Skocz do zawartości

grzesiek1721

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzesiek1721

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Wiśniowa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzesiek1721

0

Reputacja

  1. wiesz co to jest wpełni demontowalne i na codzień tego ze sobą nie woże jedynie na jakiś zlot czy jak na pojeżdżawkach
  2. wszystko oryginał Ostatnie pytanie na temat sprzegla, zestaw na kewlarze z 80 1z podejdzje zczy musi byc koniecznie 2.0 16v Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk może być z 1Z chodzi tylko o to żeby było z tarczą 228mm jest tylko kawałek wykresu bo to zdjęcie małego laptopa bo do takiego gość miał podpiętą hamownie a jeśli chodzi o turbo to tak to ten sam model jaki był w rudej sprawdzony
  3. cały zestaw z 80ki + tarcza okuta kevlarem i podtoczone koło nie będzie żadnego pakietu s bo to a4 a nie s4 z tymi pakietami sie robia jak ze znaczkiem m-power przylepiają do czego sie da a później sie okazuje że w Nowym Sączu jeżdzą same s4 tdi nie chce tu nikogo obrazić tylko dla mnie s4 to 2.7 biturbo a nie a4 1.9 tdi ze zderzakami od s4 ale to moje zdanie A wysprzeglik i przewody ori? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk wszystko oryginał
  4. Wystarczy, że ma ori us to już jest zayebiste body, jeszcze ino progi od esy bym widział i gra i buczy. Faktycznie progi by sie przydały i myślałem nad dyfuzorem z tył tylko nie ala dyfuzor tylko taki żeby spełniał swoją funkcje
  5. A dwa że auto miało być niepozorne bo wtedy jest wieksze zdziwienie jak pozornie mocniejsze wozy dostają baty od a4 1.8t bo emblematy zostały na klapie
  6. cały zestaw z 80ki + tarcza okuta kevlarem i podtoczone koło nie będzie żadnego pakietu s bo to a4 a nie s4 z tymi pakietami sie robia jak ze znaczkiem m-power przylepiają do czego sie da a później sie okazuje że w Nowym Sączu jeżdzą same s4 tdi nie chce tu nikogo obrazić tylko dla mnie s4 to 2.7 biturbo a nie a4 1.9 tdi ze zderzakami od s4 ale to moje zdanie
  7. kolego wszystko masz w opisie jaki sterownik kto robił wiąske pod niego kto odpalił i kto finalnie stroił
  8. przemolll chce zobaczyc ta tarcze jak juz uporasz sie z tym Jeśli masz zamiar zakładać 360mm z przodu a tył zostawić serie to głupi pomysł bo o ile na słuchym i przy normalnej jezdzie jest ok to jak spadnie śnieg skuteczność hamowania jest gorsza niż na seri poniewarz abs głupieje bo sie mu siły hamowania niezgadzają i wybija pedał do góry uniemożliwiając hamowanie wiem to z własnego doświadczenia
  9. Wiesz co gość pisał że szuka S3 S4 do 15tyś więc mu napisałem że jak da 15 to mu moge sprzedać ale nigdzie indziej jej nie wystawiałemJakby to był avant to bym się już grubo zastanawial[emoji57] jak by to był avant to bym go nie sprzedał bo prawde powiedziawszy to te sedany mi nie leżą wolałbym avanta ale coś stan tego sedana rekompensuje mi fakt że to nie avant
  10. Wiesz co gość pisał że szuka S3 S4 do 15tyś więc mu napisałem że jak da 15 to mu moge sprzedać ale nigdzie indziej jej nie wystawiałem
  11. Ja mam cały zestaw z vw pheaton włącznie z pompą hamulcową przód 360mm + dystans 10mm + alu zwrotnica z b6 a felga to 8,5x 19 et30 błotniki to zrolowana seria tył 335 + dystans 10mm + adapter Oczywiście Quattro
  12. tak aeb a jeśli chodzi o silnik to w rudej miałem więcej i jezdiłem ponad dwa lata w bezpiecznym setupie konie nie mają tak dużego znaczenia jak niuton jeśli nie przekroczy 420nm to nic mu nie będzi (przetestowane w wielu projektach)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...