Skocz do zawartości

damylek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damylek

Osiągnięcia damylek

0

Reputacja

  1. Koledzy, już któryś raz z rzędu zapala mi się kontrolka silnika podczas jazdy. Po skasowaniu błędu, kontrolka gaśnie. Proszę o dorady co mógłbym z tym zrobić. Mój silnik to 1.9 BKE. 2 Faults Found: 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault P0673 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 190.3 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.31 V Bin. Bits: 00101111 Temperature: -0.9°C Bin. Bits: 00110000 19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal P3102 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.69 V Bin. Bits: 00101100 Torque: 0.0 Nm Torque: 112.2 Nm Readiness: 1 1 0 0 0
  2. Dzisiaj sprawdzałem przy -8 i powiem że lepiej odpala, leciutko się tylko przydusił.
  3. Co to znaczy "odjeżdża z korekcją"? Sprawdzałem wczoraj, sprawdziłem dzisiaj, auto lepiej odpala ale to zasługa pogody. Dalej się dławi...:/ ---------- Post dopisany 06-02-2013 at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2013 at 16:27 ---------- Koledzy albo mi się wydaje albo autko lepiej ciągnie po synchronizacji? Jest to możliwe?
  4. Oł mam nadzieje że nic takiego z tego nie wyniknie. Zresztą kupię te zestawy uszczelek do pompek i przy wymianie zerkniemy na głowicę... Na razie mam nadzieję w tej zmianie kąta synch.
  5. Dzięki kolego za konkretną odpowiedź, jutro zabieram się do ustawiania i oczywiście napiszę czy się coś poprawiło. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 31-01-2013 at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany 30-01-2013 at 18:55 ---------- Kąt synchronizacji ustawiony dokładnie na 0. Zobaczymy jutro rano jak zapali.
  6. Chyba znalazłem przyczynę. Wtyczka która dochodzi z prawej strony taśmy była luźna, wpiąłem ją do końca i zabezpieczyłem opaską by nie wypadła. Zrobiłem kalibrację i przestało świecić. Na trasie żona mówiła że też było ok, zobaczymy jutro błędy.
  7. Koledzy pomocy, zrobiłem wszystko jak w instrukcji i tempomat działa rewelacyjne. Mam problem z kontrolka ESP, za każdym razem jak kręcę kierą to zapala kontrolka z esp i jak tylko ruszę to gaśnie. W czasie jazdy to samo. Wywala też błąd: Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl Part No SW: 8E0 910 517 B HW: 8E0 614 517 AT Component: ESP8 front H04 0180 Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0004401 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 2647F2ABEDC3 2 Faults Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 41 Reset counter: 40 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x0100 Hex Value: 0x4002 Hex Value: 0x00FF Hex Value: 0xFFAB Hex Value: 0x00FF Oczywiście kalibracje robiłem ze 3 razy, kontrolka dalej się zapala i gaśnie. POMOCY
  8. Napięcie podobno jest, sprawdzane u mechanika. Jak pisałem problem jest już od ponad pół roku kiedy kupiłem autko. Zacząłem od sprawdzania świec i jedna była walnięta to wymieniłem wszystkie. Dalej było to samo więc po jakimś czasie wymieniłem aku boscha. Na zimę ciężkie odpalanie się bardziej nasiliło i zaczyna mnie to denerwować. Paliwo nie robi różnicy bo tankowałem nawet za granicą, a stacje noname omijam szeroko... ... a i nie zauważyłem skoków obrotów. Tylko tyle że się dusi na jednym z tłoków. ---------- Post dopisany at 16:37 ---------- Poprzedni post napisany at 16:20 ---------- Moje logi: Statyczne: Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 003) Log (3 - 018) Log (4 - 007) Log (5 - 023) Log (6 - 013) Log (7 - 014) Statyczne Basic Settings Log (0 - 003) Log (1 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 001) Log (1 - 008) Log (2 - 004) Log (3 - 011,011) Log (4 - 003) Log (5 - 010) Dynamiczne przycisk Turbo Log (0 - 003) Log (1 - 011)
  9. Witam. mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Co prawda pali za pierwszym tylko ciężko, trzęsie silnikiem przez 10s po zapaleniu tak jakby jeden gar od razu nie łapał przy czym puszcza dymek. Byłem z nim już u dwóch mechaników, pierwszy sprawdził wszystko (ok) i założył zaworek zwrotny na paliwie (50zł diagnoza+ 35zaworek+75wymiana!) , powiedział że teraz musi być dobrze. Oczywiście nic się nie zmieniło. Pojechałem do drugiego, tez powiedział że jest wszystko ok (50zł diagnoza) i może to być winna którejś uszczelki na wtrysku i gubi ciśnienie paliwa jak postoi. Powiedział też że nie zagraża to w niczym silnikowi i jak mi to nie przeszkadza to mogę tak jeździć. Dodam też że już w lato tak się działo. Wcześniej wymieniłem: - akumulator - świece - wszystkie filtry Moje pytanie, czy faktycznie nie szkodzi to silnikowi jak się tak dusi. Czy diagnoza jest poprawna i czy przymierzać się do zmiany uszczelek na wtryskach? Czy jest jeszcze coś co myłbym sprawdzić przed tą kosztowną operacją?
  10. Dzięki antonio, będę w domu to wyczyszczę i zrobię logi- na pewno nie zaszkodzi:wink: A jak myślicie z tą temperaturą, wymieniać ten czujnik? ---------- Post dopisany 23-11-2012 at 16:09 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2012 at 22:25 ---------- Wymieniłem termostat i przeczyściłem EGR. Wydaje mi się (może to złudzenie) że autko nabrało więcej mocy przy niższych obrotach na zimnym. Które logi zrobić by stwierdzić poprawę tego EGRa? Po wymianie termostatu wskazówka temperatury nawet nie drgnie na ciepłym:) Niestety z odpalaniem dalej to samo. Jak postoi z tydzień to odpala na pół obrotu, a jak zapala się go na następny dzień rano to ciężko mu odpalić. Jeszcze jakby się dusił i dużo dymu robi. Akumulator i świece nowe...
  11. Ja z tym wałkiem chyba nic nie zrobię, a czy najzwyklejszy mechanik jest w stanie spokojnie to wyregulować? Jeżeli chodzi o EGR to jest on za katalizatorem?
  12. jasiu_dg czym to bezpiecznie wyczyścić? gdzie to ustrojstwo znajdę?
  13. Test statyczny robiłem po dynamicznym więc temperatura statycznego powinna być chyba wyższa...? Więc nie wiadomo co może być przyczyną ciężkiego zapalania?
  14. Witam ponownie, w końcu udało mi się zrobić prawie wszystkie logi. Niestety nie mogłem zrobić logów 000. Z BS też miałem problem bo przycisk do włączania BS był nieaktywny, okazało się że od BS jest całkiem inna zakładka (VCDS11.3.0) Mam nadzieję że teraz już wszystko gra i bardzo prosiłbym o analizę. Głównie chodzi o problem z odpaleniem na zimnym rano i kiedyś 2 razy włączył się notlauf i zero błędów. Przy okazji o sprawdzenie kondycji silnika do podniesienia mocy. 170tkm przejechane. Za każdą pomoc wielkie dzięki. pozdrawiam Statyczne: Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 003) Log (3 - 018) Log (4 - 007) Log (5 - 023) Log (6 - 013) Log (7 - 014) Statyczne Basic Settings Log (0 - 003) Log (1 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 001) Log (1 - 008) Log (2 - 004) Log (3 - 011,011) Log (4 - 003) Log (5 - 010) Dynamiczne przycisk Turbo Log (0 - 003) Log (1 - 011)
  15. Myślę o zawirusowaniu mojej Audi sedean, tylko nie wiem czy z silnikiem jest wszystko w porządku. Zrobiłem logi statyczne i dynamiczne, to pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość. Za analizę z góry dziękuję Moje odczucie do tego autka jest takie że czasem przymula. Ciągnie czasem dopiero od 2500 na 3000 kończąc. Dzisiaj w czasie testów było lepiej. Z tego co wyczytałem to kierownice do czyszczenia... Z zapalaniem na zimnym też ma lekki problem (do 4 obrotów)po czym chmura dymu , wymieniłem akumulator i wszystkie świece i dalej to samo. Czy ktoś z was posiada może w/w silnik po chipie, jak to się sprawuje? Log (0 - 003,003,003) Log (1 - 001,003,004) Log (2 - 001) Log (3 - 003,004,011) dynamiczne Log (4 - 004) Log (5 - 011)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...