Skocz do zawartości

ukashel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ukashel

Osiągnięcia ukashel

0

Reputacja

  1. I tu akurat kolego mocno sie myślisz... nie licząc jakiś pojedynczych przypadków ze rzeczywiście felgi były krzywe lub cos podobnego, to te wszystkie przypadki są takie same i jest to ewidentnie jakaś wada konstrukcyjna.... bo innego rozwiązania nie widzę. U mnie tez generalnie jak sie wczuje w samochód to czuje to juz od dużo niższych prędkości a ostatnio tez zauważyłem ze jak hamuje silnikiem wibracje tez sa odczuwalne.... moim zdaniem jest to cos w skrzyni biegów....
  2. Na 1000% nie jest to wina drążka kierowniczego..przyczyną jest jakas rzecz ktora sie obraca.... przekładnie tez nie ma nic do tego...możesz nawet zdjąć kola postawić auto na "kolkach" i jak osiągniesz prędkosć ok. 140km/h tez będzie trzęsło buda.... nie mam pojęcia co to jest....
  3. Założę się ,że to łożysko będzie dobre bo u mnie tez ten luz czułem . Rozebrałem skrzynie i się okazało ,ze łożysko jest OK . Problem nie rozwiązany ale została do wymiany półoś ale nie wiem czy kopic używana ale taką to ja mam na swoim aucie czy kupić nową To mnie kolego poważnie zmartwiłeś.... nie wiem teraz czy wymieniać, czy nie.... Byłem już prawie przekonany, że przyczyna będzie to łożysko...
  4. Po dzisiejszej wizycie u mechanika przeguby zostały wyeliminowane... nie maja luzów, osłony sa cale. Wyglada na to, że wine za to ponosi łożysko podpory półosi, bo tam wyczuwalny jest spory luz... Umówiony jestem na to niestety dopiero na sierpien, ale mam nadzieje, że pomoże. Jedno jest pewne... przyczyna na pewno nie leży po stronie felg/opon....
  5. Ja u siebie widzę ewidentne bicie półosi... koła z przodu zostały zdjęte... i starałem sie rozpędzić półosie mniej więcej do tej prędkości...i mało mi samochód nie odleciał tak drżało... Pierwsza diagnoza to przeguby wewnętrzne, ale... potem z ciekawości spojrzałem na budowę skrzyni biegów i tak prawdę mówiąc drgania mogą pochodzić właśnie od niej (jest tam taki drążek do którego przykręcone są półosie)... U mnie kola czy opony praktycznie wykluczyłem. Były juz przekładane , zamieniane, wyważane i wszystko co tylko możliwe... Generalnie ciężka sprawa...dzis bylem w serwisie Audi i nie maja rozwiązania problemu, pisałem tez do głównego importera Audi czy może maja gotowe rozwiązanie problemu, to odpisali mi tylko , ze jak chce to mogę złożyć reklamacje...
  6. Nie chce nic sugerować, ale uważam ze tu opony/felgi nie są rozwiązaniem.Przynajmniej w moim wypadku bo już tyle razy wszystko sprawdzałem i na wiele sposobów, wiec nie wierze, ze test drogowy cokolwiek może zmienić...
  7. Witam. To i ja przyłączę się do tematu bo niestety dotyka mnie ten sam problem. W samochodzie sprawdzone zostały już koła i opony parokrotnie. Na nowych zimówkach jest dokładnie to samo. Felgi sprawdzone kilkukrotnie , wszystkie proste(17 cali). Nawet zrobiłem taki test i na każde kolo po kolei zakładałem dojazdowke i sprawdzałem i efekt cały czas ten sam. Następnie po czytaniu paru wątków na forum wymieniłem wahacze (bumerangi) - problem pozostał. Wczoraj postawiłem przod auta na klockach i sprawdziliśmy czy są wibracje. Okazało się z w samochodzie może nie czuć ale ewidentnie było widać ,z e kola maja bicia. Następnie ściągnąłem kola i znów rozpędziłem się doi mniej więcej 130km/h. Wygląda , ze ewidentnie wibracje pochodzą z półosi. Następnie dla pewności opuściliśmy jeszcze samochód i postawiliśmy wahaczami na klocki, zęby zasymulowac dociążenie zawieszenia i wtedy wibracje było czuć nawet w środku samochodu. Wygląda na to ze winny jest przegub wewnętrzny....ale po przeczytaniu tego jak ludzie wymieniali cale półosie nie jestem pewien czy to wymieniać. Dodam tylko jeszcze ze z moich obserwacji wynika ,ze gdy w samochodzie jade sam albo z jednym pasażerem wibracje są bardziej wyczuwalne. Natomiast gdy samochód jest obciążony (4osoby plus bagaże) wibracji prawie nie czuć...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...