Skocz do zawartości

Unbeaten10

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Unbeaten10

Osiągnięcia Unbeaten10

0

Reputacja

  1. Cześć, Jutro będę odbierał chyba swój samochód więc pogadam z nim jeszcze i uprzedzę, że będziesz się z nim kontaktował. Sprawdzałeś ten filtr (czy ropa jest czysta)? DPF to droga zabawka więc radziłbym Ci się przyjrzeć wszystkiemu dookoła zanim wydasz kupę hajsu. Z przyspieszaniem miałem to co ty... i byłem nieświadomy tego, że tak NIE POWINNO BYĆ! Byłem zdziwiony jak mi o tym powiedział (mam ten samochód jakieś 3 miesiące). Naprawił to dosłownie w 10 minut i auto zaczyna przyspieszać od początku na maxa! Nie wiem co zrobił bo jak się go zapytałem, to tylko się zaśmiał i temat się urwał. Jutro się wszystko wypytam i dam Ci znać. Podaj swoje GG na PW to nie będziemy zaśmiecać tematu rozmowami, tylko poinformujemy jak się już sprawa zakończy (lub nie zakończy). Pozdrawiam
  2. Nie wiem. Samochód stoi u mechanika. Zaczęło się wszystko od szarpania podczas jazdy. Pokazywały się błędy przy kablach do pompowtryskiwaczy. 2 mechaników nie dało rady, proponowali mi nawet wymianę 3 pompowtryskiwaczy, co uważałem za głupotę. Obecny mechanik w 1 dzień wyczaił i wymienił wiązkę, która była po prostu lekko "przełamana" (czy jak to się mówi). Przy okazji pojawiło się dymienie i stwierdził, że jest to vacum pompa. Na tę chwilę mogę tylko tyle powiedzieć. Jeżeli chcesz, to mogę dać Ci namiar na tego mechanika. Po 2 miesiącach walki z mechanikami stwierdzam, że jest najlepszy we wrocławiu. Zajmuje się tylko audi i myślę, że jest Ci w stanie podpowiedzieć telefonicznie co to może być, jeżeli mu powiesz co się dzieje. Jeszcze zapytam z Ciekawości, jak Ci działa turbina? Od ilu tys obrotów włącza Ci się turbo i czujesz, że samochód przyspiesza na maxa? Pozdrawiam
  3. Cześć, Na naprawie może się nie znam, ale mam również problem z dymieniem, więc może pomogę. U mnie przyczyną dymienia jest najprawdopodobniej vacum pompa, a dokładniej uszczelniacze znajdujące się w niej. Przez to miesza mi się olej z ropą. Jeżeli nie sprawdzałeś jeszcze filtra paliwa, to radzę to zrobić. Jeżeli w filtrze znajduje się czyściutka ropa to znak, że ten problem Cię nie dotyczy. Jeżeli zaś ropa jest czarnawa, to na 80% będziesz miał to samo. Jak by tak było, to daj znać, powiem jak dokładnie to zdiagnozować. Właśnie dzisiaj się o tym dowiedziałem i mechanik szuka uszczelniaczy - jeżeli nie dostanie ich w BOSH to będzie trzeba kupić całą vacum pompę. Tak przy okazji.. może ktoś z Was ma dostęp do takich części?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...