Skocz do zawartości

Roodrock

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Roodrock

Osiągnięcia Roodrock

0

Reputacja

  1. Tylko ze jeszcze niedawno na trasie na pelnym zbiorniku zrobilem 1100 km a teraz na trasie mialem wskazowke od paliwa na polowie i przejechalem 270 km i kontrolka mi sie zapalila.Gdzie kiedys spalanie max w miescie powyzej 7 nie wskakiwalo. Chyba ze zle spojrzalem no ale to w logach wszystko bedzie jak cos.
  2. Witam, zauwazylem ze spalanie sie zwiekszylo wiec postanowilem zrobic logi i poprosic was o pomoc w analizie. Narazie mam same dynamiczne.Jesli statyczne sa konieczne to zrobie jak najszybciej. 001,002,003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77ca4e08e52cd11f.html 004,010,011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a34f8536ac75966.html 007,013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d04152731a45ec6.html Z gory dzieki za pomoc.
  3. Witam kolegow.Kieruje sie z prosba o udzielenie mi paru wskazowek. Jak kupilem samochod to poprzedni wlasciciel powiedzial ze z klimatyzacji zostal zdjety pasek i napinacz bo byly popsute i ma on kupione nowe ale mechanik ktory mu robi samochod jest w niemczech i nie zdazyl zalozyc. To naprawde zalosna historyjka i zle sie czuje ze dalem sie nabrac. Pojechalem do mechanika zeby mi to zalozyl. On tylko wlozyl reke i zakrecil sprezarka i powiedzial ze lozysko jest zatarte i pasek zostal zdjety celowo bo inaczej w kabinie nie daloby sie wytrzymac.poradzil mi kupic uzywana z gwarancja rozruchowa. Czytajac forum znalazlem identyczny problem u innego kolegi tylko ze byl stary wiec postanowielem napisac nowy. Na forum byl kolega Iceman ktory zajmowal sie sprezarkami i fajnie by bylo gdyby ktos z was mial dostep do uzywanych sprezarek lub firm zajmujacych sie regeneracja(sprawdzonych). Najlepiej w okolicach Kuj-Pom od 10 maja bede w polsce i samochod idzie na wymiane paska rozrzadu wiec zderzak bedzie zdejmowany i chcialbym odrazu zrobic to klime. Dzieki za pomoc. ------------------------------------------------------------------------------- Sorki,prosze moderatorow o wrzucenie tego do klimatyzacji. Czy moglby ktos sprawdzic w etce jaki numer sprezarki potrzebuje do AHU. Na ebay znalazlem jedna od afn o numerze 8DO 260 805D i sie zastanawiam czy moze by ta byla dobra. http://cgi.ebay.co.uk/VW-PASSAT-AUDI-A4-A6-AIR-CON-AC-PUMP-COMPRESSOR-ZEXEL_W0QQitemZ370047888662QQihZ024QQcategoryZ9889QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem A co do lodzi to nawet na ebay znalazlem ta firme i maja kompresory tylko w kategorii audi nie maja do silnika AHU natomiast w VW maja i nie wiem czy bedzie pasowac. http://myworld.ebay.co.uk/amekaparts/
  4. A mozna stwierdzic zanim wymienie termostat czy moje stare N75 jest wporzadku czy wymienic na nowy ktory kupilem i nie wiem czy go zostawic czy zwrocic.Co do kata to nie jestem pewien ale raczej mam ,bo domyslajac sie poprzednich wlascicieli osiagi chyba nie interesowaly.
  5. Fakt,widze to tylko nie wiem czemu sie tak dzieje.Co moze byc przyczyna?
  6. o czlowieku wrazenia nieporownywalne.Jest o niebo lepiej :> Ale chcialbym jeszcze lepiej dlatego chce zebyscie doradzili mi w logach.Jak EGR wyczyscic to juz czytalem,teraz lookne o co biega z ta przeplywka.A co do tego nowego N75. wsadzic nowego? czy zostawic jak jest? Pozdro
  7. a wiec spanky mial racje.to byla wyciagnieta wtyczka,tylko ze zanim to zauwazylem to zdazylem kupic nowy zaworek w ASO w UK ;( Teraz turbo laduje ale zrobilem wszystkie logi oporcz 008 dynamicznego bo sie niestety nie zapisal.prosze wiec doswiadczonych forumowiczow o ocene.o termostacie to niestety wiem. 001 statyczny 003 statyczny 004 statyczny 007 statyczny 013 statyczny 018 statyczny 001 dynamiczny 003 dynamiczny 004 dynamiczny 010 dynamiczny 011 dynamiczny BS statycznych nie moglem srobic bo moja wersja programu nie pozwala. Czy powinienem zamienic zaworek mimo co czy go oddac?tylko czy to cos zmieni?czy lepiej go zatrzymac na wszelki wypadek?[br]Dopisany: 27 Marzec 2008, 16:43 _________________________________________________Czytajac forum dochodze do wniosku ze cos nie tak jest z EGR tylko jeszcze nie wiem co.Spodziewam sie ze jest zanieczyszczony.Szkoda ze nie moge zrobic pomiaru BS ktory by to potwierdzil.Co o tym sadzicie?
  8. Witam forumowiczow.Prosze o pomoc poniewaz moja a4 nie ma wogole przyspieszenia.Strasznie sie muli co doprowadzilo do tego ze zakupilem kabelek i znalazlem blad w engine 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-00 - Open or Short to Ground Zrobilem logi 011. kolejna rzecz to nie moge znalezc u mnie turbiny(wiem gdzie powinna sie znajdowac) i sztangi zeby sprawdzic czy sie rusza
  9. Dobrze wiedziec ;p hehe.znajde czas to zdejme,tylko szkoda ze to kupilem :S lol
  10. Nie wiem jak to nazwac ale znalazlem zdjecie jakies na googlach wiec zarzuce zdjecie i pewnie bedzie wiadomo o co chodzi i moze sie dowiem jak to sie nazywa po polsku
  11. Mowilem ze sie nie znam.Nie wiem jak wam wytlumaczyc.do filtra paliwa dochodza przewody paliwa,ale przed tym filtrem jest taka gruszka(pompka-zwana reczna przeze mnie) Ona jest gumowa i sluzy chyba do recznego pompowania paliwa do filtra.Mam nadzieje ze rozumiecie mnie o co chodzi
  12. :> Dziala chlopaki -najpierw zrobilem tak jak radziliscie czyli dolalem paliwa,krecilem i nic. -tomaszv8-dobrze radzil zeby poluzowac nakretke w filtrze paliwa i zobaczyc czy tryska-okazalo sie ze nic nie lecialo wiec sprawdzilem przewody i w tej malej pompce recznej byla dziura .Widac ze byla troszke stara wiec guma pekala i zapowietrzal sie. Wymienilem pompke za £17 i odpala od reki.Zaraz ide wyprobowac .Mysle ze temat do zamkniecia,chyba ze kubala bedzie kontynuowal tutaj. Dzieki bardzo :th:
  13. Kontrolka od swiec zapala sie na chwile i gasnie tak samo immo. A nie chce sie polaczyc z silnikiem bo mozliwe ze kabelek jest nie odpowiedni.[br]Dopisany: 12 Luty 2008, 17:08 _________________________________________________@ Grippen Nie wiem czy mi cos strzelilo bo radio mialem wlaczone,zdazylem ruszyc z pod bloku i przejechalem zaledwie 20 metrow.co do immo to kontrolka samochodziku zapala sie i gasnie wiec chyba powinno byc ok.
  14. Witam,jestem posiadaczem mojego pierwszego autka i jest nim a4.Kupilem go 3 tyg temu i zdazylem wymienic tylko olej bo na nic innego czasu mi nie starczylo bo musialem nim jechac do anglii.Mialem nadzieje ze z 7 tys km jeszcze zrobie i wroce do polski i wymienie wszystko co potrzeba.Dojechalem do anglii wszystko bylo ok.jezdzilem nim kilka dni i wieczorem odpalilem samochod,odpalil od dotkniecia.poczekalem chwilke az sie rozgrzeje.na niziutkich obrotach wyjezdzalem z pod bloku i nagle zgasl.od tego momentu nie chce odpalic.rozrusznik kreci ale nic sie nie dzieje.probowalem tak kilka razy i nic.jak go przetrzymam z 7 sek to czasem silnik zalapie,zrobi jakby pare wolnych obrotow a w tym czasie pedal gazu nie dziala-2sek i gasnie.Postanowilem ze kupie kabelek i podlacze go pod laptopa,jako ze jestem amatorem to kabelek prawdopodonie zakupilem niepoprawny http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=310020534017&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=021 nie zauwazylem ze jest napisane ze nie dziala z silnikami diesla.Jak zauwazylem to chyba jedyny ktory nie dziala z dieslami.Podlaczylem pod vag skonfigurowalem porty i zeczywiscie nie moge wejsc w engine.Natomiast laczy sie z ABS,AUTO HVAC(to chyba kilma?) Instruments, Immobilizer,Central Locks.Znalezlem tylko jeden blad w centralnym zamku ze pompa przecieka ale mozliwe ze to stary blad,wykasowalem go a za jakis czas sprawdze jeszcze raz.Zaznaczam ze wszystkie kotrolki pala sie poprawnie.Jedyne co sie obawiam ze to rozrzad ale sprawdzic go nie moge bo chyba musialbym zdjac caly przod zeby zdjac chociaz oslonke od paska(tak mi sie wydaje)Paliwo raczej jest.Rezerwa sie nie zdazyla zapalic wiec z 6 litrow bedzie.Sprawdzalem bezpiecznik od pompki paliwa ale co dziwne nie mam go(tu sie nasuwa pytanie czy powinienem miec tam bezpiecznik) Prosze o pomoc i pisac do mnie prosto bo w samochodach mam 0 doswiadczenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...