
xsivvekx
Pasjonat-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O xsivvekx

-
Witam Panowie Ostatnio borykam się z taką przypadłością, a mianowicie, od kilku dni a nawet tygodni, zauwazylem ze leci mi woda na wycieraczkę od strony pasażera. Początkowo myślalem ze zatkany jest odpływ od klimy. Pozniej kilka dni było ok, po czym znów zauważyłem cały mokry dywanik. Postanowiłem więc zaprowadzić autko do mechanika, stwierdził on ze to nie cieknie z klimy tylko gdzies z szyby i on się narazie tego nie podejmie. Wymontowałem więc schowek i czekałem na moment kiedy znów zacznie leciec i skąd. Okazało się ze po jezdzie która trwała 20 min, z włączoną klimatyzacją zaczeło kapać, zgasiłem silnik i wtedy zaczeło normalnie lecieć ciurkiem... Dokładnie z Wentylatora Nagrzewnicy z takiego małego otworku na którym jest napisane VALEO.... Wyjąłem go ale nie mam pojęcia skąd ta woda tam sie bieże, nie chcę prowadzić samochodu do mechanika i płacić mu za nic... Skoro wczesiej tego nie wypatrzył. Co z tym zrobić, gdzie szukać przyczyny ? Dzieki z góry za odpowiedzi Pozdrawiam
-
dawno nie pisalem w tym temacie, przez ostatnie kilka tygodni jak tak mrozilo, nie mialem wogole okazji zeby pogrzebac sie w tym EGR'ze... Mam zamiar teraz troche sie za to wziac, jak juz sie troszeczke ocieplilo, tyle tylko ze planuje od razu wyjac i wyczyscic dolot, moje pytanie - czy jak go wyjme to musze zalozyc nowa uszczelke ? (tam chyba jest blaszana)
-
mam teraz kompletny brak pomysłów, co dalej zrobić ? wężyki są szczelne, wydaje sie ze jest wszystko ok. Co moze byc przyczyna ze EGR nie dziala ON/OFF ? Przyznam szczerze ze czyscilem EGR i zeskrobalem nagar, ale nie moczylem jego w benzynie... Mozliwe ze jest zle doczyszczony ? Jesli chodzi o czyszczenie to postarałem się, nie zrobilem tego na odwal...
-
Rzecz w tym, ze ja nie chce niczego zaślepiać ani wylaczac, a skoro pali sie check to znaczy ze gdzies jest cos nie tak... Pytanie tylko gdzie ?
-
wlanie widzialem u kolegi w logach ze wartosci sa rozne na ON/OFF , a u mnie praktycznie takie same
-
więc, tak to wygląda VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
Jesli chodzi o grupe 003 BS, to niestety ale nie jestem zaawansowanym uzytkownikiem vaga, niestety nie wiem jak to sprawdzic.. Glupie pytanie - po czym poznac ze EGR sie otwiera i zamyka, oraz jak sprawdzic szczelnosc wezykow ? Niestety, myslalem ze samo czyszczenie pomoze, tak wiec nic wiecej nie sprawdzalem
-
Wlasnie wyczyscilem EGR'a szczerze przyznam ze nie jest to skompilowane, acz kolwiek obawialem sie do tego zabierac Po wlazeniu go na miejsce, sprawdzilem czy pali sie Check, niestety dalej sie pali... To jest normalne ? Sprawdzalem Vagiem i jest to EGR.
-
Jeśli chodzi o wymontowanie, to z tego co slyszalem nie jest to jakas skomplikowana operacja, acz kolwiek bez instrukcji raczej sie tego nie podejme.. Co da zaślepienie egr'a ? Jakie są tego plusy i minusy ?
-
Witam, Ostatnio co jakiś czas zapala mi się, kontrolka Checka, sprawdzilem to vagiem i jest to EGR, Teraz moje zapytanie, czy konieczne jest rozbieranie tego zaworu i jego czyszczenie ? Bo slyszalem od mechanika ze, jak bede wybieral sie gdzies w trase, to zebym go przegonil pare km-ów na wyzszych obrotach,wtedy rzekomo ma sie przeczyscic. Dodam ze nie ma zadnych wycieków z EGR'a , a gdy zapala mi sie chceck, to mam wrażenie jak by spadła lekko moc... chodz moze to tylko moje zludzenie
-
Rozrusznik... juz po problemie, ogolnie nie dowiedzialem sie co dokladnie w nim poszlo bo nie bylo juz tego mechanika, ktory robil go...
-
Od kilku dni rano mam problem z odpaleniem, a mianowicie - przekrecam kluczyk i zero reakcji, przytrzymuje go z 3-5 sekund i nic, powtarzam ta czynnosc z 2-3 razy i dalej nic... Wracam do auta po ok. 10 minutach i zapalam na dotyk... Gdzie szukac przyczyny ? Bo przyjda wieksze mrozy i wtedy pewnie bedzie jeszcze gorzej... (Wole najpierw dopytac, bo po ostatniej akcji z licznikiem wpakowalem się w niepotrzebne koszta)
-
problem rozwiazany, okazało sie ze wystarczylo tylko ziemnic wartosc - ze mam 1 zbiornik a nie 2, ktos tam na mieszal... mechanikowi zajelo to 15 min, wczesniejsi "fachowcy" twierdzili ze to jest nie do zrobienia, ze nie taki licznik, ze zly wsad. Cuda niewidy... nie potrzebnie kupowalem nowe zegary... no ale niestety, teraz juz wiem do kogo nie jezdzic z usterkami
-
do Ciechanowa ---------- Post dopisany 10-12-2012 at 19:02 ---------- Poprzedni post napisany 02-12-2012 at 16:59 ---------- a więc, problemów ciąg dalszy... mechanik ten ktory robil mi licznik, poinformowal mnie ze jest to licznik nie z tego modelu, a z 2,5... kupilem pasujacy licznik do mojego modelu... wymienilem sam i teraz mam kolejny problem : trzeba przekodowac (chyba tak to sie nazywa) immobliajzer... Moje pytanie : czy da rade to zrobic bez starego licznika ? czy ten pin ktory jest w starym liczniku jest tutaj koniecznie potrzebny ?
-
Opóźniona reakcja rozrusznika względem kluczyka.
xsivvekx odpowiedział(a) na Marcin6 temat w Audi A4 B5
mam podobnie tyle ze nie po 5 sekund, jakies tam opoznienie jest, gadalem o tym z kumplem co ma A6 z 2007 , to mowil ze tez ma opoznienie i ze to jest normalne... chociaz dobrze by bylo zeby jakis fachowiec sie wypowiedzial