Skocz do zawartości

suchy97

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O suchy97

Informacje

  • Imię
    Grześ
  • Miasto
    lbn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia suchy97

0

Reputacja

  1. suchy97

    Pompa paliwa

    No ja też właśnie niewiem, może ogarnę sobie nowy przekaźnik i zobaczę czy coś to zmieni, póki co jakiejś wielkiej tragedii z paleniem nie mam trwa to tylko chwilę dłużej,a nie od strzała jak było wcześniej co mnie drażni,a ja lubię jak jest wszystko ok
  2. suchy97

    Pompa paliwa

    W pierwszej padła mi pompa bo jeździłem na rezerwie dlatego w tej staram się pilnować i zawsze mam pół baku.w tamtej wymieniałem pompę i dlatego między innymi wiem, że była po zapłonie, później sprawdzałem z ciekawości jak jest w tej która mam obecnie i też była pompka po zapłonie
  3. suchy97

    Pompa paliwa

    No nie jest a byla i bylo git,a co sie porobiło, że przestała działać to niewiem
  4. suchy97

    Pompa paliwa

    Jutro moze jak będę miał czas to sie pobawie,moze znajdę jakieś rozwiązanie,a jak nie to chyba tez wybiore sie do elektryka
  5. suchy97

    Pompa paliwa

    Nie miałem takiego błędu,jedynie jakis od wtrysków,ale dobrze nie pamietam jaki dokladnie,ale mechanik twierdził, że to dlatego ze musi długo kręcić zanim pompa ciśnienie nabije i w tym czasie wtryski bez paliwa pracują.bo wcześniej miałem pekniety przewód,ten od pompy do tego dekla w zbiorniku i nie dość że cisnienie uciekało to paliwo szybko sie cofało do zbiornika.a jaki nr masz przekaźnika?niby powinien byc 208 a u mnie jest 372.rozbieralem go i na oko wyglada jak nowy
  6. suchy97

    Pompa paliwa

    A ile ten zabieg Cię kosztował?kurcze ja miałem pompkę po zapłonie i niewiem co sie stało że teraz jej nie mam.przeczytalem juz chyba ze sto postow na ten temat i każdy twierdzi ze adr-y nie maja pompki po zaplonie,jak ja mialem dwie i w dwóch na sto procent była
  7. suchy97

    Pompa paliwa

    Witam!mam taki mały problem,a mianowicie nie dziala mi pompa paliwa po przekreceniu zapłonu,a dopiero w chwili krecenia rozrusznikiem,przez co samochód nieco dłużej kreci zanim zapali.nie jest to jakiś wielki problem,ale wcześniej paliło od strzała.niby czytalem,ze w adr tak wlasnie jest,ze pompa nie włącza sie na chwilę po zapłonie,ale ja jestem pewny na sto procent,ze wcześniej się załączała.jest to moja druga audi z tym silnikiem i w tamtej tez tak bylo ze po zapłonie dobijala ciśnienie.w czym może byc problem?
  8. witam!w mojej audi po właczeniu klimatyzacji odczuwa się dość spory spadek mocy.wiem że niewielka różnica zawsze jest bo silnik ma dodatkowe obciążenie,ale w moim przypadku wydaje mi się że jest jakby za duże,sama klimatyzacja działa bez żadnych zarzutów.w którymś temacie czytałem że kompresor może się zacierać,ale ja tak jeżdżę od początku wiosny więc może już by się zatarł do tej pory.macie jakieś pomysły czy w moim przypadku może tak już musi być?
  9. Witam.zmieniałem niedawno fabryczne radio na inne.Fabrycznie mam tylko głośniki z przodu,które nawet całkiem dobrze graja,no ale troche to dla mnie za mało i chciałbym założyć jakieś głośniki w tylne drzwi i jakis suboofer,tylko że w tylnych drzwiach nie ma otworów na nie,a od radia w starej instalacji nie wychodzą na nie kable.moje pytanie jest takie czy w drzwiach po zdjeciu tapicerki beda jakies otwory na nie i bede musial tylko w tapicerce wyciąć dziury i w jaki sposób najlepiej poprowadzic kable?resztę sobie ogarnę
  10. spadaja ale po chwili wracaja z powrotem do900?to jest normalne bo pompa od wspomagania olej wtlacza co obciaza silnik
  11. kiedys w golfie mialem walniety czujnik polozenia walu i tez strasznie duzo palil i benzyna do miski olejowej sie dostawala,po wymianie wszystko wrucilo do normu,no ale golf to nie audi
  12. pewnie ktos byl,tylko ci ktorzy byli raczej nie szukaja pomocy na wlasna reke i nie odwiedzaja takich forum jak my.wizyty w serwisie sporo kosztuja a tamci mechanicy czesto tez szukaja rozwiazania metoda prob i bledow
  13. niewiem byc moze,u mnie bez czujnika na benzynie chodszil dobrze ale na gazie troche odwalal,po zalozeniu nowego czujnika na jednym i drugim wrucilo do normy u mnie po odlaczeniu przeplywki tez chodzil rowno,ale ciezko nazwac to idealnie i tak jakby treoche zamulal,ale myslalem ze to dlatego ze calkiem jest odlaczona,po wymianie na druga nie bylo zadnej poprawy
  14. moze nie w kazdym przypadku winny jest czujnik u mnie akurat byl on,ja za nowy niby orginalny zaplacilem 70zl.mozna go sprawdzic poprostu odlaczyc wtyczke i zapalic auto,u mnie bez podlaczonego czujnika auto chodzilo dobrze na benzynie,ale na lpg troche swirowalo
  15. mialem bardzo podobny problem z falowaniem obrotow itp,wymiana cewki,przewodow,przeplywki nic niedala,dopiero wymiana czujnika cieczy i adaptacja przepustnicy garazowym sposobem bez kompa,z odpieciem aku rozwiazala moj problem,wiec wszystkim borykajacym sie z tym problemem doradzam zaczac od tego czujnika,koszt nie jest duzy w porownaniu do cewek itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...