Bartollo

Pasjonat
  • Zawartość

    925
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O Bartollo

    Informacje

    • Imię
      Bartek
    • Lokalizacja
      Kamienna Góra

    Auto

    • Model
      A6 C5
    • Nadwozie
      Kombi
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Witam, potrzebuje nr zamienny zwijaka mój ma nr 1J0 959 654 AS a w necie nic z tym nr. I nie wiem czego szukać,umarł czujnik g85. Z góry dziękuje
    2. Bartollo

      Witam wszystkich mógłby ktoś luknąć na logi ?? AFN 110KM Auto ma problem z mocą. I na podpiętym servo podcisnienie na gruszce -0.3b Log 003 http://vaglog.com/log-003_8cMrVBe.html log 008 http://vaglog.com/log-008_uZICsKO.html log 011 z zaślepionym servo http://vaglog.com/log-011_DdVHS6.html log 011 z podpiętym servo http://vaglog.com/log-011_A80Jw.html
    3. Bartollo

      U mnie nie ma znaczenia paliwo czy latam na ropie z Orlenu,shella czy innych stacji. Pojawiło sie to z dnia na dzień czasem nie występuje w ogóle a po jakimś czasie dostaje drgawek przy kazdej okazji gdy chodzi na wolnych.
    4. Panowie problem z AWXem, co jakiś czas dostaje chwilowych drgawek na wolnych tzn czuć sekundowe falowanie obrotów widoczne nawet po wskazówce obrotomierza.Podczas jazdy wszystko ok nie kopci moc jest. Dorzucam log statyczny 013,023 001 (na 018 wszystkie wartości 0 wiec ok) http://vaglog.pl/log-013_023_001_51c0I2B.html falowanie widać w drugim logu. Jakieś pomysły ? wydaje mi się ze problem raczej będzie z połączeniem elektrycznym na wiązce PD. z góry dzięki za pomoc,
    5. Bartollo

      No i avf skończył swój żywot. Urwał sie zawór ten który wymieniliśmy w połowie długości narobił szkód w silniku tj porysowany cylinder,uszkodzona koncówka pompowtrysku,pękniętą głowica przy gnieździe,pokiereszowany tłok. Na dniach wpada inny silnik. Awx różni sie tylko pompkami i wielkością sprzegla/dwumasy ?
    6. Witam potrzebuje nr kolektora wydechowego do bpw. Z góry dzięki
    7. Bartollo

      Tylko niech nie przegną w drugą stronę, bo jazda na LPG też ma swoje granice opłacalności.W ten sposób doprowadzą do tego, że w PL będą same sprowadzone diesle z 400kkm przebiegu. Żaden problem należą podatki na diesle bo za mocno zanieczyszczają środowisko,straca na lpg odrobią na posiadaczach diesli. .
    8. Bartollo

      Auto nie moje tylko znajomego ponad 300tys km przejechał na edge 5w30 i to dopiero pierwsza,awaria silnika. W swojej audi mam zalany edge 5w40 i jest git.
    9. Bartollo

      Jak poskładamy głowice to nagram
    10. Bartollo

      Olej castrol edge 5w30 zmieniony po wymianie wałka. A ciśnienie podam jutro bo nie pamiętam ile było. Edit: Ciśnienie na zimnym 5bar na wolnych po rozgrzaniu 1.5bara przy 2tys 4bary. Przyczyna znaleziona. Wywaliło tulejkę sworznia w korbowodzie na 4 cylindrze. Te auto jakies przeklęte jest. Poskładaliśmy wszystko zapalił już nie stukał. Pochodził z 15min na wolnych i zaczęło cos walić w silniku. Zdjęliśmy walek i okazało sie ze urwał sie zawór wydechowy na 2 cyl. Na szczęście dostała tylko prowadnica i uszczelniacz.
    11. Bartollo

      Wałek i szklanki wymienione a dalej stuka pod pokrywą :/ mniej jak wczesniej ale nadal.
    12. Bartollo

      Jeszcze tylko musze kostki skołować przedni panel klimatronika z pokrętkami i będę działał a tak BTW skąd wziąć sprawdzoną ELSE ?
    13. Bartollo

      Tak broki wszystkie są na miejscu. To bylo pierwsze co sprawdziliśmy po ściągnięciu pokrywy. Kupiliśmy stetoskop. Silnik osłuchany wali z góry i znów ściągnęliśmy walek pomierzyliśmy krzywki i mam pytanko jakiej wysokości są niewytarte krzywki ? Na pierwszych 3 wymiar mamy okolice 61mm na 5 pozostałych w okolicach 61.7mm.
    14. Bartollo

      Witam wszystkich,znajomy ma problem z AVFem stuka jak zły. Poniżej podrzucam filmik może ktoś się spotkał z takim przypadkiem Popychacze wymieniliśmy wałek oglądaliśmy wyglądał ok. korekcje na pompkach : 1cyl -0,23 2cyl -0,33 3cyl +0.25 4cyl +0.56 (dane po wymianie uszczelnień) bipy 1 +34 2 +28 3 +19 4 -11 wszystkie bipy skaczą o około 5-10 jednostek synchronizacja ustawiona na 0.0-0,5