Skocz do zawartości

kiler_NN

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kiler_NN

Informacje

  • Imię
    marek
  • Miasto
    Leszno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kiler_NN

0

Reputacja

  1. mam tak samo . udało ci się coś z tym zrobić ??
  2. Mam problem z audi A4 b5 99 rok polift i jeśli to ważne to kombi Przekręcając stacyjkę zatłaczają się wycieraczki . Położenie manetki nie ma żadnego znaczenia . Wykonują kilka "wahnięć" i zatrzymują się . Bardzo często w "normalnej pozycji ale czasami w pół szyby czasami w skrajnym lewym położeniu Kiedy przetłaczam na prace przerywana lub pierwszy bieg to załączają się na pierwszym biegu i też wyłączają się po kilku "wachnięciach" od czasu kiedy manetkę zrobię na zero przy przełączeniu na 2 bieg pracują szybciej ale też wtłaczają się po pewnym czasie od fizycznego wyłączenia manetki podmieniłem przekaźnik , nic to nie zmieniło . Dobrałem się do manetki . O dziwo po jej odpięciu jest dokładnie tak samo (tzn oczywiście na da się przełączyć na szybsze biegi ale po ;przekręceniu stacyjki załączają się na jakiś czas Generalnie jedyne co mi zostało do podmiany to sam silniczek ale czy on może być winny takim zachowaniom ?? Oprócz tego samochód ma jeszcze jeden drobny ale uciążliwy problem - wariuje zamek tylnej klapy . W momencie skoków napięcia (załączenie świateł , odpalenie , załączenie ogrzewania szyby itp otwiera się tylna klapa . problem dotyczy tylko tylnej klapy , cały central (na pilota w kluczu ) działa bez problemów . Nawet sama klapa tez otwiera się w momencie naciśnięcia mikrostyku , normalnie się zamyka . Tylko właśnie to samoistne otwieranie jest problemem . Od czego wogóle zacząć sprawdzanie ???
  3. poszukuje informacji czy do każdego b7 z 3.0 TDI + Q skrzynia jest taka sama ?? a konkretnie to czy do takiego samochodu pasuje taka skrzynia
  4. Nie do końca chodzi o bezwładność tarczy . dużo liczników jest teraz elektronicznych . KIEDYŚ (tak z 6 lat temu) próbowałem zgłębić zawiłości naliczania rachunku za prąd . Wtedy właśnie z paplania kobietki za biurkiem wynikało jakoby opłata za przesyłanie była właśnie jakoś związana właśnie z tym że taniej jest pobierać 24/H na dobę 500 wat niż 12 godzin 1000 wat . Ale są to oszczędności nie za duże
  5. no wszystko to może jest ładnie pięknie i w ogóle naj ale z własnego doświadczenia zauważyłem ze moc grzałki ma niewiele wspólnego z 'prądożernoscią" po prostu grzejnik dajmy na to 1000 wat żeby ogrzać to samo pomieszczenie załączy nam się np 4 razy po 5 minut na godzinę a 500 W na tym przykładzie 8 razy po 5 minut . po prostu ilość energii potrzebnej do ogrzania danego pomieszczenia jest zawsze stała. JEDYNA różnica na korzyść grzejnika mniejszej mocy jest w sposobie rozliczania energii - tam jest to jakoś tak zrobione ze im mniejsze masz wahania pobieranego prądu to CIUT taniej wychodzi na samym końcu rachunek
  6. to może wracając do tematu - gdzie i jak podłączyć wejście USB ???
  7. dzięki za odpowiedź i wytłumaczenie . Myślałem że przy schowku z lodówką jest jakiś dodatkowy układ chłodzący a tu okazuje się że jest tylko lepsza izolacja kosztem praktycznie pozbycia się schowka
  8. Aktywowałem u siebie ta funkcje . wszystko działa . mam tylko jedno pytanie - wiadomo ze przy webasto odpowiedni sterownik nie dopuści do rozładowania akumulatora . A czy tu tez tak jest ???
  9. odkopie trochę temat . pewnie już jest więcej ludzi którzy zetknęli się z podwójnymi szybami i mogą coś więcej powiedzieć . czy ktoś zmieniał pojedyncze szyby na podwójne ??? jaki efekt ??? ew co i jak zmieniamy. Mysle ze podwójna szyba jest grubsza więc pewnie uszczelki są inne , może silniczki do podnoszenia też . coś jeszcze ??
  10. Dobra . kila razy różni ludzie tu pisali ze jeśli mam fabryczny szyber to roboty z solarem jest niewiele ale nigdzie nie znalazłem konkretów czy jakiegoś opisu jak to zrobić a na dzień dzisiejszy taki dach to już niewielkie koszty . ma ktoś tutka co trzeba mieć co zmienić i jak podłączyć ???
  11. żeby nie zakładać nowego tematu . Czym rożni się lodówka w schowku od klimatyzowanego schowka ???? szukałem szukałem i odnośnie typowej lodówki praktycznie nic nie znalazłem.
  12. hmmm nie znam wszystkich bezpieczników w A4 ale wg mnie wystarczy zwykły próbnik ( w ostateczności mała żaróweczka + dwa przewody ) i w 5 minut masz ustalone na którym bezpieczniku pojawia się prąd po stacyjce
  13. Sprzedawca ma o tym pojęcie jak ja o fizyce nuklearnej on wie z jakiego auta to wyjął . A z czym jeszcze działa to może jedynie zgadywać
  14. może ktoś próbował takiej "kombinacji"- do golfa, passata itp montują rns 510 . mam dziwne wrażenie że samo radio/navi jest bardzo podobne jeśli nie identyczne i różniące się naprawdę szczegółami (najgorsze że system audi nie ma dotykowego wyświetlacza ) . do RNS 510 mozna bez problemów zamontować coś takiego INTERFEJS STACJA VW MEDIA-IN USB 5N0035341C WIĄZKA (3262146142) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. INTERFEJS MULTIMEDIÓW MDI MEDIA IN VW 5N0 035 341F (3243430027) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. . Montuje się to w miejsce zmieniarki . Obsługuje pendive iPhony i wiele innych Czy ktoś wie czy da się to zamontować w A4 B7 + RNS E ???
  15. Jakby co to mam na sprzedaż super duka Ew jesli chcesz to jest tez do sprzedania moja BMka ale to już raczej kosmiczne technologie (ten nie wstaje na kolo z żadnego biegu bo mu kontrola trakcji nie pozawala )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...