Skocz do zawartości

A4-?ukasz-A4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O A4-?ukasz-A4

Osiągnięcia A4-?ukasz-A4

0

Reputacja

  1. Jeżeli chodzi o test LPG to robiłem dokładnie tak jak opisujesz. Wył. gaz i reset kompa. Test pokazał, że problem nadal występuje. Dzięki za uwagi o nieszczelnościach w dolocie. Kiedyś pod tym kątem węszył jeden z mechaników i znalazł pękniętą odmę i nic więcej, ale może nie sprawdzał zbyt dokładnie. Jutro jestem umówiony w ASO i jeżeli Panowie w serwisie nic nie znajdą (mam nadzieję, że oczywiście tak się nie stanie ;-p) to sam przeglądnę te rzeczy. Odebrałem dziś auto z ASO. Na chwilę obecną jest OK (ale lepiej nie chwalić dnia przed zachodem słońca :-P ) Co ciekawe przyczyną był uszkodzony przepływomierz powietrza i zniszczona wtyczka do jego podłączenia. Jak wcześniej już pisałem przepływomierz był już wymieniany (niby), a co na prawdę zrobił ten mechanik to nie wiem. Dobrze, że mnie wtedy nie skasował za to, bo mówił, że wrzuci część ze szrotu i jeżeli to nic nie zmieni to potraktuje to jako podmiankę. Mam nadzieję, że mój baaaaaaaardzo długi koszmar się skończył. :-)
  2. Średnio 11-12 litrów gazu. Mój kolega ma taki sam silnik z tą samą instalacją i pali mu ok. 10, ale być może to styl jazdy. Czujnik wykluczony, bo już wymieniony ostatnio. Była czyszczona i adaptowana, czujnik położenia przepustnicy powinien wyrzucić błąd jak by było coś nie tak. W przyszłym tygodniu moja ostatnia próba, bo już nie mogę go odpalić. Laweta i jedzie do ASO. :-/
  3. Dzięki za podpowiedź, ale u mnie wychodzi na to, że nie to. Wraz z ochłodzeniem problem zmalał i odpuściłem temat na pewien czas. Ostatnio natomiast pomimo mrozów zgasł mi kilka razy podczas jazdy. Problem mega się nasilił. Zawiozłem więc do mechanika w celu pomiarów ciśnienia sprężania na garach tak aby potwierdzić lub obalić Twoje przepuszczenia. Niestety zarówno na zimnym jak i na ciepłym wyszło książkowo po 12 BAR na każdym z cylindrów. Teraz nie może w ogóle zaskoczyć. Odpala mi i po chwili gaśnie pomimo, że jest zimny jak lód. Ma ktoś może jakiś pomysł? PS dalej bez jakichkolwiek błędów. A zapomniałem dodać, że od mojego pierwszego ostu trochę się zmieniło w stosunku co do moich pobocznych obserwacji: 1. Czasami po odpaleniu "pipczy" jakiś sygnał i po chili się wyłącza. Czasami towarzyszy mu świecąca kontrolka na desce rozdzileczej. Ad.1 Okazało się, że akumulator był już do niczego - wymieniłem 2. Czasami podczas jazdy zapala się i piszczy kontrolka oleju, po zatrzymaniu i sprawdzeniu stanu na bagnecie poziom oleju jest OK. Ad. 2. Była walnięta pompa oleju - zrobiona.
  4. Witam wszystkich bardzo serdecznie!!! Mam Audi A4 B5 FL z 1999r. 1.8T 150KM APU z LPG BRC. Od mniej więcej 2 lat walczę z pewnym problemem, który zaczął się w ostatnim czasie mocno nasilać. Na początku wyglądało to tak, że najczęściej gdy silnik był rozgrzany parkowałem gdzieś auto i po kilkunastu, kilkudziesięciu minutach chciałem pojechać gdzieś dalej to przy próbie odpalenia silnik wskakiwał na chwilę na obroty, mocno falował i gasł (całość trwa ok. 2-3 sekundy). Tak samo zachowuje się przy każdej kolejnej próbie odpalenia. Natomiast kiedy przy takiej próbie odpalenia wciśnie się pedał gazu w podłogę (nie zawsze reaguje na niego i mimo to zaraz gaśnie) i potrzyma się go na wysokich obrotach to czasami uda się ustabilizować wolne obroty i auto działa prawidłowo. Czasami kilka takich prób ponownego odpalenia nie pomagało to czekałem aż ostygnie i wtedy albo od razu odpalał, albo po kilku przygazówkach. Udałem się wtedy pierwszy raz do mechanika, a w sumie to jeździłem od jednego do drugiego. Tak w telegraficznym skrócie to wszyscy byli zgodni co do jednego, że nie ma zapisanych w pamięci żadnych błędów i kolejni mechanicy zrobili to: - czyszczenie przepustnicy + adaptacja - wymiana świec zapłonowych - wymiana cewek zapłonowych - wymiana pękniętej odmy - wymiana czujnika położenia wału Niestety nie przyniosło to żadnego rezultatu. Zrażony bezradnością mechaników i uboższy o sporo pieniędzy za diagnozy i kolejne nietrafione naprawy nauczyłem się z tym żyć. Przez ostanie pół roku był względny spokój, problem się nie pojawiał. Ostatni jednak zaczął się nasilać. Miałem już kilka przypadków kiedy to podczas jazdy auto mi zgasło co było dość niebezpieczne. Jadąc poczułem jak by delikatne szarpnięcie, ale rozpędzony samochód nadal jechał. Przy dojeździe do skrzyżowania gdzie prędkość maleje i wysprzęglam w celu redukcji biegu obroty malej i wtedy auto gaśnie. Po takim incydencie nie mogę odpalić auta tak jak opisywałem wcześniej. Działają takie same metody, czyli albo piłowanie i liczenie, że zaskoczy po jakimś czasie, albo studzenie i ponowne piłowanie lub nie. Pojechałem z tym problemem do kolejnego mechanika. Ponownie nie wyrzuciło żadnego błędu, ale zasugerował wymianę głównego przekaźnika i testy. Niestety ponownie auto zgasło podczas jazdy. Wtedy nie próbowałem już odpalać i odholowałem auto ponownie do tej samej osoby. Co prawda u mechanika auto już odpaliło ponownie, ale ruch wydawał się trafiony, bo teraz pierwszy raz wywaliło jakieś błędy, wyglądało to trochę tak jak by do tej pory błędy się kasowały zanim dojechałem do mechanika w celu diagnozy. Te błędy to: 1. P1425 - Układ odparowania paliwa - zawór regeneracji (machan.) - zwarcie do masy 2. P1289 - Turbosprężarka zawór elektromagnet. cyrkulacji powietrza - zwarcie do masy 3. P1500 - Przekaźnik elektr. pompy paliwa - usterka w obwodzie prądowym 4. 0557 - wyłączenie zabezp. pompy hydr. -błędny Mechanik stwierdził, że wszystko wskazuje na ten główny przekaźnik, który wymieniliśmy, ale skoro wiemy, że on jest nowy i dobry to trzeba iść dalej. Został nam komputer, a konkretnie sygnał z jednego pina (chyba 16-ego o ile pamiętam) tylko, że nie był pewny co do tego komputera i zaproponował mi, że obejdzie go dodatkowym układem zasilającym prosto ze stacyjki, aby wykluczyć komputer. Tak też zrobiliśmy i przystąpiliśmy do testów. Niestety tego samego dnia kiedy odebrałem auto to ponownie zgasło podczas jazdy. Z mechanikiem ustaliliśmy tak, że do przyszłego tygodnia jeżdżę tylko na benzynie aby wykluczyć LPG i przyprowadzam auto ponownie. Jednak LPG był wykluczył,bo po zgaśnięciu zawsze odpala mi się na benzynie i też nie mogę odpalić, poza tym niedawno byłem na przeglądzie instalacji i diagnoza nic nie wykazała. Ponadto zauważyłem kilka innych objawów, które mieć związek z tym problemem: 1. Czasami po odpaleniu "pipczy" jakiś sygnał i po chili się wyłącza. Czasami towarzyszy mu świecąca kontrolka na desce rozdzileczej. 2. Czasami podczas jazdy zapala się i piszczy kontrolka oleju, po zatrzymaniu i sprawdzeniu stanu na bagnecie poziom oleju jest OK. 3. Czasami kiedy auto gaśnie mi podczas jazdy to kasuje mi się również trip (przebieg od ostatniego tankowania) i czasami temperatura na klimie zmienia jednostkę ze stopni Celcjusza na F. Ma już naprawdę dość strasu, nerwów i pieniędzy wtopionych w ten problem. Bardzo, ale to bardzo proszę o pomoc lub jakąś wskazówkę w tej zagadkowej sprawie. Czy nikt naprawdę nie wie co może być powodem??? Pomocy!!!
  5. Hej, Jestem posiadaczem A4 1.8 T 150KM z 99. Czasami (ale nie zawsze) muszę długo kręcić aby odpalić silnik, poza tym autko szarpie podczas jazdy. Uwydatnia się to po przełączeniu na gaz (choć dziś zauważyłem początki tego problemu na benzynie). Na jałowym biegu wygląda to tak, że obroty nieznacznie spadają co jakiś czas i wyczuwa się tę nierówną pracę w postaci szarpnięcia. Dodam jeszcze, że takie większe szarpnięcie podczas jazdy na gazie skutkuje przełączeniem na benzynę. Po wizycie u gazownika stwierdził, że to problem świec lub przebicia na przewodach zapłonowych. Świece wymieniłem i dalej to samo, a co do przewodów to mam moduły z cewkami i nie mam przewodów wysokiego napięcia. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Gazownik wykluczył winę instalacji. Może i słusznie, bo przecież odpalam zawsze na benzynie. Czy może to być wina którejś cewki? Jak zdiagnozować problem nie pakując się przy tym w duże koszty? Za każdą pomoc z góry dziękuję.
  6. Koledzy czytajcie wyżej. Już zrobiłem i było tak jak podejźewałem. odpowiednia kombinacja przycisków i już po tej opcji. sarka 92 - byłem kiedyś nawet w Gryfowie auto oglądać, ale mam niemiłe wspomnienia
  7. no właśnie, że niezbyt pamiętają ;-) ale juz zrobiłem prawie tak jak było na początku a może nawet lepiej, bo teraz jak włącze zapłon w ciągu 30 sek od otwarcia drzwi to nic się nie dziej a jak wyjde i zapomnie zamknac to sam sie zamknie po 30 sek.
  8. cały czas sukam i nic ... ---------- Post dopisany at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ---------- Znalazłem manuala do tego, ale po rosyjsu i w pdf. Ogarnia to ktoś?? http://winauto.ua/manuals/ru/%D0%98%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%B3%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-Mongoose-QS-LUX-%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D1%8F.pdf
  9. Tak jak pisałem wcześniej nie mogę znaleźć tego konkretnego modelu. Mam tylko wyglą pilota i markę MONGOOSE ale na stronie producenta nie widzę takiego rodzaju pilotów, wogóle logo jest inne na tej stronie niż na moim pilocie, chyba zmienili.
  10. Do tej pory wszystko trybiło. Rano byłem ok, a jak wracałem z pracy to zaczeło się właśnie tak dziać. Próbowałem różbne drzwi otwierać i nawet klapę bagażnika. Jak otworzę auto, wejdę i odpalę silnik to też sie tak robi. Alarm się uzbraja i zamyka mnie w środku.
  11. Faktycznie kiedyś tam chyba była, taraz tylko miejsce zostało, ale co z moim alarmem, jak to wyłączyć POMOCY :-(
  12. Witam, Potrzebuję szybko pomocy. Po otwarciu mojego A4 z pilota po 30s niezależnie od tego czy jestem w środku z odpalonym silnikiem czy nie uzbraja się alarm i zamyka mnie w środku. Podejrzewam, że przez przypadek uruchomiłem taką opcję jaką kombinacją przycisków tylko teraz nie mogę jej wyłączyć. Dodam, że nie mam fabrycznego alarmu, jest to alarm firmy MONGOOSE niestaty na stronie producenta nie widzę takiego modelu pilota jak mój. Proszę o pomoc, zdjęcie moniżęj i jeszcze jak mógłby ktoś mi powiedzieć do czego służy ten przycisk na fabrycznym kluczu to byłbym bardzo wdzięczny. <br /><br />
  13. Hej, Kupiłem dziś audi A4 1.8T z 99 po lifcie. Mam tylko taki mały wyświetlacz, na którym widzę temp. jaka jest na zewnątrz. Powiedzcie mi proszę jak sprawdzić czy mam komp. i jak go obsługiwać, bo u mojego kolego do tego jest taki mały przycisk pod dźwignią od wycieraczek tylko, że on ma całkiem inny wyświetlacz z większą liczbą informacji. Ja takiego guziczka nie posiadam, czy to oznacza, że nie mam takiej opcji jak pokazywanie spalania, czy może jakoś inaczej to u mnie działa??
  14. Powiedz mi czy widzisz dobrze to zdjęcie, bo to mój pierwszy post i nie wiem czy dobrze je dodałem bo jak sam otwieram link to widzę takie malutkie zdjęcie? Reasumując to na tym zdjęciu nie widzę ani kontrolki ABS, ani AIR BAG powinienem się martwić czy poprostu mogły już zgasnąć/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...