Skocz do zawartości

Sadam007

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sadam007

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Olkusz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Sadam007

0

Reputacja

  1. W takim razie w tej kwestii jestem spokojniejszy. Dzięki.
  2. Jeszcze raz, z prośbą o analizę logów. Tym razem, tak jak wspomniałem, z drugiego auta. A4 B7 1.8t BFB 163KM quattro W tym przypadku statyczne na LPG a dynamiczne tylko na PB bo brakło gazu ale myślę że benzyna wystarczy. Statyczne na lpg: http://vaglog.pl/log-001_KqIF6h7.html http://vaglog.pl/log-002_RL31G.html http://vaglog.pl/log-003_yUAv5f.html http://vaglog.pl/log-004_xj81EFQ.html http://vaglog.pl/log-006_8014bv.html http://vaglog.pl/log-026_BN57P8.html Dynamiczne na PB: http://vaglog.pl/log-002_033_0zL4CQm.html http://vaglog.pl/log-003_020_rFo5Z0j.html http://vaglog.pl/log-115_118_hJa1Ha.html Tu może być "ciekawiej". Z góry dzięki.
  3. Po krótkich oględzinach dość niespodziewanie, bo ciężko było dojrzeć, znalazłem pewne uszkodzenie. Mianowicie takie grube kolanko od odmy pod kolektorem dolotowym tuż obok bagnetu oleju. Ewidentnie pęknięte więc będzie się trzeba nad tym pochylić. bardzo ciężko je dojrzeć między żebrami kolektora
  4. Dzięki serdeczne za wskazówki, będę mieć na uwadze by to sprawdzić.
  5. Reduktor- KME Silver Sterownik- Zenit PRO OBD Wtryskiwacze- Hercules GISM-I1000 Za słabe komponenty?? Właśnie z powodu wrażenia późno wstającego turbo zdecydowałem się na logi. Logi robione wczoraj, nie było gorąco. Mam jeszcze takie statyczne na kilku pierwszych grupach. Pokazują one jeszcze coś istotnego lub ciekawego?? http://vaglog.pl/log-001_KO7wu.html http://vaglog.pl/log-002_69Kydn.html http://vaglog.pl/log-003_TD6kq9B.html http://vaglog.pl/log-004_VoYWT59.html http://vaglog.pl/log-006_M1V7v.html http://vaglog.pl/log-026_t2Ks5N.html Jak możesz to rzuć okiem też na nie. Możliwe że w przyszłym tygodniu wrzucę też logi z drugiego 1.8t BFB tylko w B7. Tam już teoretycznie ma lepsze podzespoły gazowe, choć wydaje się słabszy. Zobaczymy. Dzięki.
  6. Podłączę się do tematu by nie robić kolejnego i bardzo proszę o diagnozę moich logów, profilaktycznie czy coś trzeba poprawić bo robiłem je pierwszy raz. Może dowiem się czegoś ważnego. Z góry dzięki. 1.8t BFB 163KM Dynamiczne na PB (3-bieg 1500rpm do odcinki, odpuszczenie, Stop) (115-118) http://vaglog.pl/log-115_118_28N15Wb.html (003-020) http://vaglog.pl/log-003_020_3V6Gc.html (002-033) http://vaglog.pl/log-002_033_1r3Gi.html Dynamiczne na LPG (002-033) http://vaglog.pl/log-002_033_s1x6b.html (115-118) http://vaglog.pl/log-115_118_4pFoU8.html dodatkowo statycznie przełączenie lpg na pb ( podejrzane w innym temacie, może coś pokaże) http://vaglog.pl/log-033_147TtLq.html mam jeszcze jakieś pojedyncze statyczne gdyby coś było przydatne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...