Hej cześć i czołgiem.
Posiadam dwie A4 B5:
1. Pełny polift, silnik 1.8 125km poliftowe zegary z białym podświetleniem i cyfrowym zegarkiem. Produkcja: 12.1999r
2. Połowiczny lift, silnik 1.8t 150km na elektronicznej przepustnicy (potencjometr tak samo jak w mojej docelowej), zegary z czerwonym podświetleniem, analogowym zegarkiem bez fisa, na kontrolkach. Produkcja: 04.1999r.
Teraz pojawia się pytanie, zamierzam przełożyć silniki, jak będzie z adaptacją 1.8t w samochodzie 1 i jak to będzie z zegarami, czy przy przekładce mogę zostawić wiązkę licznika i sam licznik z pełnego liftu? Na co muszę uważać i zwracać szczególną uwagę. Mechanikę i elektryke uwielbiam, dość spore doświadczenie posiadam ale nie przekładałem silników, stąd to pytanie. Dziękuję bardzo za wszelką pomoc forumowiczów! :>