Skocz do zawartości

SpalaczBenzyny

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SpalaczBenzyny

Informacje

  • Imię
    Spalacz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SpalaczBenzyny

0

Reputacja

  1. Cześć, chcę sobie podmienić klamkę pasażera na taką z przyciskami zamykania/otwierania jaką ma kierowca, w amerykańskich wersjach często takie występują, klamkę kupiłem i czas ją podłączyć, poratuje ktoś schematem instalacji? który pin gdzie podłączyć? uchroniłoby mnie to przed zdejmowaniem lewego boczka aby zobaczyć jak to wygląda po tej stronie, instalacja jest prosta, przycisk w klamce ma tylko 4 pin, masa / podświetlenie nocne / podświetlanie gdy zamek zamknięty / funkcje samych przycisków, dziękuję, pozdrawiam!
  2. ok, chyba znalezione ma to numer 000979144E i na grubszy przewód 000979236E
  3. nie, nie, to nie ten, nie pasują te typowe samochodowe wsuwki on powinien mieć jakiś katalogowy nr VAG bo to oryginalny konektor, tylko właśnie nie mogę się go doszukać,
  4. Cześć, czy wie ktoś może jaki nr ma srebrny konektor ze zdjęcia? pasuje on do gniazda "małych" przekaźników, np. 404, nie mogę go zidentyfikować, dodam, że nie chodzi o ten złoty, większy, ten jest do gniazda większych przekaźników, dziękuję za pomoc!
  5. @Makale super! dziękuję bardzo, przyda się i to! wizualnie mój dyfer to chyba ten na górze ale jeszcze sobie potwierdzi też te symbole, dziękuję jeszcze raz!
  6. Witam, ktoś może sprawdzić i podać z jaką siłą (Nm) należy przykręcać korki wlewowe i spustowe na tylnym dyfrze/moście w A4 B8? będą to zapewne siły rzędu 30-45 Nm i różne dla korków, chodzi mi o dokładne wartości? Thank you from the mountain! ;D
  7. Rozumiem. Tak czy siak po "ułożeniu się" zawieszenia (1-2 tys. km) dobrze jest sprawdzić geometrię, właśnie chodzi głównie o pochylenie kół podczas obniżania. Tylne koła co prawda fabrycznie są istotnie pochylone ale tak na oko wygląda to dość sporo (ale może to tylko złudzenie).
  8. FroS-t, jakie masz pochylenie kół? tylne wyglądają na mocno pochylone, niecałe 2 stopnie? a jak przednie? ustawiałeś konkretnie to pochylenie czy generalnie "samo" się pochyliło po wymianie zawszenia?
  9. Czyli można domniemać, że te z S4 mogą mieć trochę lepszy współczynnik tarcia niż z A4? Chociaż parę dni temu pytałem się w serisie (VW ASO) i mi powiedziano, że jakbym przyjechał A4 albo S4 to założyliby mi dokładnie te same klocki i byłoby to zgodne ze specyfikacją Audi, cena klocków też taka sama. Zapytam jeszcze w innym serwisie.
  10. witam, mam pytanie co do różnic między oryginalnymi klockami do tarczy 320 mm a tymi z S4 czyli do tarczy 345 mm, chodzi mi o jakieś techniczno-dokumentacyjne (że tak to określę) różnice między tymi klockami, może ma ktoś dostęp do jakiś karty produktu tych i tych klocków? zmierzam do tego na ile te klocki z S4 345 mm są lepsze, wytrzymalsze, skuteczniejsze niż od A4 320 mm, i aby to poptrzeć jakimiś technicznymi argumentami, różnica w cenie między tymi a tymi ma wynosić ok. 200 zł więc zakładam, że jakieś istotne różnice są na korzyści droższych z S4 345 mm, pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...