Skocz do zawartości

s4v4g3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O s4v4g3

Osiągnięcia s4v4g3

0

Reputacja

  1. Masz rację, ale sam widzisz, że koledzy mówią jasno - złe paliwo = problemy, które doprowadzają nawet do zatarcia silnika. Jak ktoś, kto szuka opinii o aucie zignoruje takie informacje ? Oczywistą sprawą jest fakt, że nie każdy ma takie problemy, sam motr 2.0 TDI CR uważa się, za dobry, mało awaryjny. Ja póki co mam 2 auta na oku - A4B8 albo Mazdę 6 z 2012r. (obecnie M6 2004r).
  2. Mam M6 - 230k na liczniku... smok sprawdzałem tylko raz - jakieś 80k temu Filtr (sitko) w baku również wyciągałem... czyste. Wymiana oleju i filtrów co 15k km. Kalibracja wtrysków i regulacja zaworów co 40-50k km. Kto dba o swoje auta ten jeździ długo i bez problemów.... i jeszcze jedno - nieszczelność wtrysków - no cóż, kto nie czyta o swoim aucie ten nie wie, że wystarczy wymienić wadliwe uszczelki pod wtryskami (kosz 100zł) i po problemie... Ale jak czytam, że w audi padają pompy od... no właśnie od czego? Od złego paliwa? To jakaś paranoja....
  3. Witam, czytam wszystkie posty i przeraża mnie zakup A4 Szukam autka z 2011 - 2012 r. ale im więcej czytam tym bardziej odechciewa mi się Obecnie mam Mazdę 6 - tu zero problemów. Leję paliwo z prawie każdej stacji... Czy w A4 od 2012r. poprawione są usterki typu - pompa (chyba jednak wadliwa) itp. ? Pozdr Przemek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...