marcinb5
-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Typ zawartości
Forum
Manuale
FAQ
Galeria
Ogłoszenia
Sklep
Odpowiedzi opublikowane przez marcinb5
-
-
Witam
Jakiś czas temu mechanik (magik) wymieniał mi alternator, od tamtego czasu zaczeły się problemy z napinaczem paska wielorowkowego. Na początku by lekko wygiety, pare dni temu do reszty poszarpało pasek i oczywiście mocowanie nainacza złom.
Zakupiłem części do naprawy całego mocowania ale niestety okazało się że tuleja metalowa jest troszeczke zużyta.
Tu zdjęcie i pytanie czy tą tuleje da się jakoś wymienić? Jakoś wparsować? czy np: napawać ubytek i wyfrezować otwór na nowo?
-
Witam
2,5 tdi V6. Padł w mojej napinacz paska wieloklinowego (alternatora). Nie zaglądałem w silnik już od dłuższego czasu i teraz coś zaczeło stukać. Okazało się że rozerwało pasek, i całe ramie na którym mocowana jest rolka jest sporo przekrzywione, paske śmigał tylko na połowie rolki.
Moje pytanie: Jak jest mocowane to ramie do silnika? czy na łożysku igiełkowym?
W środku tulei na której mocowane jest ramię napinacza jest jakaś śruba, a z przodu dwie blaszki które bez problemu wyciągnołem ręką i okazało się że są starte.
Co wogóle może być tego przyczyną, jak już mam rozebrany przód to zrobie co trzeba.
Ma ktoś jakieś wiadomości na ten temat?
-
Witam
Szukam informacji na temat swap-a silnika z 2.5 na 1.9, niestety nie znalazlem żadnych przydatnych informacji na ten temat.
Samochód: Audi A4 B5 2,5TDI (automat) 1999r, avant, napęd na przód.
Silnik już niestety się kończy i na dodatek ostatnio skrzynia (automat) przestala dzialać jak należy.
Po obliczeniu kosztów remontu silnika i skrzyni wyszlo dużo za dużo.
Na początek byl pomysl z kupnem używanego silnika i skrzyni z tego samego modelu, tylko teraz pytanie czy silnik który kupie (mowa o 2,5tdi) będzie w stanie takim aby przejechać nim następne setki kilometrów? Chyba wolalbym uniknąć kolejnych rozczarowań.
Teraz w mojej glowie narodzil się pomysl na wstawienie zamisast 2,5tdi + automat silnika 1,9tdi z manulaną skrzynią. I teraz pytanie czy ktoś ma może doświadczenia w takim swapie? Czy to wogóle się oplaca?
Szkoda mi auta oddawać za cene uszkodzonego, jest bezwypadkowe i wyposażenie takie jakie mi się kiedyś wymarzylo, także warto walczyć.
Pozdrawiam
-
Witam
Chciałbym zamontować u siebie w aucie elektryczne szyby w tylnych drzwiach, mam możliwość kupienia kompletnych ramek, przycisków etc.
Czy są jakeś większe problemy z zamontowaniem żeby działało jak trzeba np:domykanie , czy jest już instalacja pod którą można się podłączyć?
i druga sprawa:
dostałem od kumpla osłony przeciwsłoneczne z lustrami podświetlane, i jak wyżej jak to podłączyć żeby działało
Jeżeli wiecie cokolwiek na ten temat proszę o pomoc bo nie chce narobić syfu
Pozdrawiam
-
Witam
Czy ktoś z was ma u siebie zamontoane takie coś czy warto kupić takie :http://moto.allegro.pl/item352722386_audi_a4_avant_daszek_blenda_spoiler_wzor_rs4_.html
czy lepiej szukać orginalnego?
Jak to jest zamontowane klejone?
-
O ile Twoje radio posiada odpowiedni przewod to jest to mozliwe. Przewod powinien byc koloru pomaranczowego i powinno byc na nim napisane "Illumination". Nie napisales co to za model radioodtwarzacza.
No tak, wyświetlacz się wtedy bedzie przyciemniał po włączeniu świateł, a tutaj chyba chodzilo o stopniowe przeciemnianie jak w radiu ORI
dokładnie oto właśnie chodzi
-
Witam
Kupiłem sobie do auta radio sony, czy jest możliwość żeby podłączyć radio tak aby ściemniało się razem z zegarami? [br]Dopisany: 22 Kwiecień 2008, 23:55 _________________________________________________nikt nic nie wie na ten temat czy może już było? nie moge znaleźć nic takiego
-
Po lewej stronie w schowku w bagażniku jest czytnik do Navi ale zmieniarki tam nie ma. Były montowane gdzie indziej?
-
noo wielkie dzięki
powiedzicie mi jeszcze co to za kabel?
jest link ;]
-
Witam
Zmieniłem sobie radio w aucie z jakiegoś zielonego blaupunkta ma sony x-ploid. Wszystko ładnie ale po wyłączeniu kluczyka i ponownym włączeniu trzeba od nowa kodować stacje. Ktoś wie co to może być?
I druga sprawa: po wyciągnięciu radia znalazłem jeden wolny kabel (taki ogrągły z kilkoma pinami w środku, wygląda na złotawy) i nie mam pojęcia do czego on jest. Więc jeżeli ktoś wie będe wdzięczny za odpowiedź
Pozdrawiam
-
No właśnie płyn nie zabardzo ma gdzie "stać". Przy nalewaniu płynu wiadomo że coś tam się rozleje i wtedy widać gdzie płyn wycieka ... a tu nic a nic [br]Dopisany: 29 Luty 2008, 15:07 _________________________________________________A może ktoś wie którędy jest poprowadzony przewód (wężyk) spryskiwacza tylnej szyby?
-
Witam
Zaświeciła mi się lampka zużycia klocków, po oględzinach okazało się że odpadł przewód od klocka. Da się to jakoś naprawić czy trzeba wymienić klocki żeby wszystko działało jak należy?
-
Też mam problem z tylną wycieraczką, sprawdzałem dzisiaj czy płyn wogóle cieknie z rurki którą odłączyłem od całego mechanizmu i nic.
I mam zagwostke płyn w zbiorniczku ubywa, pompka działa (buczy) ale ztylnego wężyka ani kropli, co najlepsze próbowałem wypatrzyć jakąś plame pod autem i nic.
Ktoś ma jakieś pomysły?
-
Z góry przepraszam że zakładam nowy temat ale siła wyższa.
Pisałem już o rewelacjach jakie dziają się w moim audi (w skrócie: po przekręceniu kluczyka i po wyjęciu go ze stacyjki silnik dalej chodzi i migają kontrolki, plus do tego wielki wykrzyknik na fis-ie.i pika)
Mój znajomy ostatnio miał takie cóś w fordzie fokusie , przyczyną była luźna klema akumulatora
Teraz zauważyłem jeszcze jedno. W czasie jazdy (wydaje mi się że na nierównościach) miga kontrolka ładowania, dosłownie w setnych sekundach.
Jeżeli któryś z was się spotkał z czymś takim proszę o pomoc, pomóżcie sieszyć się autem ;(
Pozdrawiam
-
A którędy ten przewód jest poprowadzony?
Pierwsze co sprawdze w klapie, ale chyba ze sprawdzeniem przy zbiorniczku będzie ciężka sprawa.
-
Coś jest nie tak z kostką stacyjki jeżeli chodzi o elektryke, problem będzie mam nadzieje rozwiązany w poniedziałek.
Teraz troche z innej beczki, ale tez elektryka.
Nie działa mi spryskiwacz tylnej szyby. Wycieraczka chodzi, silniczek buczy ale nie psika na szybe, gdzie zacząć szukać przyczyny?
-
Niestety swoje początki na forum zaczynam od nieprzyjemniej sprawy, mam nadzieje że pomożecie.
Niedawno kupiłem audi a4b5 99rok, 2.5tdi.
Wczoraj wieczorem pojawił się problem i dzisiaj znowu to samo.
Po zaparkowaniu i po przekręceniu kluczyka w pozycje off (czyli zgaśić silnik) silnik nadal chodzi, można wyciągnąć kluczyk ze stacyjki a silnik dalej chodzi zaczynają mrugać kontrolki na wyświetlaczu między zegarami pojawia się wielki wykrzyknik w kółku i pika.
Po naciśnięciu przycisku na zegarach po lewej stronie wyświetla się komunikat po niemiecku jedyne co udało mi się zapamiętać to: oil hydro, service i coś jeszcze ale nie pamiętam.
Kiedy stacyjka jest wpozycji off silnik gaśnie dopiero po otwarciu drzwi.
Jeszcze wczoraj nie działała lampka oświetlenia wnętrza w pozycji kiedy po otwarciu drzwi powinna są świecić, dzisiaj działa ale z tym też jest problem, kiedy jest w pozycji jak wyżej po wyłączeniu silnika i wszystkiego innego kiedy lampka jest włączona lub w pozycji jak wyżej, mrugają kontrolki na desce, całe podświetlanie przycisków, pokrętel etc., delkikatnie mruga no i świeci, nie takim światłem jak przy włączonych światłach ale świeci co widać wieczorem.
Obojętnie która to lampka będzie włączona (nad kierowcą, nad tylną kanapą czy w bagażniku sytuacja jest taka sama.
Jeżeli pominołęm jakieś ważne informacje które mogłyby pomóc w poznaniu problemu piszcie.
Bardzo proszę o pomoc, co z tym zrobić ...
Pozdrawiam[br]Dopisany: 06 Luty 2008, 20:45 _________________________________________________A może ktoś zna jakiegoś dobrego elektromechanika lub elektryka z okolic Wałbrzycha - Świdnicy.
Jakieś warsztaty w których mogą wiedzieć co z tym zrobić?
Pozdrawiam
-
Witam wszystkich posiadaczy czterech kółek
Mam na imie Marcin, jestem z Wałbrzycha i jestem świeżo upieczonym posiadaczem audi a4b5 2.5tdi 1999.
Mam nadzieje że miło będzie spędzić z Wami troche czasu.
Pozdrawiam
[B5 AFB] Napinacz paska wielorowkowego
w Audi A4 B5
Opublikowano
Jeszcze jedno pytanie, gdzieś czytałem że powodem wygięcia napinacza może być uszkodzone sprzęgiełko na alternatorze. U mnie nie ma sprzęgiełka na alternatorze i nie wiem czy powinno być czy nie?