Skocz do zawartości

szeryf

Pasjonat
  • Postów

    878
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

1 obserwujący

O szeryf

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pytałem, bo po kilku miesiącach od kompleksowej regeneracji turbo zaczęło gwizdać, najpierw na zimnym silniku, teraz cały czas. No i zostałem z problemem sam, bo ponoć to moja wina (albo dawałem po garach na zimnym albo zgasilem za szybko na ciepłym, co oczywiście nie miało miejsca).
  2. W tym turbo był ponoć wymieniony tylko koras. Moje pytanie jest takie, czy nowy koras może tak wyglądać po takim krótkim czasie i małym przebiegu?
  3. Wg mnie też nic nie było wymienione, ale wolę zapytać osób które robią to na co dzień, zanim kogoś oskarżę :)
  4. Witam, czy turbo ze zdjęcia mogło mieć wymieniony rdzeń 4 miesiące i 4 tysiące km przed zrobieniem zdjęcia? Czy to się da po stanie zewnętrznym stwierdzić w 100%? Pozdrawiam
  5. Dzięki za porady. W takim razie biorę co dają
  6. Witam, ostatnio ktoś przerysował dookoła auto żony - Seat Ibiza 2003. Porysowanych jest 8 elementów. Załączam dokumenty, które dostałem od ubezpieczyciela. Pytanie, czy da się coś jeszcze ugrać. Auta nie chcę naprawiać w warsztacie bezgotówkowo, chcę kasę do ręki. Zastanawia mnie korekta za ogumienie, grubość bieżnika niby 5mm (musiałbym sprawdzić), i zużycie 59%? To ile nowe mają, 12mm? Wydawało mi się że koło 8. Kilka elementów w aucie było już kiedyś malowane. Suma ubezpieczenia na dzień podpisania umowy to 8200. Z góry dziękuję za wskazówki.
  7. Jakiś konkretny APC polecasz? Nie chciałbym wydać więcej niż warty jest schowek Dość tani jest firmy Tenzi, ale czy jest coś wart?
  8. Witam, kupiłem schowek do Outlandera 2 montowany w desce rozdzielczej. Miał być w stanie bdb, wygląda jak na zdjęciu. Próbowałem to delikatnie zmyć mydłem, ale nic nie dało. Czy jestem w stanie usunąć te plamy jakimś środkiem? Dziękuję za wskazówki i pozdrawiam :)
  9. Witam, kupiłem schowek do Outlandera 2 montowany w desce rozdzielczej. Miał być w stanie bdb, wygląda jak na zdjęciu. Próbowałem to delikatnie zmyć mydłem, ale nic nie dało. Czy jestem w stanie usunąć te plamy jakimś środkiem? Dziękuję za wskazówki i pozdrawiam :)
  10. Mnie teraz nurtuje to, czy przy wciskaniu hamulca (nie puszczaniu) podciśnienie powinno spadać. W poprzednim aucie nie spadało, a znajomy mechanik mówi że nie powinno. Ale jak gaszę silnik, to podciśnienie się utrzymuje (nie wiem jak długo, ale nie spada od razu), ale on twierdzi że może być tak, że akurat membrana się tak układa, że trzyma. W ogóle, jak długo powinno się utrzymać podciśnienie na wyłączonym silniku? I dlaczego po odpaleniu silnika podciśnienie nie osiąga od razu maksymalnej wartości, tylko trzeba czekać kilkanaście sekund?
  11. W poprzednim aucie z tym samym silnikiem podciśnienie na pompie było na poziomie 0,8 bara od razu po odpaleniu, a tu przez kilkanaście sekund jest 0,6, i dopiero później rośnie. W poprzednim aucie samo wciśnięcie hamulca nie powodowało spadku podciśnienia, dopiero puszczenie hamulca, a tu i jedno i drugie. Zaślepienie wężyka idącego do egr nic nie zmienia. Generalnie problem jest z turbo. Podczas jazdy na autostradzie bez problemu udaje się osiągnąć ciśnienie zadane (2300), a przy jeździe z prędkością do 100 km/h (miasto i okolice) już nie da rady (maks 2000). Na autostradzie jak jadę ze stałą prędkością, wcisnę delikatnie hamulec i później gaz do dechy, to też nie ma szans żeby osiągnąć ciśnienie zadane, maksymalnie osiąga 2000,
  12. Dzięki za odpowiedź. Nadal się zastanawiam, czy przy wciskaniu hamulca podciśnienie powinno spadać, czy to może oznaczać nieszczelność serwa?
  13. Witam, od jakiegoś czasu walczę z niedoładowaniem turbiny. Zacząłem od sprawdzenia podciśnienia, okazało się że gruszka jest nieszczelna, została wymieniona razem z wężykiem, co pomogło połowicznie (turbo wstaje w miarę normalnie, ale nadal niedoładowuje, ciśnienie zadane na poziomie 2300, ciśnienie generowane przez turbo na poziomie 2000). Zacząłem sprawdzać wartość podciśnienia, wpiąłem się z manometrem w wężyk wychodzący z pompy vacuum, ale nie przez trójnik, czyli do pompy było podłączone tylko serwo. Po odpaleniu silnika podciśnienie osiąga wartość ok 0,6 bara, tak się utrzymuje przez kilkanaście sekund, po czym rośnie do ok 0,75 bara, po przegazowaniu rośnie do ok 0,88 bara. I teraz przy wciśnięciu hamulca spada do 0,8 bara, a po puszczeniu do 0,66 bara. Z tego co wiem, to przy wciskaniu hamulca podciśnienie nie powinno spadać. Drugie pytanie, czy podciśnienie na wyjściu z zaworka n75 (manometr podłączony zamiast gruszki) powinno być na poziomie 0,55 bara na wolnych obrotach? Pozdrawiam
  14. Będę to niedługo ogarniał z mechanikiem, bo się okazało że w zbiorniczku wyrównawczym pojawiają się malutkie bąbelki ? Mam nadzieję że to nie to, z czego słynie ten silnik ?
  15. Witam, auto (Mitsubishi Outlander 2) mam od marca, i od początku zauważyłem, że po odpaleniu zimnego silnika chodzi nierówno (odgłos spalania stukowego w benzynie) i kopci na szaro. Po chwili praca silnika się wyrównuje i kopcenie znika. Jak było zimno to taki objaw był praktycznie zawsze, jak jest cieplej to co któreś odpalenie silnika. Komputer jakiś czas temu pokazał taki błąd - P0301 - zapłon cylindra 1 - wypadanie zapłonów. Po skasowaniu zawsze wraca ten sam. Inny objaw (nie wiem czy związany z błędem) to delikatne szarpanie silnika przy ok. 2 tys. obrotów. Od czego powinienem zacząć? Pompki zregenerowane w styczniu, a świece żarowe wymienione w październiku 2017. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...