Skocz do zawartości

pstepowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pstepowski

Osiągnięcia pstepowski

0

Reputacja

  1. dzięki, jutro napiszę czy coś pomogło ---------- Post dopisany 22-01-2013 at 23:46 ---------- Poprzedni post napisany 21-01-2013 at 22:55 ---------- Olej spuszczony i zalany prawidłowy, wspomaganie zaczęło działać bez zarzutów, ale podczas skręcania idzie usłyszeć jak pompa troszkę buczy, na prostych kołach to nie występuje. Zastanawia mnie czy nie jest to związane z przepływem oleju, otóż wymieniony wąż ciśnieniowy który idzie od pompy do magla jest troszkę inny niż oryginał, mianowicie nie posiada po środku zgrubienia jakie było w seryjnym. Jest on zbrojony z metra cięty do 330 barów Spotkał się ktoś z takim czymś i czy jest to możliwe ?
  2. wylej ten szajs i zalej LHM-em Total-a Umówiłem się na jutro z mechanikiem, powiedział że przepłucze i zaleje układ płynem Febi dedykowanym do audi
  3. Podpinam się do tematu Kilka dni temu puściła mi obejma na wężu i wyciekł płyn od wspomagania. Czekając na miejsce u mechanika założyłem opaski zaciskowe, zalałem płyn i jeździłem. Wspomaganie działało bez zarzutów. Wymontowałem węża, i pojechałem do firmy zakuć. Układ został zmontowany, zalany płynem (zielonym DELPHI LHM PLUS taki mi polecili w sklepie sprzedawca), odpowietrzony. Problem polega na tym, iż podczas skręcania pompa buczy, kierownica ciężko chodzi na luzie, dopiero po dodaniu gazu zaczyna płynnie pracować. Mechanik stwierdził 2 przyczyny: 1. pompę ale dziwi go fakt, iż wszystko działało jak należy do momentu zmiany węża i płynu 2. płyn polecony przez sprzedawcę nie nadaje się do wspomagania audi Czy to możliwe, iż sprzedano mi zły płyn do wspomagania i to właśnie w nim tkwi problem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...