SpalaczBenzyny
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O SpalaczBenzyny
Informacje
-
Imię
Spalacz
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia SpalaczBenzyny
0
Reputacja
-
Schemat instalacji klamki/przycisków przednich drzwi
SpalaczBenzyny opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Cześć, chcę sobie podmienić klamkę pasażera na taką z przyciskami zamykania/otwierania jaką ma kierowca, w amerykańskich wersjach często takie występują, klamkę kupiłem i czas ją podłączyć, poratuje ktoś schematem instalacji? który pin gdzie podłączyć? uchroniłoby mnie to przed zdejmowaniem lewego boczka aby zobaczyć jak to wygląda po tej stronie, instalacja jest prosta, przycisk w klamce ma tylko 4 pin, masa / podświetlenie nocne / podświetlanie gdy zamek zamknięty / funkcje samych przycisków, dziękuję, pozdrawiam! -
ok, chyba znalezione ma to numer 000979144E i na grubszy przewód 000979236E
-
nie, nie, to nie ten, nie pasują te typowe samochodowe wsuwki on powinien mieć jakiś katalogowy nr VAG bo to oryginalny konektor, tylko właśnie nie mogę się go doszukać,
-
Cześć, czy wie ktoś może jaki nr ma srebrny konektor ze zdjęcia? pasuje on do gniazda "małych" przekaźników, np. 404, nie mogę go zidentyfikować, dodam, że nie chodzi o ten złoty, większy, ten jest do gniazda większych przekaźników, dziękuję za pomoc!
-
Moment dokręcania korków na tylnym moście/dyferenciale (quattro)
SpalaczBenzyny odpowiedział(a) na SpalaczBenzyny temat w Audi A4 B8
@Makale super! dziękuję bardzo, przyda się i to! wizualnie mój dyfer to chyba ten na górze ale jeszcze sobie potwierdzi też te symbole, dziękuję jeszcze raz! -
Moment dokręcania korków na tylnym moście/dyferenciale (quattro)
SpalaczBenzyny opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Witam, ktoś może sprawdzić i podać z jaką siłą (Nm) należy przykręcać korki wlewowe i spustowe na tylnym dyfrze/moście w A4 B8? będą to zapewne siły rzędu 30-45 Nm i różne dla korków, chodzi mi o dokładne wartości? Thank you from the mountain! ;D -
Simply Clean Wagon 3.0 TDI V6 Quattro by FroS-t
SpalaczBenzyny odpowiedział(a) na FroS-t temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Rozumiem. Tak czy siak po "ułożeniu się" zawieszenia (1-2 tys. km) dobrze jest sprawdzić geometrię, właśnie chodzi głównie o pochylenie kół podczas obniżania. Tylne koła co prawda fabrycznie są istotnie pochylone ale tak na oko wygląda to dość sporo (ale może to tylko złudzenie). -
Simply Clean Wagon 3.0 TDI V6 Quattro by FroS-t
SpalaczBenzyny odpowiedział(a) na FroS-t temat w Audi A4/S4/RS4 B7
FroS-t, jakie masz pochylenie kół? tylne wyglądają na mocno pochylone, niecałe 2 stopnie? a jak przednie? ustawiałeś konkretnie to pochylenie czy generalnie "samo" się pochyliło po wymianie zawszenia? -
Klocki przód do 320 mm (A4) vs. 345 mm (S4)
SpalaczBenzyny odpowiedział(a) na SpalaczBenzyny temat w Audi A4 B8
Czyli można domniemać, że te z S4 mogą mieć trochę lepszy współczynnik tarcia niż z A4? Chociaż parę dni temu pytałem się w serisie (VW ASO) i mi powiedziano, że jakbym przyjechał A4 albo S4 to założyliby mi dokładnie te same klocki i byłoby to zgodne ze specyfikacją Audi, cena klocków też taka sama. Zapytam jeszcze w innym serwisie. -
witam, mam pytanie co do różnic między oryginalnymi klockami do tarczy 320 mm a tymi z S4 czyli do tarczy 345 mm, chodzi mi o jakieś techniczno-dokumentacyjne (że tak to określę) różnice między tymi klockami, może ma ktoś dostęp do jakiś karty produktu tych i tych klocków? zmierzam do tego na ile te klocki z S4 345 mm są lepsze, wytrzymalsze, skuteczniejsze niż od A4 320 mm, i aby to poptrzeć jakimiś technicznymi argumentami, różnica w cenie między tymi a tymi ma wynosić ok. 200 zł więc zakładam, że jakieś istotne różnice są na korzyści droższych z S4 345 mm, pozdrawiam!