Skocz do zawartości

GroM1990

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GroM1990

Osiągnięcia GroM1990

0

Reputacja

  1. Faktycznie wogole nie było podcisnienia, jak przykładałem palca do przewodu który idzie do gruszki wogóle nie zasysało. Wymieniłem wszystkie na nowe, poprawiłem łączenie rury plastkiowej z gumową przed kolektorem (opaska była dość luźna). Teraz samochód rakieta! Przestał kopcić na czarno:) Puści bąka i to wszystko. Wiadomo diesel musi kopcić. Dzieki za pomoc Jarol! Piwko Ci wisze!
  2. Ok sprawdzę jak najszybciej. W ten weekend. Ale czy to może być przyczyną?
  3. Witam wszystkich. Mam taki problem z moim AFNem. Od jakiś 3 miesięcy zaczął coraz mocniej kopic na ciemno(czarno) od samego dołu do samej góry obrotów. Nawet jak dość delikatnie wciskam gaz to też kopci. Nie da się za mną jeździć. Wydaje mi się że może zaczął więcej palić, ale nie dużo. Wszystko seryjne tylko wtryski 216. Bez chipa. Czy moglibyście obejrzeć logi. Z góry bardzo dziękuję. Statyczne: 000: http://vaglog.pl/log-000_ZV428l.html 001: http://vaglog.pl/log-001_3qu5Pc.html 004: http://vaglog.pl/log-004_K5ukjq.html 005: http://vaglog.pl/log-005_7fdOH.html 008: http://vaglog.pl/log-008_i2o65bM.html 009: http://vaglog.pl/log-009_VE20Zz.html 010: http://vaglog.pl/log-010_2BDu0Q.html 011: http://vaglog.pl/log-011_S1n78q.html 013: http://vaglog.pl/log-013_Z28WI.html BS: 000: http://vaglog.pl/log-000_8GV5C5J.html 003: http://vaglog.pl/log-003_rktRCnZ.html 004: http://vaglog.pl/log-004_K2098.html 011: http://vaglog.pl/log-011_Qlv53Ei.html Dynamiczne: 001,002,003: http://vaglog.pl/log-001_002_003_HAb3Hwk.html 004,005,008: http://vaglog.pl/log-004_005_008_w3VZ13.html 009,011,013: http://vaglog.pl/log-009_011_013_3KERhsF.html
  4. To co dac ja na gwarancje? Ma zaledwie pol roku.
  5. Witam wszystkich. Mam problem z audi. Turbina po regeneracji, przepływomierz zmieniony, wszystkie przewody podciśnienia sprawdzone włącznie z intercoolerem. Wpada mi w tryb awaryjny przy ok. 4000 obr. Silnik się raz trzęsie i przestaje na biegu jałowym a raz nie. Zwłaszcza jak silnik osiągnie temp. 90 stopni. Spadła moc samochodu. Błedy to 00625 i 00575. Czy moglibyście zobaczyć logi. Z góry bardzo dziekuje!. Statyczne: Log 001 - Log (0 - 001) Log 013 - Log (0 - 013) Basic: Log 000 - Log (0 - 000) Log 003 - Log (0 - 003) Log 004 - Log (0 - 004) Log 011 - Log (0 - 011) Dynamiczne: Log 001 003 004 - Log (0 - 001,003,004) Log 008 010 011 - Log (0 - 008,010,011) Przepraszam ale nie dałem rady rozdzielić dynamicznych na komputerze.
  6. No na spokojnie tak jak sie jeździ na codzień. Delikatnie i oszczędnie.
  7. No wlasnie wszystkie rurki są nowe. Wymieniałem jak czyściłem turbinę. W tym tyg. sprobuję podłączyc na krótko. Może cos sie przytkało. Tylko dlaczego przy normalnej jeździe wszystko jest w pożądku.;/
  8. Błędy: 00625 - Vehicle Speed Signal 27-00 - Implausible Signal 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent - turbina była czyszczona 2 msc temu i było wszystko w pożądku. 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+
  9. Ok. Wszystko posprawdzam na dniach. Filtr Paliwa nowy. Zrobiłem przeszczep z golfa 3 bo od audi główka nie ma czesto szczelności. A jak mam temat nazwac bo nie mam pomysłów.
  10. Tak jak jeżdzę powoli to wszystko jest ok. No wlasnie gasnie calkowicie i jest problem z odpaleniem. Musze trzymac gaz na max żeby go odpalić tak jakby nie dostawał ropki. Dzisiaj albo jutro podłączę pod komputer.
  11. Mam taki problem. Mianowicie startuję z pierwszego biegu gaz do podłogi wrzucam 2 bieg max obrotów i puszczam gaz nagle samochód gaśnie. Muszę się troche nakręcić żeby odpalił. Jakby pompa za mało paliwa podawała. W normalnej jeździe jest wszystko w pożądku. Filtry wszystkie wymienione. Co może być nie tak?. Nie bardzo mogę dać logi bo nie mam garażu. Z góry dziekuję.
  12. Dzięki koledzy.W sobote wezmę się za robotę. Kurcze teraz poczytałem że to odwieczny problem w tym modelu. Jeszcze raz wielkie dzięki! ---------- Post dopisany 11-11-2012 at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany 06-11-2012 at 16:12 ---------- No i po robocie. Byla zapieczona koncówka sztangi która porusza kierowniczkami. Samochód odzyskał moc. Normalnie nie do poznania. Warto było poświęcic 5 godzin. Dzięki wielkie za pomoc.
  13. Przepraszam pierwszy raz robiłem logi. następnym razem sie poprawię. To chodzi o to ze kierownce sa zapieczone? ---------- Post dopisany 03-11-2012 at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany 02-11-2012 at 21:38 ---------- Potrzebuję opinię 2-3 osób. Czy moglibyście pomóc. Robiłem logi według schematu, które podalliście, nie wiem co jest w nich nie tak właściwie. Może nie są do końca poprawne. Głowię sie od 3 miesięcy. Na początku wszystko było dobrze dopoki nie przejechałem 1000km. i zaczęło sie wszystko sypać. Czy naprawdę jest to turbo sprężarka? Naprawdę nie potrafię przeczytać logów bo się na tym nie znam. Znajomy obstawia przepływomierz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...