Koledzy, ja użytkuję od 2 lat 2.0 CNHA 190KM 400Nm w ośce (EA288) przebieg 257 tys. km. Technologicznie to kosmos w porównaniu EA189, dlatego obawiałem się awaryjności. Jednak mogę wszystkich uspokoić: z AdBlue nie ma najmniejszych problemów (tankuję tylko Noxy lub na orlenie), rozrząd wymieniałem po zakupie przy przebiegu 234 tys km (fabryczny), pasek od rozrządu był ok, natomiast ten w misce olejowej troszkę już luźny. W trakcie 2 lat wymieniłem sondę lambda i ostatnio komplet 3 świec żarowych (oprócz tej na 3 cyl. - wiadomo dlaczego:). DPF wypala się co 550km do wartości sadzy 6,6g. Ciśnienie różnicowe po wypaleniu 8hPa. Jeśli chodzi o mechanikę poza silnikiem mam obecnie do wymiany łożyska w mechanizmie różnicowym bo delikatnie już je słychać ale to zdaje się norma w A4 B8. Acha... olej leję tylko Motul 0W30 VW504/507 wymiana co 10tys. km. Nie ubywa nic.