Skocz do zawartości

pablo78

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pablo78

Osiągnięcia pablo78

0

Reputacja

  1. Zdemontowałem dziś włącznik awaryjnych i nic tam nie znalazłem. Brzęczenie pochodzi od zworki która przełącza styki w przerywaczu. Przeczyściłem styki i nie pomogło. Niestety w sklepach tego nie ma i nie mogę wypróbować na nowym przełączniku. Co do przełącznika pod kierownicą to mam pewne watpliwości czy to on zwiera, gdyż po wyłączeniu zasilania przełącznik kierunkowskazów zapala normalnie postojówki. Jest jeszcze coś co mogę wziąć pod uwagę?
  2. Witam. Dziś jak wsiadłem do auta to okazało się że nagle nie działają mi kierunkowskazy ani awaryjne. Jeśli przycisk awaryjnych jest nie wciśnięty to głośno brzęczy. Po wciśnięciu przycisku od awaryjnych przestaje brzęczeć, ale awaryjnych i tak nie ma. Kierunkowskazów w ogóle nie mam. Jeśli zazbrajam alarm (mam potwierdzenie na kierunkach) to przy wciśniętym przycisku awaryjnych lampka mi mignie wraz z kierunkami. Czytałem na forum podobne tematy ale to nie jest to samo. Czy w tym modelu (roczniku) przekaźnik też jest w przycisku awaryjnych? Czy przycisk również należ podważać z zatrzasków? Bardzo proszę o pomoc.
  3. Było już. Pytałeś gdzie jest G71 http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=6068&postdays=0&postorder=asc&start=1
  4. pablo78

    [1Z] Kąt wtrysku

    Oba zrobiłem na Basic Setting. Drugi przy załączonym silniku. Troche te wartości odbiegają od normy. Co teraz, regulacja?
  5. pablo78

    [1Z] Kąt wtrysku

    Witam. Wiem, ze problem z odpalaniem pojawiał się juz sporo razy. Sam niejednokrotnie się pod nie podpinałem. Niestety moja sprawa do końca nie jest rozwiązana. Sprawdziłem kąt wtrysku i nie wiem co dalej robić. Jest dobrze czy muszę regulowac? Wpięłem się vagiem i odczytałem parametry. Parametry grupy 000 pozycja 2 przy załączonym zapłonie wynosiła 038. Po załączeniu silnika na wolnych obrotach parametr ten zmieniał się od 017 do 020. spanky napisał: powinno byc w granicach 49-54 .... Co to znaczy?Kąt wtrysku mam źle ustawiony? Dodam że auto ma dobre świeczki a odpala po ok.4 sekundach.
  6. Filtry mam zmieniane co 15000 km. Jeżeli nie cisnę za długo auta powyżej 3500 rpm to nie mam problemów, każde przyciśnięcie i autko się zbiera ładnie. Jeśli ruszę z buta to jest zamulenie i muszę wyłączyć silnik aby problem znikł. Mam podobne wrażenie że to N75. Jutro zmierzę jego oporność. Upewniam się tylko z logami przepływki aby nie okazało się że to akurat ona wariuje. Choć zdaję sobie sprawę że też tak może być. Nie ciągnę dalej tego tematu. Wymienie N75 i napiszę jesli się poprawi. Dzięki za pomoc. Raczej nie oszczędzam na tym
  7. Zrbiłem jeszcze logi na przepływkę. Widać coś na nich?
  8. A co znaczy znaczny spadek w piątej kolumnie. Przeglądałem inne logi i póki gaz jest w podłodze to tam utrzymuje sie powyżej 90%. U mnie jest nagle spadek do 68. Dodam tylko że mamy inne silniki.
  9. Nie wiem sam... nie znam sie chyba za dobrze na tym. Przeglądałem z 10 razy. Jest tam napisane że logi powiedzą wszystko. Czy moje potwierdzają jednoznacznie uszkodzenie N75 (nie chcę w następnej kolejności wymieniać np. przepływki). Dzięki bardzo, nie zwróciłem na to uwagi
  10. Proszę o przeanalizowanie logów (jesli sie da to wytłumaczenie o co w nich chodzi). Co z nich wynika? Czy spadek mocy oraz ciśnienia na turbo potwierdzają koniec N75? Oczywiście pojawia sie błąd 575 (rozwinięcie błędu 17-00)
  11. Nie rozumiem , przecież Markus o tym samym pisał.
  12. Masz racje. Kamei może i ładny, ale ta dziura na środku to obłęd. Ale przynajmniej wiem co robić dalej.
  13. Mi się podoba. Sam mam Kameia i trochę brakuje w nim kółek. Znaczki masz oryginalne z A4? W jaki sposób je montowałeś?
  14. A jest inny sposób w którym za pomocą vaga można sprawdzic kąt. Niestety ja mam wersję programu 409.1 w której ta funkcja jest nieaktywna :zly: nie .... poprostu masz nie pełną wersje Vag'a ..... (uprzedzam Twoje nastepne pytanie .... na forum nie prowadzimy rozmów o nielegalnym/pirackim sofcie ... ) Wiem, przekonałem się. Pre_pl już nie raz o tym wspominał.
  15. A jest inny sposób w którym za pomocą vaga można sprawdzic kąt. Niestety ja mam wersję programu 409.1 w której ta funkcja jest nieaktywna :zly:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...