choć nie zawsze, - w ostatnim tygodniu nie było żadnych objawów ani problemów z tym zamkiem, Czy to jest coś z zamkiem od strony kierowcy? Może coś w środku nie styka i dlatego nawet od pasażera nie działa (zawsze jak zamykałem od pasażera kluczykiem, zamykał się cały pojazd). Chwilowo do godz. 18 nie mam jak podpiąć VAG'a. Jestem w stanie tylko wyjść i popatrzeć coś gołym okiem, ew. delikatnie rozkręcić/przeczyścić. Gdzie mogę szukać przyczyny usterki? Bo jest to dla mnie zaskoczenie na równi z tym CHOLERNYM MROZEM I ŚNIEGIEM...
-
Mimo tego, że jest gdzieś fotostory to i tak zrobię swoje, od przybytku głowa nie boli ;D