Skocz do zawartości

PatrykB7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PatrykB7

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PatrykB7

0

Reputacja

  1. Witam, robię przekładkę silnika z 2.0 tdi na 1.9 tdi avf. Silnik mam kompletny 1.9 z wiązką z 2003r.od b6 (czarna,czerwona,biała i brązowa kostka) i potrzebuję przelutować kostki pod ecu,ponieważ nie mogę dorwać wiązki od b6 z ostatniego wypustu. W mojej wiązce od 2.0 tdi do kabiny są 3 kostki (czerwona,biała,brązowa). Posiada ktoś schemat? Na forum znalazłem linki jednak są nieaktualne.
  2. A więc tak, zmieniłem uszczelnienia na pompkach i dałem nowe śruby, niestety nic to nie zmieniło. Odziwo stare gumki nie wyglądały źle .Tak samo gniazda jak i stożek wyglądały jak nowe,zero nagaru ani tym podobne. A kopci i faluje jak przed wymianą .Korekcję zostały na takim samym poziomie.Co jedynie chyba lepiej zbiera się z dolnych obrotów ,albo to efekt placebo sam nie wiem.Co najlepsze okazało się że mam pompki 03G130073T Continental a nie Siemensa. Czyli co to dla mnie oznacza? One występowały w serii czy tylko zmieniali je na akcji serwisowej? A4 jest z końca 2007 roku
  3. Jutro postaram się ogarnąć temat śrub i uszczelnień, w ASO wychodzi 35zl za uszczelki jednej pompki plus 15zl dwie śruby, także groszowe sprawy. Dodam jeszcze że podłączając się bezpośrednio pod vacum pompę bańką z 5l ropy ,paliwo po 5/10 minutach robi się brunatne,prawie że czarne.Na starej vacum robiło to samo więc wykluczam nieszczelność w niej. Co do kanału 023, nie wiem na jakiej zasadzie je interpretować ale z tego co widzę nie są to klasyczne bipy jak na boschu. U mnie na tym kanale vcds pokazuje 0,22ms,na każdej pompce. Nie wiem czy to dobrze czy źle, i za co ten kanał tak na prawdę odpowiada.
  4. Wiem, ale na synchronizacji ustawionej na 0.0 robi się tragedia,korekcje skaczą jak kangur.Do tego dochodzi już silne falowanie odczuwalne i widoczne na całym aucie. Na minusowej synchronizacji tak samo.Do tego jeszcze dochodzi kosmiczne spalanie które wtedy wynosi 10l na 100km. Przy delikatnej jeździe. przy ustawieniu tak jak teraz mam czyli 4.00 jest najlepiej i trochę mniej spala bo zchodzi do 9 litrów na setkę.Co nie zmienia faktu że powinno być tak jak fabryka czyli 0.0 synchro. Dzisiaj jeszcze ustawiłem pompki na 180 stopni.Posiadam czujnik zegarowy więc to tylko chwila roboty aby się upewnić że wszystko jest okej, no i zero poprawy. Oleju też jakiegoś badziewia mu nie leję bo zalewam go Mihel/em Ceramic 5w40.Filtr paliwa nowy,tak samo powietrza.Również zrobiona bezpośrednio płukanka wtryskiwaczy preparatem liqui molly.
  5. Statyczne robiłem przy temp. 45/50 stopni, podczas falowania, tak aby ukazać to na logach. Dynamiczne robiłem na rozgrzanym silniku. Rozrząd był zmieniany za niemca w styczniu 2019, ale synchronizacja była rozjechana kompletnie (5,99) na plus.To już nie moje pierwsze TDI więc blokady posiadam, i ustawiłem książkowo na 0.0 synchro Ssący i wydechowy. No i niestety jeszcze gorzej faluje i kopci wtedy na jałowych.Na minusowym synchro również to samo. Co do odpalania również nie reaguje na synchronizację czy + lub - . Na chwilę obecną najmniej kopci,faluje i trzyma mocy przy 4.00+. Czujnik EGT przy turbinie wywalał błąd P0546 Zwarcie z plusem, kontrolka spirali i brak mocy.Prawdopodobnie uszkodziłem go mechaniczne podczas demontażu dpf/a. Czujnik zakupiłem nowy w ASO i błąd ustąpił. Na chwilę obecną zero błędów. Jedno mnie zostanawia. Kupiłem go z niemiec z błędem czujnika gruszki i wracałem w trybie awaryjnym. Był problem z niedoładowaniem turbiny.Ale raz na jakiś czas doładowanie było i szedł jak szatan,lepiej niż na programie obecnie, chwilowe spalanie wtedy na FIS było 21,5l/km na 6 biegu podczas pełnego obciążenia. Po wymianie gruszki, i ustawieniu rozrządu. Jedzie ale nie tak jak powinien i chwilowe spalanie już nie przekraczało 17,7l/km przy bucie w podłogę. Znajomy ma zdrowe BRD i mam porównanie,więc wiem jak to jedzie jeżeli wszystko jest ok. A więc tak, co do logów dynamicznych, podczas próby i dodania gazu korekcje zaczynają pokazywać same zera. Dynamiczny -013-018-023 Temp płynu 90'c http://vaglogi.pl/log-013_018_023_P27l75k.html Więc próbowałem wymusić ukazanie korekcji wtrysków podczas obciążenia poprzez zaciągnięcie hamulca ręcznego na jeden ząbek i ruszanie bez dodawania gazu z pierwszego lub drugiego biegu i nie wiem czy to da jakieś światło na całą sytuację. Wyszło coś takiego.Temp 90'C,.Widać że tutaj korekcje się masakrycznie rozjeżdżają ,czyli wychodzi na to że wtryski. http://vaglogi.pl/log-013_Kvcf9S.html Obdzwoniłem kilka zakładów zajmujących się regeneracją wtryskiwaczy, wszędzie słyszałem odpowiedz "Nie mam czasu,jestem zarobiony,nie wiem o co chodzi,nie chcę kłopotów." . ehhhh i co tutaj teraz zrobić.
  6. Mam problem ze swoim BRD, Dopóki się nie rozgrzeje do 90 stopni faluje na obrotach. Kopci na siwo-biało-niebiesko, na wyższych obrotach przestaje. Auto wypluło 167km i 353nm na hamowni, po programie 176km i 385nm i ani grama więcej nie chce,więc ewidentnie jest coś nie tak. DPF usunięty, nowy egr,map sensor,vacum pompa,n75,gruszka od klap wirowych,klapa gasząca,gruszka turbiny.Rozrząd również nowy.Synchronizacja obecnie na +4 bo najmniej nim telepie, na 0.0 lub minusowej synchronizacji jest porażka, objawy się nasilają.Pompka w baku wyczyszczona i również zero poprawy. Na chwilę obecną ma 224tyś przebiegu udokumentowanego, wtryskiwacze nie były wymieniane na akcji serwisowej z tego co się dowiedziałem w ASO Audi. Oprócz kopcenia i faulujących obrotów jest właśnie brak reakcji na program, ciężkie odpalanie na ciepłym jak i zimnym silniku oraz zwiększone spalanie. Jak by nie dostawał paliwa. Tuner który mi robił program powiedział że to wtryskiwacze , ale nie jestem do końca pewien.Płynu chłodniczego nie ubywa, test na UPG nic nie wykazał. Nie wiem gdzie już mam szukać, a znaleźć dobre pompki siemensa to jak trafienie szóstki w totka. Logi dynamiczne 003-008-011 http://vaglogi.pl/log-003_008_011_69z2tuA.html Logi statyczne gdy faluje i kopci. 001-003-013 http://vaglogi.pl/log-013_001_003_N9u5pnY.html
  7. Witam. Na chwilę obecną poruszam się B7 2.0TDI BRD. Problem polega na tym że notorycznie jest problem z niskim doładowaniem.(Błąd P0299). Na homowni auto wypluło 127km i 260nm więc tragedia.... Obecnie została tylko stara gruszka oraz turbo do którego mam wątpliwości, ponieważ został w niej wymieniony rdzeń za helmuta na początku 2019 roku niewiadomego pochodzenia.Reszta taka jak przepływka ,map sensor,egr,czujnik różnicy ciśnień, jest nowe. Gruszkę wiadomo, muszę kupić nową, ale co z samym turbo.Auto tak czy inaczej ma przejść na program. Jeżeli mam już ją regenerować to tak aby ją wzmocnić.Nie chcę oddać jej komuś kto robi coś takiego w garażu u Mirka i będzie problem z późnym wstawaniem lub padnie po roku gdy gwarancja minie. Jest mi ktoś w stanie polecić zakład który zrobi to porządnie? Na chwilę obecną myślę o profi turbo, miał ktoś tutaj na forum styczność z tą firmą? Pozdrawiam.
  8. Poprawiłem linki do logów powyżej, mam nadzieję że teraz będzie wszystko w porządku.
  9. Witam wszystkich po długiej przerwie. Mam problem ze swoim A4 B7 2.0 TDI BLB. Mam problem z odpaleniem auta na gorącym silniku, musi kilka sekund pokręcić aż załapie.Na zimnym zaś czasami odpali od strzała a czasami też ma trudności. Oczywiście występuje bujanie budy na biegu jałowym. Do tego w granicach 1600/2000 lubi sobie czasami poszarpać. Geometrie oraz egr wraz z kolektorem został wyczyszczony , i nadal bez poprawy. Do tych wszystkich objawów dochodzi również zwiększone spalanie bo przy delikatnej jeździe wychodzi 6/6,5l a przy normalnej 7,5/8l. Co do mocy to mogło by być lepiej, ma bardzo mułowaty dół , powyżej 2000/rpm dostaje niezłego buta i jedzie w miarę dobrze ale nie na 140km. Synchro ustawione na 0.0. Wymieniłem filtra paliwa, powietrza też bez zmiany. Cofające paliwo również wykluczam bo specjalnie tymczasowo założyłem przezroczyste węże po między filtrem a vacum. Piny na kostkach PD również dogięte i też żadnej różnicy nie zrobiło.Zdaje mi się że niestety albo vacum siada lub pompki .Poniżej zamieszczam logi. 003,008,011 kilka prób. https://log.malonetuning.com/chart/238786 BS: 003 https://log.malonetuning.com/chart/238789 BS:011 https://log.malonetuning.com/chart/238790 Grupa 13: https://log.malonetuning.com/chart/238791 Grupa 23 na postoju. https://log.malonetuning.com/chart/238792 Grupa 23 na postoju, około 2800/3000rpm i na końcu logowania odpuszczenie gazu. https://log.malonetuning.com/chart/238793
  10. Narazie skupię się na kołach.Potem reszta jak będą fundusze. Na hamownie pojadę ,ale kiedy tego nie powiem (brak czasu).
  11. Sam jestem zdziwiony ale koło się uślizgnie na 3 biegu.Raz jechałem Passatem B6 170 km i takiego odejścia nie miał co mój BPW.Gdy jechałem nim z Niemiec to sprawdziłem v/max miałem 237 km/h i powiem wam że jeszcze troszkę chciał przyspieszać.Może dlatego że ma oryginalny przebieg,albo jakiegoś chipa ma...Sam nie wiem.Z samochodu jestem bardzo zadowolony.Ogólnie to Nie jest moje pierwsze Audi. A co do modów tak jak kolega wyżej napisał... Pewnie się na tym nie skończy co wyżej napisałem.
  12. Nowe zdjęcia. tzn. Większe już wstawione:cool: A co do kół to co byś polecił?
  13. Pompa oleju już zrobiona ,tzn. był zerwany ten imbus ,a DPF czyściutki jak z fabryki:wink: .Co do Xenona to chciałem jakieś Hidy bo z soczewkami to pewnie wyszło by o wiele drożej ale z drugiej strony ładniej... Koła mam na oku 17cali od S4.Moge wyrwać 4 szt.za 600zł od znajomego. Postaram się wrzucić większe zdjęcia.
  14. Witam.Chciałem wam przedstawić moją Audiczkę z 2006r.Z silnikiem 2.0TDI BPW.Zalany Castrolem 5w30 Samochód mam od jakiś 2 mieś.Sam ją sprowadziłem z niemcowni.Posiada potwierodzny przebieg 131 tyś.Wersja FULL CHROM. ..................................................................................... WYPOSAŻENIE: -ABS, ESP, - Wspomaganie kierownicy - Immobiliser - Centralny zamek w kluczyku [domykanie i otwieranie szyb z klucza] - Elektryczne szyby przód ,tył -elektryczne lusterka oraz grzane - 2x Podłokietnik tył,przód - Climatronik 2 - strefowy [świeżo nabita] - Nawigacja w liczniku -Tempomat - Nagłosnienie Audi Concert - 6 biegowa skrzynia biegów - 10X AIRBAG -Chrom pakiet i relingi -automatyczna wycieraczka podczas cofania -felgi aluminiowe 16 cali oraz drugi komplet innych felg na zimę 16 cali -Oświetlenie pod drzwiami,klamek,podłokietnika, Wersja QQ1:thumbup: -Grzane fotele -Pełny Fis -Ks.Serv.Oryginalny przebieg w 100% .......................................................... Mody: Zmiana oświetlenia pod nogami ,drzwi schowek na czerwono.[Zrobione] Przyciemnianie szyb.[W realizacji] Tylni Spoiler S-line.[W realizacji] Być może Chip Tuning na 170 km.Teraz jest niby 140 km ale zrywa przyczepność z 3 biegu.Więc jest bardzo mocna seria. Xenon [W realizacji] ........................................................ Jak macie jakieś pomysły co by tu jeszcze zrobić to piszcie. Teraz parę Fotek Czarnulki Jakość zdjęć nie powala gdyż nie mam aparatu cyfrowego chwilowo i zdj.były robione telefonem. POZDRAWIAM.
  15. Z głośnikiem sobie dzisiaj poradziłem,kabel był przetarty.Byłem też u mechanika i okazało się że sonda była uszkodzona.A co do podświetlenia narazię nie będę grzebał przy tym bo po prostu brak mi wolnego czasu.Jak znajdę trochę czasu to się może wybiorę na "mini spota":cool: Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...