Skocz do zawartości

barti A4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O barti A4

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia barti A4

0

Reputacja

  1. tak jak koledzy pisali na 2 i na 3 bałwankach jest bez znaczenia w dolnym zakresie tylko w górę się dzwiga 5cm wyżej a co do rękawów jak do a6 można wsadzić tylko że one majom nisze cisnienie pracy w granicach 3bary i podpięcie na tekelan m4 tak że można wypić kawe zanim się to dzwignie
  2. amory z przodu są ori ale tylko obudowy są zmocnione tłoczyska i skrócone żeby niżej siadał a można to zrobić jak na gwincie tak i na ori na ori robisz dekle nowe a te stare są zbijane tylko musi być zatoczenie na siedzisko i na 2 oringi a górny dekiel skręca się na stałe uszczelnienie na zimeringu a atest to można kupić zawias w de lub nl tylko cena trochę ina 3.500e ale w innym aucie miałem wypadek i robiłem z casko i nie było żadnego problemu ---------- Post dopisany at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany at 14:29 ---------- a tak to smiga na zaworach z asso 1/2cala przód tył potrzebne są 4szt
  3. pamiętam pytałeś czemu mnie na forum niema nie mam żadnego tematu bo do mnie to nic nowego już tak to jest jak ktoś ma warsztat ale jak coś będziesz potrzebować to podpowiem foty zabudowy mogą być na fotah zlot u mapeta
  4. polecałbym zawory metal work ponieważ mają szybkie przepływy powietrza zajmują mało miejsca uszczelnienia zrobione w części stałej a nie jak hinskie na tłoczysku a co do zimy zawory nie marzną tylko zawór ciśnieniowy ten co załącza kompresor wiem bo autem latam dzienie a to już mój 4 air który sam montowałem od podstaw wszystkie okucia zabudowy robiłem sam tu lik jak to leży w mojej b7 auto znane na zlotach wiec można zobaczyć jak to śmiga jest parę filmów Wyniki Szukania w Grafice Google dla http://img100.imageshack.us/img100/2223/dsc03958w.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...