Skocz do zawartości

damiandeny

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damiandeny

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia damiandeny

0

Reputacja

  1. damiandeny

    1.2 TSI

    Siemka, potrzebuję pomocy w zdekodowaniu poniższego błędu silnika. Mam VCDS w starszej wersji i nie jest w stanie odkodować tego błędów. Silnik 1.2 TSI, Zapala się kontrolka EPC i silnik traci moc. Z góry dzięki!! Damian Address 01: Engine (J623-CBZB) Labels: None Part No SW: 03F 906 070 GR HW: 03F 907 309 AE Component: SIMOS10.22AH10 5485 Revision: --H10--- Serial number: Coding: 001100D6200400080000 Shop #: WSC 00049 770 00144 ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070GR 004007 ROD: N/A VCID: 78FBECD37013 No ASAM data for: "EV_ECM12TFS02103F906070GR" (SE25) 1 Fault Found: 10478 - ROD - Unknown Error Code - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Mileage: 91589 km Date: 2062.14.00 Time: 15:16:15 Readiness: 0000 0100
  2. Temat do poczytania ---> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/153458-procedura-wypalania-dpf-a4-b8-20-tdi-cr/?p=2199530#entry2199530 Hmm dzięki za info ale to nie dpf, zrobiłem procedurę wypalania dpf'a, po 15 min zakończyła się powodzeniem, ale silnik dalej 'trzęsie', nie zawsze. Podczas dopalania było ok, po przejechaniu kilku kilometrów zaczął treść.Jakieś pomysły? Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka
  3. No właśnie nie jestem pewny. Zastanawia mnie to ponieważ robię dłuższe trasy... w jaki sposób w vcds sprawdzić poziom spalin? Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka
  4. Cześć, po przejechaniu kilku kilometrów i zatrzymaniu się (czasem tuż po odpaleniu zimnego samochodu), silnik nie schodzi z obrotów, pokazuje delikatnie ponad 800 obrotów i tak już zostaje, słychać że głośniej chodzi i da się wyczuć drgania. czasem dzieje się tak że po jakimś czasie drgania ustępują i silnik zaczyna wolniej pracować, a czasem nie. Pomyślałem, że jest to problem dpf'a, może się wypala, ale raz w tyg robię co najmniej 100 km po trasie. do tego komunikat o dpf'e nie pokazuje się na desce, tak więc to raczej nie to..?? Sprawdzałem błędy w aucie, ale nic wspólnego z silnikiem nie znalazło. Spotkał się ktoś z takimi objawami? Pozdr Deny
  5. Kodowane było: - wizualizacja parkowania (bez kamery) - test zegarów - pouszczenie prawego lustarka przy wrzucaniu wstecznego - odblokowanie zielonego menu i to chyba tyle.
  6. Nie, zastanawiałem się nad zrobieniem polskiego Menu, ale z racji tego że nie znalazłem "pewnej, bezpiecznej" wersji, zaniechaniem temat. Błąd da się skasować, ale po każdorazowym uruchomieniu samochodu na nowo powraca. Jakieś pomysły? Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka
  7. Cześć, dziś zrobiłem sobie diagnostykę mojej B8ki. Wynik pokazał błąd na Address 07: Control Head, a dokładnie info poniżej: Address 07: Control Head Labels: 8T0-035-7xx-07-H.clb Control Module Part Number: 8T0 035 729 N HW: 4E0 035 729 Component and/or Version: Interfacebox H43 5170 Software Coding: 0001010 Work Shop Code: WSC 12345 123 12345 Additional Info: 8T0919609 E0380 BedienteilH08 0100 Additional Info: Geraet 12345 VCID: 448348237C5B 1 Fault Found: 03157 - Functionality limited due to Communications Disruption 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 92 Time Indication: 0 Date: 2015.07.28 Time: 21:39:53 Freeze Frame: Bin. Bits: 00000000 10000000 Bin. Bits: 00000000 00000000 Bin. Bits: 00000000 00000000 Bin. Bits: 00000000 00000000 Za 3 tyg wybieram się na wakacje z rodzinką w dłuższą drogę, dlatego nie wiem czy ten błąd powinien mnie martwić. Szukałem na forum i necie info, ale niestety konkretnego nie znalazłem, poza wzmianką, że inni też to mają. Dajcie znać czy wiecie co jest nie tak. Pozdro Deny
  8. Siema, do tematu nie wracałem, ponieważ temat sam chyba się rozwiązał, pośrednio. Pojechałem do warsztatu w celu sprawdzenia, co mogło być przyczyną, po podłączeniu do komputera system nie zajerestrowal żadnych błędów. Mechanik doradził mi zalał samochody do pełna i obserwacji co sie dzieje. Ku mojemu miłemu rozczarowaniu temat więcej nie powrócił. Zarejestrowałem jedynie delikatne wstrząsy silnika na jałowym biegu. Co sie niedawno okazało, rozsypało mi sie sprzęgło z kołem dwumasowym (nie życzę nikomu, kosztowna sprawa),po wymianie drgania silnika ustały, nie wiem czy ma to związek z objawami z mojego pierwszego posta, ale kiedy silnik gasł,mocno nim szarpało, a koło dwumasowe odpowiedzialne jest przecież za redukcje drgań silnika. Ciekawy temat, przyczyny w 100% niestety nie poznałem. Pozdrawiam
  9. damiandeny

    USB w podłokietniku

    Wszystko o czym wspomnieliscie, zrobiłem przed napisaniem posta i nic. Pod kablem nie można naładować tel, odtworzyć muzyki z iPoda, czy pendrive. Co do mini Jacka, działa bez problemu, trzeba przełączać tylko wyjście na aux. Pozdr
  10. Witam, czy spotkał się ktoś z tematem problemu z odpaleniem. w przeciągu 3 dni miałem kilka razy taką opcję że samochód nie chciał opalić. Startował silnik i kręcił bardzo długo, czasem zaskakiwał a czasem nie. Po prawidłowym odpaleniu i ponownym zgaszeniu i odpaleniu jest ok. Dodatkowo miałem dwa razy taką sytuację że na światłach zgasł mi samochód, na luzie. Przy próbie odpalenia ponownie kręci aż odpali, co przychodzi mu bardzo ciężko. Miał ktoś podobny problem ewentualnie podejrzewa czego może dotyczyć? Może być to problem z paliwem?? Proszę o pomoc!! Audi A4 B8 2.0 TDI 143km
  11. damiandeny

    USB w podłokietniku

    dokładnie to jest wtyczka USB, a czy ona jest podłączona z drugiej strony to nie mam pojęcia, i jeśli jest to pytanie do czego
  12. damiandeny

    USB w podłokietniku

    radio mam MMI 2G (dwa kolorowe wyświetlacze, większy 7") tylko jak z tego korzystać...
  13. damiandeny

    USB w podłokietniku

    Witam, W podłokietniku pomiędzy przednimi siedzeniami mam wejście USB, czy ma ktoś pomysł do czego może służyć? Podejrzewam że złącze zostało zainstalowane dodatkowo przez poprzedniego właściciela. poniżej zdjęcie. Jakieś pomysły?? Pozdro
  14. Ja w B8 mam opcję zmiany wysokości światła dla ruchu lewostronnego, na wypadek jeśli chciałbyś wybrać się np do Anglii. (też na początku miałem ten problem ) ustawienia są to w MMI. najprawdopodobniej masz to ustwione. zobacz czy masz coś takiego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...