Skocz do zawartości

adamx32

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adamx32

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Gorlice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. samochód oddałem do mechanika luzów na turbinie nie mam a za przerywanie odpowiadały sparciałe wężyki od podciśnienia
  2. Błedów żadnych nie ma w komputerze jak i na desce rozdzielczej w samochodzie,silnik nie wpada w tryb awaryjny, co to znaczy ze turbina nie przeładowuje? zaślepienie egr jest konieczne czy wystarczy odpiac tylko wtyczkę na próbe
  3. Witam , mam problem z moim samochodem a mianowicie auto przycina gdy wkreca sie na obroty dzieje się to na zimnym silniku a dokładnie od startu do okoo 1 km,potem problem ustaje silnik przycina gdy wkreca sie na obroty powyżej 1800 tys obrotów ,gdy odpuszczę pedał gazu słychać bardzo głośne syczenie turbiny (dokładnie takie pssssy) problem powtaża się parę razy po czym auto normalnie jejzdzi jak i przyspiesza Jeżeli jednak nie odpuszczę gazu podczas przerywania i bedę dalej chciał przyspieszać mimo że auto praktycznie nie może to potem przy zmianie biegu czy po odpuszczeniu gazu auto strasznie się trzęsie przez około 5 s dokładnie tak jak by połowa tłoków nie działała,auto zapala normalnie i jejzdzi problem sie pojawia po przekroczeniu ok 1800 tys obrotów jak silnik jest już lekko zagrzany problem nie wystepuje dodam że ostatnio około 3 mies samochodem jejzdze do pracy jest to odcinek około 5 km i auto nie ma czasu się zagrzać ,gdy auto nie osiagnie 90 stopni staram sie go nie wkrecac powyżej 2200 tys obrotów ostatnio przegoniłem go na autostradzie do około 180 km/h i problem ustał ale tylko na 3 dni czy to może być wina zaworu egr czy może problem jest po stronie turbiny, proszę o jakie kolwiek informacje może ktoś miał podobny problem
  4. u mnie pompa paliwa znajduje się w bagażniku.DPF-u na szczęście nie mam, jak sprawdzę pompę to dam znać.
  5. Nie nic nie próbowałem bo zbytnio się na tym nie znam,dziś udało mi się zrobić 15 km i auto nie zgasło, Usterka niestety wystąpiła za granicą ,nie posiadam odpowiedniego sprzętu by coś posprawdzać ,pompę sprawdzę jutro,gdyby się okazało że uszkodzona jest pompa lepiej jest wymienić kompletna pompe czy wystarczy sam wklad
  6. Dokładnie żadnych informacji na temat silnika. Nie wiadomo czy Diesel Czy Bezynka silnik 1.9 tdi 130 km
  7. Czy mógłbyś mi powiedzieć który to numer przekaźnika i gdzie się on znajduje ?
  8. Witam Mam taki problem że Auto co pare kilometrów gaśnie, dzieje się to przeważnie na skrzyżowaniach lub przy ruszaniu,gdy już auto zgaśnie jest duży problem z odpaleniem (zazwyczaj konczy sie to holowaniem ). Jednak gdy auto już zapali jejzdzi dobrze, wkreca sie na obroty nie ma żadnych objawów jakiejkolwiek usterki, zapala tez b.dobrze od razu, aż do nastepnego takiego przypadku że auto gaśnie. Byłem z tym u mechanika powiedział że pod maska wszystko posprawdzał i jest wszystko ok, Komputer też nic nie wykazał. mechanik wskazał na możliwosć zacinania się pompy paliwa znajdujacej sie w zbiorniku ,samochód mi oddał i kazał testować mówiac ze nastepnym razem jak auto zgaśnie kopnać w zbiornik paliwa a pompa zacznie działać jednak to nie pomaga. zauważyłem sam równierz że gdy auto zgaśnie po pzrekreceniu stacyjki nie słychać pompy paliwa, nie po każdym przekreceniu stacyjki pompa sie załacza. czy to jest żeczywiśnie usterka pompy paliwa i należy ja wymienić czy może wystarczy wymienić sam przekaźnik odpowiedzialny za tą pompę ?przypomnę że jak samochód już odpali i pochodzi ,pompa sie załacza za każdym razem przekrecenia stacyjki,auto odpala dobrze i jejzdzi, prosze o dorade co mam wymienić i ewentualnie sprawdzić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...