Skocz do zawartości

Bartollo

Pasjonat
  • Postów

    923
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartollo

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Kamienna Góra

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bartollo

2

Reputacja

  1. Witam wszystkich mam problem z awx, wpada w tryb awaryjny poprzez przeładowanie,sztanga chodzi luźno,zamieniony n75 z n18,podmieniony mapsensor, i bez zmian podrzucam log http://vaglogger.apphb.com/log/5df162462034a00cbc9c0089 możliwe że jest uszkodzona zmienna geometria ?
  2. Zrób log dynamiczny 010,011
  3. Log 003,011,008 pierwszy na 3 biegu,drugi na 4 https://link.do/owx18 Map podmieniony i jest to samo.
  4. Witam wszystkich, mam problem z AWXem w b6 otóż do 3 tys obrotów idzie dobrze nic się nie dzieje powyżej nagle traci moc jak by z bagażnika ktoś kotwice rzucił i od razu pojawia sie gęsty dym z rury wydechowej. Po odpuszczeniu i ponownym dodaniu gazu znów chwile przyśpiesza i znów muł i dym, co ciekawsze problem występuje tylko w ciepłe dni tj, od około 12*C poniżej tej temperatry idzie ładnie, nieszczelnosci w dolocie nie stwierdziłem,podcisnienia wymienione,n75 podmieniony z n18 i bez zmian. Podrzucam log 010 011 na 3 biegu. Czy za taki stan może odpowiadać map sensor ? na logu widać ze lekko przeładowuje a za chwile ucina doładowanie do zera siejąc przy tym błędem o niedoładowaniu. Z góry dzięki za podpowiedzi https://log.malonetuning.com/chart/251657#H8KLCADCgcO8wqRcAgNNw4vDkQrDgjAMwoXDoXfDiXUCTsOFwpcpwr3CqFvCqMKBw5nCjDTCk8K5wqfCn8OdYHh5w47Dhx8Cw7TDun5KYcOKwqbDs1QBLxHDmznCqsOJw4rCv8KJwpDCucKwJWc4wqR8w5jCnFxpwqHCtEgrwo4mDQN9w48LTMOyw4vDt8KkwrLDv0HCuMOiA28RwqHDmzHDjcKudRrDhcKbdcO3GDfDjUvCscONwpMAAAA%3D
  5. Witam wszystkich mógłby ktoś luknąć na logi ?? AFN 110KM Auto ma problem z mocą. I na podpiętym servo podcisnienie na gruszce -0.3b Log 003 http://vaglog.com/log-003_8cMrVBe.html log 008 http://vaglog.com/log-008_uZICsKO.html log 011 z zaślepionym servo http://vaglog.com/log-011_DdVHS6.html log 011 z podpiętym servo http://vaglog.com/log-011_A80Jw.html
  6. U mnie nie ma znaczenia paliwo czy latam na ropie z Orlenu,shella czy innych stacji. Pojawiło sie to z dnia na dzień czasem nie występuje w ogóle a po jakimś czasie dostaje drgawek przy kazdej okazji gdy chodzi na wolnych.
  7. Panowie problem z AWXem, co jakiś czas dostaje chwilowych drgawek na wolnych tzn czuć sekundowe falowanie obrotów widoczne nawet po wskazówce obrotomierza.Podczas jazdy wszystko ok nie kopci moc jest. Dorzucam log statyczny 013,023 001 (na 018 wszystkie wartości 0 wiec ok) http://vaglog.pl/log-013_023_001_51c0I2B.html falowanie widać w drugim logu. Jakieś pomysły ? wydaje mi się ze problem raczej będzie z połączeniem elektrycznym na wiązce PD. z góry dzięki za pomoc,
  8. No i avf skończył swój żywot. Urwał sie zawór ten który wymieniliśmy w połowie długości narobił szkód w silniku tj porysowany cylinder,uszkodzona koncówka pompowtrysku,pękniętą głowica przy gnieździe,pokiereszowany tłok. Na dniach wpada inny silnik. Awx różni sie tylko pompkami i wielkością sprzegla/dwumasy ?
  9. Witam potrzebuje nr kolektora wydechowego do bpw. Z góry dzięki
  10. Bartollo

    Ceny paliw

    Tylko niech nie przegną w drugą stronę, bo jazda na LPG też ma swoje granice opłacalności.W ten sposób doprowadzą do tego, że w PL będą same sprowadzone diesle z 400kkm przebiegu. Żaden problem należą podatki na diesle bo za mocno zanieczyszczają środowisko,straca na lpg odrobią na posiadaczach diesli. .
  11. Auto nie moje tylko znajomego ponad 300tys km przejechał na edge 5w30 i to dopiero pierwsza,awaria silnika. W swojej audi mam zalany edge 5w40 i jest git.
  12. Jak poskładamy głowice to nagram
  13. Olej castrol edge 5w30 zmieniony po wymianie wałka. A ciśnienie podam jutro bo nie pamiętam ile było. Edit: Ciśnienie na zimnym 5bar na wolnych po rozgrzaniu 1.5bara przy 2tys 4bary. Przyczyna znaleziona. Wywaliło tulejkę sworznia w korbowodzie na 4 cylindrze. Te auto jakies przeklęte jest. Poskładaliśmy wszystko zapalił już nie stukał. Pochodził z 15min na wolnych i zaczęło cos walić w silniku. Zdjęliśmy walek i okazało sie ze urwał sie zawór wydechowy na 2 cyl. Na szczęście dostała tylko prowadnica i uszczelniacz.
  14. Wałek i szklanki wymienione a dalej stuka pod pokrywą :/ mniej jak wczesniej ale nadal.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...