zbylus

Pasjonat
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zbylus

    1. Właśnie nie wiem do końca co się dzieje. Kiedy przesuwam tą dźwigienkę dudnienie całkowicie ustaje. Silnik pracuje bardzo cichutko, kiedy jednak puszczam ją z powrotem dudni pod filtrem powietrza jakby z jakieś pustej rury. Jeden mechanik grzebał i nic nie wymodził. Stwierdził, że to ten zawór, a później, że wałek, drugi wykluczył wałek i też stwierdził, że zawór. Żaden niestety nie chce kupić części i zamontować. Najlepiej gdybym to ja kupował, a oni metodą prób i błędów będą naprawiać. Wolałbym żeby jednak diagnoza była 100% i trafna naprawa, a nie ściema. Jestem laikiem i już kilka razy mechaniory mnie wydymali, dlatego wolę podpytać forumowiczów.
    2. Witam.. Mam problem z audi a4 B6 1.9 TDI 101 km. Od jakiegoś czasu dziwnie "dudni" mi pod silnikiem. Słychać jakby był jakiś przedmuch. Ten dziwny odgłos ustaje, kiedy palcem przesunę dźwigienkę przy zaworze EGR. Kiedy ją puszczę i wraca do swojego wcześniejszego położenia dudnienie wraca. Byłem u 3 mechaników i każdy wymyśla mi inną wersję i oczywiście każdy wyciąga łapę po kasę, bo czas zmarnował, ale problem nie znika. Mam dosyć tych konowałów. Raz słyszę, że to zawór EGR, raz, że wałek rozrządu na krzywce wytarty, ale nie chciałbym wycelować za wymianę wałka rozrządu, a okaże się, że to ten zawór. Podpowie mi ktoś co to może być za przyczyna? Dodam, że jeżdżę tak już pół roku i nic więcej się nie dzieje, ani nie spada moc, ani nic innego. Nie wydaje mi się, że to wałek rozrządu, bo gdy tą dźwigienkę od EGRu ustawię w odpowiednim położeniu, to silnik chodzi jak pszczółka. Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam.