Skocz do zawartości

arc_as

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arc_as

Osiągnięcia arc_as

0

Reputacja

  1. Mam do kupienia alusy S-line 18" 8J ET43 do tego zakładam 235/40R18. Czy takie cudo wejdzie do Audi A4 B5 Avant 2000r? Zawieszenie na razie jest ori. W późniejszym czasie będziemy obniżać auto. Najważniejsze pytanie czy przypasują? Pozdrawiam. ---------- Post dopisany 04-10-2013 at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany 03-10-2013 at 13:23 ---------- Przeszukalem cale forum i nic nie znalałem konktetnego na temat tej felgi tylko tyle, że wejdzie bo B6. Ale czy do B5 bedzie pasowała?
  2. Problem raczej rozwiązany. Trzy odpalenia zimnego silnika i pracuje jak należy. W sobotę popołudniu wymieniłem filtr paliwa i pomyślałem, że może zajrzę do przepustnicy, a przy okazji odłączę akumulator na 2 godzinki w celu zresetowania kompa. Z tych trzech rzeczy, które zrobiłem najbardziej prawdopodobną przyczyną złej pracy silnika była po prostu zabrudzona przepustnica - tak jak zasugerował kolega Galetto. Dziękuję koledzy za pomoc. Najważniejsze, że autko hula aż miło. Pozdrawiam
  3. Nie mam pojęcia czy w przepustnica jest na linkę. Poszukam. Dzisiaj zrobiłem jeszcze raz Logi, chciałem potwierdzić moje przypuszczenie odnośnie zmiany tego kodu binarnego. Niestety raczej to nie to, ponieważ zmiana następuję troszeczkę później niż ustabilizowanie pracy. LOG 001, 002, 015 Zaznaczyłem markerem [2] przejście w etap poprawnej pracy. Wygląda na to, że zaczyna działać dobrze gdy sonda "wyjdzie" z wartości ujemnych, ale wyczytałem, że sonda nie bierze udziału w pracy zimnego silnika na ssaniu. Które z czujników biorą udział podczas pracy na ssaniu? Co myślicie o porządnym czyszczeniu przepustnicy, czy ona może mieć wpływ?
  4. Brak LPG. ---------- Post dopisany 26-09-2013 at 17:19 ---------- Poprzedni post napisany 25-09-2013 at 21:09 ---------- Zrobiłem dzisiaj LOGi grupy 001, 002, 014 Grpy: 001, 002, 014 Przed zrobieniem LOGów sprawdziłem błędy i się okazało, że był jeden: 17924-Intake Manifold Valve N156: Open Circuit P1516-35-10 Intermitted Czyli brak poprawności działania zaworu skracającego dolot. Czy to może być przyczyna tej nierównej pracy gdy jest zimny? Zawór: Pomierzyłem rezystancję samego zaworu - 30 Ohm, napięcie na wtyczce 10,2 V. Zawór nie przełącza. Wyciągnąłem wężyki podciśnienia i połączyłem je razem ze sobą, dolot się przestawił. Czyli wniosek - uszkodzony zawór, ale czy napięcie na nim nie powinno wynosić 12 V. Jutro mam dostać inny zawór to go zamontuje i zobaczę co będzie. ---------- Post dopisany at 19:26 ---------- Poprzedni post napisany at 17:19 ---------- Dziwny jest ten zawór. Jak go poprzednio ominąłem to przestawił dolot. Jak podłączyłem wężyki z powrotem i wcisnąłem pedał gazu też się przestawił. Odpiąłem wtyczkę, podłączyłem miernik do wtyczki - 10V, po dodaniu gazu - 10V (Bez podłączonej wtyczki do zaworu i po dodaniu gazu dolot się nie przestawił) Ja już nie wiem. Czy przed załączeniem zaworu komputer sprawdza czy zawór jest podłączony i dopiero go wysterowywuje? Jeżeli działa po dodaniu gazu to dlaczego wyrzuca błąd. No chyba, że mylę czujniki. Zobaczę jutro po podmianie tego zaworu. ---------- Post dopisany 27-09-2013 at 17:29 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 19:26 ---------- No i lipa zaworek który otrzymałem ma inne gniazdo i nie pasuje do mojej wtyczki. Sprawdziłem jego rezystancje i też ma 30 Ohm. Czyli wynika, że ten mój jest raczej sprawny. Pytanie czemu wywala błąd? Czy wie ktoś co oznacza kod binarny z grupy 001? [bin. Bits.] - wywnioskowałem że jak status zmieni z 10111010 na 10111110 to auto zaczyna pracować normalnie. Gdy robiłem Logi słyszałem tak jakby przełączenie przekaźnika i auto zaczęło równo pracować. Jakieś pomysły?
  5. Jutro zrobię nowe LOGI z 001 i 002 po odpaleniu. Wymieniłem filtr powietrza i przepływkę bo zawyżała. Ale nierówna praca była już przed wymianą. Może za krótko ssanie trzyma, może któryś z czujników temperatury? Zaczyna przerywać jak ssanie opada "obroty schodzą". SAI? Raczej takiego czegoś nie mam. Musiała być jakaś dodatkowa pompa, a ja takowej nie zauważyłem.
  6. Błędów brak. Świece wymieniałem w zeszłym roku. Cewek jeszcze nie dotykałem. Tak to wygląda, że jak odpalę auto po nocy to przez chwilę chodzi ok na ssaniu. Gdy ssanie opada to zaczyna się taniec silnika. Gdy osiągnie tem 43 stopni już jest OK. Czy z logów wynika który "gar" wylatuje? Nie wiem czy jest to w ogóle do ustalenia.
  7. Dla mnie czarna magia. Ma ktoś przykładowe logi tej grupy, bo chciałbym porównać z moimi. Mam problem z nierówną pracą silnika jak jest zimny. Jeden z Panów z forum zaproponował zrobienie tych logów. Zrobiłem i faktycznie wtedy kiedy silnik nierówno pracuje w danych z tej grupy następują zmiany. Możecie rzucić na to okiem? LOGI 001,015,016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Auto: A4 B5 1,8 Avant AVV 2000r
  8. Witam, o czym informują logi z grupy 015, 016? Pozdrawiam Arek Auto: A4 B5 1,8 Avant AVV 2000r
  9. Witam, czekałem ze zrobieniem LOGów, ponieważ miałem dostać nową przepływkę. Dzisiaj założyłem nową przepływkę i zrobiłem logi po odpaleniu (statyczne) 1,15,16 Byłem przekonany, że to przez przepływkę tak nierówno chodzi, jak jest zimny. Niestety wymiana pzrepływki i filtra powietrza nie pomogła. Grupy: 001,015,016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Silnik pracował nierówno, aż do osiągnięcia temperatury 40 C. Wtedy jak ręką odjął, równiutka praca. Dodatkowo statycznie zrobiłem: Grupy: 001,002,003 -VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,005,006 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dzisiaj już nie dam zrobić dynamicznych bo u nas leje deszcz. Coś z tych logów można wywnioskować? Pozdrawiam Arek ---------- Post dopisany 10-09-2013 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 09-09-2013 at 17:58 ---------- Może jest problem z automatycznym ssaniem? Tak jakby za szybko odpuszczało. Za czas ssania odpowiada czujnik temperatury, czy jego wskazanie podejrzec można w grupie 001?
  10. Witam, jakie logi muszę zrobić [statyczne] zimnego silnika aby sprawdzić co jest przyczyną nierównej pracy. Silnik odpala dobrze, ale do czasu rozgrzania się częściowo nie równo pracuje. Przy wolnej jeździe np. na pierwszym biegu potrafi szarpać. Błędów brak. Chciałem zrobić LOGI od odpalenia do osiągnięcia 90 C, tak aby zdiagnozować np.: czujnik temperatury, sondy lambda, przepływkę i nie wiem co jeszcze. Pozdrawiam Arek Audi A4 B5 2000r 1,8 AVV
  11. arc_as

    Diagnoza sony lambda

    Chciałbym się upewnić czy na pewno mam wymienić przepływkę, mało nie kosztuje. Znajomy może mi załatwić Boscha 0 986 280 206 za 360 zł, czy jest to dobra cena no i najważniejsze czy jest to odpowiedni przepływomierz do mojego auta?
  12. arc_as

    Diagnoza sony lambda

    Witam, zrobiłem dzisiaj logi: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Przepływka do wymiany, to już mi kolega podpowiedział, ale czy można jeszcze coś wywnioskować? Pozdrawiam
  13. arc_as

    Diagnoza sony lambda

    Tak, mam błędy. Jak zapali się kontrolka od silnika, to podpinam się VAGiem i mam takie błędy: -17924 – Intake Manifold Value (N156): Open Circuit P1516-35-10 – Intermittent -17545 – Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137-35-00 Pierwszy błąd związany jest z zaworem skracającym dolot, jest sprawny tak i się wydaje. Przynajmniej przestawia dźwignię. Ogólnie auto z zapaloną kontrolką silnika jak jest zimne to chodzi nie równo, szarpie przy wolnej jeździe. Kasuję błędy, auto chodzi dobrze, żadnych szarpnięć i żadnej nierównej pracy silnika. Po około 1000 km kontrolka zapala się ponownie, wskakują te same błędy. Próbuje sam analizować LOGi i pierwsze co mi przyszło do głowy to sonda lambda. Załączam statyczne LOGi 001 i 032, resztę zrobię jutro i wrzucę. Czy taż mają być statyczne? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wiem, że powinno się grupy robić osobno, ale są to moje pierwsze logi. Pozdrawiam
  14. arc_as

    Diagnoza sony lambda

    Witam. Mam pytanie, zrobiłem LOG 033 statycznie VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i stwierdziłem, że moja pierwsza sonda lambda jest uszkodzona ponieważ pokazuje ok 1,5 V. Czy mam rację i czy od razu ją wymieniać? Auto było rozgrzane. Moje auto to A4 B5 AVANT 1,8 AVV 2000r. Pozdrawiam
  15. Witam Czy montaż siatki pionowej w bagażniku w avancie po 2 lifcie różni się od montażu w b5 przed liftem. Mam B5 z 2000 roku i mam mocownia do tej siatki. Chce cos kupic na allegro ale nie wiem czy modele przedliftone będą pasowały. Doradzi ktoś? Arek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...