Skocz do zawartości

brzydki10_06

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O brzydki10_06

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia brzydki10_06

1

Reputacja

  1. ---------- Post dopisany at 11:51 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ---------- nie jest to najlepszy filmik jak nagram nowy to go zapodam ale do rzeczy do samego konca czyli do wrzucenia tego drugiego kierunkowskazu caly czas miesza miedzy 2 a 3 dopiero jak wrzucilem kierunkowskaz to widac jak wbil caly bieg obroty spadly na 2000
  2. jak mozesz to aj namiary z gory dzieki a oni robia tylko skrzynie czy wszystko??
  3. wiesz co fachowiec stwierdzil albo tarczki bo nie widzial wszystkich albo jakis zawor w sterowniku teraz ci dokladnie nie powiem jakims kolorem rzucil mowil ze one najczesciej padaja ---------- Post dopisany at 19:58 ---------- Poprzedni post napisany at 19:57 ---------- jak zwalnianiu biegi redukuja sie ok idealnie ---------- Post dopisany at 20:01 ---------- Poprzedni post napisany at 19:58 ---------- jak zwalniam biegi redukuja sie ok idealnie ---------- Post dopisany at 20:01 ---------- Poprzedni post napisany at 20:01 ---------- tak mialo byc ---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 20:01 ---------- a wogole to nie wiem jak wyslac wam video <zalamka>
  4. wyglada to tak ze jak przyspieszasz delikatnie to wzrastaja obroty tak jagby na dwa razy najpierw ida do 2500 potem spadaja na 2000 i wtedy zapina bieg tak samo jest jak troche wiecej gazu dodasz np 3000 potem spada to na 2500 i zapina caly bieg w trybie recznym jest tak samo bo na wyswietlaczu jest juz 3 a on miesza tymi obrotami i wtedy zapina a znowu z 3 na 4 nie ma tak odrazu zapina i z 4 na 5 tez a tan co mi robil ta skrzynie powiedzial ze nie wygladala w srodku najgozej zalecil wymiane oleju po trzech miesiacach i tyle aaa i mowil ze tarczki te ktore widzial nie sa za piekne ale tez nie masakra i tyle ---------- Post dopisany at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- odp na ten przeplywomierz ja nie mam zadnych bledow nic przeplywke nawet ostatnio przeczyscilem czasami wyskakuje blad w abs brak rozpoznania biegu ale jak go skasuje jezdzi tak samo
  5. wiec sprawa wygląda tak ; jezeli chodzi o amperaż to na wolnych obrotach jest 0,05 jak sie jedzie w miare normalnie to jest miedzy 0,30 a 0,45 a jak sie mu depnie ale bez kicka to jest 0,70. stan konwektera jest tak jak stoi jest tc open jak ruszysz na pierwszym biegu tez jest tc open potem drugi bieg tez tc open i jak sie zaczyna tak motac to wtedy pokazuje tc zamknięty i zaraz po tym jak wskoczy na caly bieg to pokazuje tc stabilny albo cos takiego reszta biegów już normalnie co wy na to jestem zielony z tego
  6. dzieki za info posprawdzam to i napisze co mi wyszlo
  7. ok zapytam jutro zadzwonie do goscia
  8. czyli konwerter walniety niby po regeneracji?? ---------- Post dopisany at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany at 17:02 ---------- cosik mi slabo pomagacie panowie dalej nie wiem co robic grzebac dalej ale gdzie szukac przyczyn moze jakies zawory w sterowniku padniete od zmiany biegow z 2 na 3 nie wiem wezcie panowie sie skupcie i razem cos wymyslimy
  9. witam odpowiadam najpierw zaczne o tego ze remont robilem z powodu zatarcia sie panewki na pompie i wylalo mi caly olej do zeczy przed remontem tez tak bylo czyli slizgalo myslalem ze po remoncie troszke sie to uspokoi ale nie wydaje mi sie ze jak wyjechalem z warsztatu to bylo w miare fajnie ale zrobilem juz 400 km i wyczuwam pogorszenie . druga sprawa dzieje sie to na zimnym i cieplym oleju na zimnym jak by mniej to bylo wyczuwalne a na cieplym lipa pompe wymienial mi gosc z myslenic i od niego bralem tez konwenter a skrzynie zakladalem u znajomych w warsztacie ---------- Post dopisany at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany at 12:06 ---------- teraz odpowiadam fokusmokowi konwenter byl wymieniony na regenerowany ale jak dzwonilem do goscia od ktorego bralem ten konwenter to on stwierdzil ze konwenter odpowiada za 4 i 5 bieg nie wiem czy ma racje czy nie ja sie tak mocno na tym nie znam a z ta nauka jazdy to u mnie wszystko odwrotnie jest bo do 150 km wydaje mi sie ze bylo lepiej a teraz jest gorzej ---------- Post dopisany at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany at 12:10 ---------- chyba ze jeszcze jakis sterownik jest walniety albo cos takiego nie mam pojecia zadnych bledow nie ma ---------- Post dopisany at 12:52 ---------- Poprzedni post napisany at 12:17 ---------- pomagajcie
  10. Witam jestem pierwszy raz na forum i szukam pomocy mam taki problem ze przy spokojnej jezdzie biegi zmieniaja sie troche dziwnie z 1 na 2 jest ok z 2 na 3 ju jest wyczuwalny poslizg dosc spory z 3 na 4 jest w miare ok moze tak delikatnie czuc poslizg a z 4 na 5 jest ok wymieniona pompa oleju załozone regenerowane sprzeglo hydrokinetyczne nalany nowy olej i nowy filtr i dalej takie zeczy sie dzieja pomocy bo juz nie wiem co robic znowu jak gwałtownie przyspieszam od 1 biegu jest wszysko ok irytuje mnie to pomocy
  11. witam mam taki sam problem z 2 na 3 bieg jest odczuwalne slizganie sie reszta biegów w miare ok pomuszcie co to moze byc i czy moze byc gorzej ---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ---------- tak wogole to pierwszy raz prosze o porade na forum dodam ze olej jes nowy i nic sie nie zmieniło jest to troche irytujace bo autko fajne a jak delikatnie sie jezdzi to tak troche nie chalo znowu jak ze startu przyspieszam dosyc agresywnie to wszystko jest ok prosze pomocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...