Skocz do zawartości

Jaceklodz21

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jaceklodz21

Osiągnięcia Jaceklodz21

0

Reputacja

  1. Witam.Nie znalazłem podobnego tematu więc pisze.Od kiedy kupiłem auta mam bardzo duże spalanie około 15l benzyny.Podpiałem się komputerem i wyskoczyły 3 błędy:17526,17522,16524.Czy to będzie sonda do wymiany czy może coś innego?Silnik to 1.8 AVV 125km Pozdrawiam.
  2. Witam.A czy do silnika 1.8 AVV 125 km rocznik 2000 ten opis montażu tempomatu jest taki sam? Pozdrawiam.
  3. Witam.Nie znalazłem podobnego tematu więc pisze.Od kiedy kupiłem auta mam bardzo duże spalanie około 15l benzyny.Podpiałem się komputerem i wyskoczyły 3 błędy:17526,17522,16524.Czy to będzie sonda do wymiany czy może coś innego?Silnik to 1.8 AVV 125km Pozdrawiam.
  4. Witam.Przepraszam jeżeli był już taki temat. Ale nie mogłem znaleść czy duży problem jest aby do audi a4 b5 1.9 tdi afn 95 r. zamontować zegary z pełnym fisem u siebie mam aktualnie zwykłe zegary z analogowym zegarkiem i beż ładowania oraz temperatury oleju.Może jest gdzieś opis krok po kroku jak to zrobić? Pozdrawiam,.
  5. Dokładnie nie mam pompy paliwa zbiorniku, ale dziwi mnie cały czas to czemu nie chce zassać z tego zbiornika skoro z karnistra zasysa masakra jakaś poprostu. Nikt nie wie naprawdę czy jest taka możliwość że moja pompa jest juz na wyczerpaniu i nie ma siły zassać tak daleko paliwska?
  6. napewno nie mam pozamienianych węży podłączałem do pompy wtryskowej do wejścia bezpośrednio wąż co idzie ze zbiornika i też nic z tego dodam że strzykawką taką duża 100 ml zaciagnąłem paliwo ze zbiornika z tego przewodu co idzie bezpośrednio z niego i szło paliwko ciężko bo ciężko ale szło, a co do mojej sugestii to jest taka możliwość żeby pompa zasysała ze bańki pod maską a jest już tak rozwalona że nie ma siły ze zbiornika zaciągnąć? ---------- Post dopisany at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:51 ---------- z tego co mi wiadomo to jest śruba przez która wlewamy rope a nie do odpowietrzania.
  7. a więc filtr paliwa jest nowy węże drożne odpinałem przy zbiorniku przewód zasilający i przy pompie i dmuchałem kompresorem smok wyjety czysciutki był, a stał się tak że poprostu auto zgasło nie wiem czy przez paliwo wydawało mi się że jeszcze tam coś powinno być, ale znowu jak by pompa nie ssała to chyba wogóle nawet na bańce a z bańki ssie paliwko, oczywiście odpowietrzałem.To auto mnie poprostu wykończy ((
  8. Witam.Ponieważ nie znalazłem podobnego tematu to zakładam nowy. A więc mój problem polega na tym że prawdopodobnie pompa wtryskowa nie ma siły zaciągnąć paliwa z baku. A piszę prawdopodobnie bo włożyłem bańkę pod maskę z ropą i próbowałem odpalić bezpośrednio z bańki i tu pompa zassała paliwo i silnik odpalił, lecz gdy podłączam pod zbiornik paliwa nie chce zaciągnąć paliwa zalałem filtr pochodził chwile na tym co było w filtrze i zgasł.Przewody od zbiornika przedmuchiwałem kompresorem i nie były raczej zapchane powietrze przez nie przelatuje, czy to możliwe, że w pompie zepsuła się tylko trochę sekcja ssąca i nie ma siły na takiej dużej odległości ciągnąć ropy a na baniaku i 50 cm wężyku daje radę? Proszę o wypowiedź bo nie chcę kupować na marne nowej pompy. Pozdrowionka dla forumowiczów.
  9. Witam Forumowiczów. Mam do Was krótkie pytanie ile powinno iśc przewodów do pływaka w zbiorniku w silniku 1.9i tdi afn pytam bo u mnie idą 4 a wydawało mi się że powinny iść tylko 2 i wnioskuje że 2 kolejne przewody są od pompki paliwa? Pozdrawiam.
  10. Sorki Panowie ale z tym rozrządem to zakręciłem trochę napisałem że się zgadza na znakach bo nie dopuszczałem myśli że może się nie zgadzać poprzedni właściciel wymieniał rozrząd tuż przed tym jak mi sprzedał i to by się zgadzało, pasek nowiutki napinacz nowy ale do rzeczy wczoraj w końcu zdecydowałem się na zdjęcie przodu i okazało się że jest przestawiony ten rozrząd jednak i to sporo.Dzisiaj zdjąłem głowicę i okazuje się że 3 popychacze porozrywane, i głowica niestety dostała po tyłku bo gniazda na popychacze się bardzo podziabały oraz wałek też nie najlepiej wygląda, tak więc troszkę trzeba wymienić i przygotować pieniążków trochę przez to.I stąd pytanie jak to się mogło stać, ja podejrzewam osobiście niedokręcone kółko od wałka rozrządu bo nie miałem większych problemów z jego odkręceniem, więc pewnie ktoś spaprał robotę.Pozdrawiam.
  11. a kompresji bez manometru nie sprawdzę w żaden sposób?dodam że przy kreceniu rozrusznikiem z dolotu wydmuc**je powietrze
  12. kontrolka od świec żarowych zapala się i gaśnie po jakimś czasie, a można zrobić jakieś logi podczas kręcenia rozrusznikiem, aby coś można było wywnioskować? Pozdrawiam
  13. Podpinałem się vag comem i nie ma żadnych błędów w silniku także lipę mam straszną.I najgorsze jest to że nie wiem co sprawdzać. ---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 17:49 ---------- A może jakiś czujnik jeszcze jest odpowiedzialny za odpalanie? ---------- Post dopisany 01-11-2012 at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany 31-10-2012 at 18:35 ---------- Czy nikt nie jest w stanie mi pomóc, rozrząd sprawdziłem i jest ok wszystko znaki się zgadzają.Dajcie jeszcze jakieś pomysły.Pozdrawiam
  14. Pasek jest napięty właśnie też mnie dziwiło żeby na postoju rozrząd przeszkoczył, a plaka psikam do wlotu w przednim pasie, a gdzie powinienem psikać tym plakiem, czy nikt nie jest w stanie mi pomóc? ---------- Post dopisany at 16:01 ---------- Poprzedni post napisany at 14:46 ---------- Ludzie pomóżcie bo rozkładam ręce już nie wiem co robić. Sprawdzałem czujnik wału to pomiędzy 1 i 2 stykiem jest oporność 1100 ohmów, zasilałem też ten zaworek na pompie bezpośrednio z akumulatora i nic ale pewnie problem leży gdzie indziej skoro nie chce odpalić na plaka, wydawało mi się ze z dolotu powietrza tak jakby wydmuchwiało powietrze tam przy przednim pasie właśnie.
  15. Zerwać się nie zerwał ale czy przeskoczył to nie wiem trzeba będzie pas zdjąc i zobaczyć.Bo to tylko rozrząd może być przyczyną nie odpalania na placku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...