Skocz do zawartości

FBI

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O FBI

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Munchen

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia FBI

0

Reputacja

  1. Taki poziom można osiągnac było przy turbo caha na 5 biegu skrzyni od brd w kolumnie samochodow + graty od RS jakies 150KG niż w normalnym a4. Pozdrawiam
  2. Witaj To nie był moj post. Masz film z hamowni na 330KM bodajrze w pierwszym poscie. na 350 i 444 nie udało się nagrać, ale po nowym roku powtorzymy hamowanie, Masz prawo tak myśleć Wielu ludzi tak myślało, wielu myśli i jeszcze wielu będzie przecierało oczy Pozdrawiam
  3. Hehehe ORGANICZNE:) tak pozatym pytałeś o osłony halogenów jak przerobiłem, odpisze na PW Dzięki za opinię Mamy te same silniki, ja długo jezdziłem na setup 200KM w osce i schodziłem do 5:) przy 282KM nie było takiej tragednie poszło na 7,3 no teraz wiecej i pewnie jak dołoże quattro pojdzie z litr do góry:) Pozdrawiam
  4. Kiedyś nad nim myslałem:) ale obawiam się ze bedzie lipa ze strony optycznej.
  5. Witaj Waży trochę wiecej, ale zrekompensowałem to kołem z lepszego kompozytu, Docisk wykonany na podstawie teori sachs ale jeszcze bardziej wzmocniony, dlatego w połączeniu z "cichą" tarczą opartą o mieszankę spieków - pozwala utrzymac taki moment. Ja na modyfikowanym secie z Valeo kit, trzymało stabilnie 600Nm Twoje sprzegło jest organiczne z tad ten wynik. Pozdrawiam
  6. Witaj Ładnie tutaj działasz;) Jeżeli audi sie szanuje, to nic się im nie stanie jak pomylisz plus z minusem, diody nie powinny zaświecic z racji przewodzenia w jedna stronę, Chyba że byli złosliwi i stablizatory napięcia nie mają pętli przeciw zwarciowej lub pomylenia kierunków. Pozdrawiam
  7. Witaj Kilometrów było nie dużo bo 1000Km, z ale to z mojej winy, testy w upałach po 40 C , pozatym samotna droga do celu ma to do siebie, że trzeba się czasem cofnąc i cos poprawic by isc dalej. Sytuacja jest opanowana i silnik bedzie już nie długo chodzi stabilnie w każdych warunkach. Wyniki też pewnie bedą lepsze, z racji wielu nowych modyfikacji. To co mnie spotkało to typowy przykład na to że hamownia to nie jest cudowne urządzenie:) i nie wykryje wszystkiego. Pozdrawiam:) ------------------------------------------------------------------------------- Witajcie aby potrzymać atmosferę projektu dodaje zdjęcia pierwszego jednomasowego sprzęgła do silników 2.0 TDI B7, Które może stabilnie utrzymać moment 750NM;) Jest to najmocniejsze sprzęgło jakie można wykonać do tego silnika w oparciu tylko o jedna tarczę. System dynamicznego wysprzęglania i łączenia bardzo poprawi ciagłośc przełożeń, w odróżnieniu do bardzo "długiego" sprzęgła Valeo Kit. Poniżej porównanie gabaretów z oryginalnym sprzęgłem dwumasowym: Teraz można zając się quattro;)
  8. Zakres efektywnosci motoru zmienił swoje położenie, co owocuje dobrym spalaniem jak na tą moc
  9. Witaj Wreszcie jakiś normalny gość Tak ten grill to moj wlasny projekt z przed 2 lat, jest to ori S4 B7 zrobiony na wyglad z B8 tzn podwojny chrom pionowy. Widziałem wiele Sline z pojedynczymi. Co do kultury na forum, nie ja rozdmuchałem tutaj 2 strony bzdur, To jest temat o "Moje Audi" A nie warsztat czy temat o tuningu gdzie dyskutuje się o tym co sie robi a co nie, W moim rozumieniu tutaj prezentuje się co się ma i to wszystko. Może nie tutaj powinienem napisać, że wykonuje modyfikację, jest to dla mnie poprostu hobby. Jestem prekursorem takich modyfikacji w PL, i narazie nie widzę koniecznosci pisania o tym prac naukowych. Kiedy przed ponad rokiem wchodziłem z tym silnikiem na 270KM 370KM z NOS spotykałem sie z krytyką(żę sie nie da itd") wielu podobnych wszechwiedzących polskich "wynalazców" podobnych jak ten człowiek od V8 który chwali się czyjąś wiedzą i pomysłami. Swoj cel osiągnołem. Poszedłem na 350 - 444 z NOS cel osiągnąłęm, - Te pewne osoby mnie unikaja... bo to przecież najmocniesze 2.0 TDI w PL Teraz idę na 400 - 500 Z NOS - będzie hardcore i cel osiągnę, może nie do strzału bo koszta olbżymie, ale będę miał coś jedynego swojego. I na tym chciałbym uciąć, zasyfianie tego forum, o nowosciach i postępach będzie na bierząco. Projekt 400+ w przyszłym roku. Teraz raczej pojawią się rzeczy związane z nadchodzącą porą roku:) Pozdrawiam Nieco offowo... W temacie weryfikacji tuningu i szeroko pojętej kultury, to przypomniał mi się pewien art prawiący o nauce i pseudonauce: http://reasonspawn.blogspot.com/2014/09/teoria-naukowa-i-pseudonauka.html "Otóż musisz wszystko, co zrobiłeś – od podstawowego pomysłu, badania „tła”, hipotezy, metody badawczej i analizy z konkluzją – zakomunikować publicznie [...] Chodzi o to, aby dać wszelkie informacje innym badaczom, naukowcom. Pozwolić im na powtórzenie badań, ocenę, krytykę analizy i konkluzji, sprawdzenie Twoich metod. Zarówno Twoja konkluzja jak i hipoteza muszą być gotowe do zmiany pod wpływem nowych faktów, krytyki i wkładu innych badaczy." w pełni życzliwie dedykuję te słowa (jak i cały artykuł) Autorowi wątku Racja. Niuton to jeden z fundamentów (składników) mocy, a moc jest jednym z czynników (obok wagi, oporów, przełożeń skrzyni etc. max RPM) decydujący o osiągach auta (przyspieszenie, v-max). Oczywiście dużo do powiedzenia ma też krzywa mocy, ale również ona zależy on ilości Nm w danym zakresie RPM. W każdym razie to nie bezpośrednio niutony odpychają auto, a moc (ściślej - moc na kołach), która osiągana jest min. dzięki niutonom. Prawdopodobnie koledze piszącemu o "innych niutonach" chodziło o fakt, że benzyniaka wkręca się wyżej, a jak wiadomo obroty też decydują o rozwijanych max. mocach (a więc i o osiągach) i z tego powodu skrótowo się mówi, że w benzynie może być mało niutonów a mimo to osiągi ma porównywalne z dieslem o tej samej mocy (pomimo, że ten drugi ma ogromną ilość Nm). To w duuużym skrócie. PS. Bryka konkret, jedynie tylne lampy i brewki to nie moje klimaty Jakie masz średnie spalanie? Takie wypowiedzi swiadczą o człowieku ktory ma cos do powiedzenia, Dzięki. Spalanie srednie 10, w trasie 8, z butem 14 srednio.
  10. FBI

    [RS4 B7] by y0p5

    Poprostu RS4 Jak najmniej problemów z układem dolotowym życzę.
  11. Nie napisałem konkretnie o żadnym samochodzie z 2.0 TFSI tu nie chodzi o cięzar, on tylko "zabiera" część mocy, myslicie ze im wiecej mocy będziecie mieli tym szybciej silnik pojedzie, to błędny tok rozumowania, od tego jak szybko silnik osiąga swoja moc a tym samym predkosc maksymalna zalerzy wyłącznie od wysokosci momentu i jego wykoszystania. 400KM 2.0 TFSI niewiem dokładnie ale raczej nie ma wiecej niż 500nm, ja na paliwie ma 680NM nie mowiąc o NOS, z tym że ja z racji mniejszej mocy zostane objechany po 280Km/h chyba ze odpale NOS, ale skrzynie w TDI nie pozwalaja przekroczyc 300Km/h, pracuje własnie nad zwiększeniem obrotów z 5tyś do 5500RPM Czasy nie były mierzone bo sytuacja ktora nastąpiłą nie była zaplanowana, wszystko miało być filmy czasy itd, ale własnie przeskoczenie kilku warznych kwesti, dało o sobie znać szybciej niż myślałem, inaczej temat by nie powstał jeszcze. ale wszystko ma swoje dobre strony. Myślę, że przyszły rok o ile będzie czas autko będzie robiło wyniki, z Ciekawostek seryjnie 3.0 Biturbo 310KM się bardzo ładnie objeżdzało z tego co pamiętam 3,5 TDI bmw tez odpadło przy 240. Na wiecej nie było okazji. Pamiętam jedynie, że bez NOS od 0 do 80km/h zero trakcji z pełnym butem, 80-220 bardzo szybko 230-250 ze smakiem i 250-270 mniej wiecej tak jak 200KM od 160-200km/h a pamietam to dobrz bo miałęm długo 200KM:)
  12. Witaj, nie obchodzi mnie kim on jest i co ma:), pisać może każdy swoje brednie i wciskać swoje, Modyfikacje samochodow kórym się "chwali" są banalnie proste, nie jara mnie to. To mój temat o 2.0 dieslu a nie benzynowych V8 , więc nikt go tutaj o opinie nie prosił i o sranie w nim. Apropo niemieckiego to znam. Jeżeli chodzi i filmy zdjecia itd, to pisałem, że auto jest w trakcie nowych modyfikacji, samochod miał 350@680nm na paliwie i ponad 400 na NOS, Niestety za grubo upalałem ten motor, nie dokońca zapewniajać mu odpowienie parametry pracy. Widziałęm tutaj modyfikacje po 270KM, powiem tak do 300KM jest banalnie prosto, każdy koń wyżej to walka z fizyką i termiką. Pozatym FWD paliło cały czas opony lub zwrywało przyczepnosc, więc decyzja zapadła na quattro, uporanie się z problemami warunków pracy tak wykręconego motoru. Przy okazji temat idzie bardziej w 400+KM wyłącznie na paliwie, a to już nie jest piaskownica. Wszystko robię sam, samochod stoi i czeka aż wszystko będzie zrobione. Wiem, ze chcielibysie juz widzieć jak to goni lub ogladać na zlotach. mogę zapewnić że auto ciągnie do 270Km/h i to szybciej niż 400HP 2.0 TFSI Co do modyfikacji silników dla was, nikogo nie zmuszam, jeżeli ktoś chce to modifikuję jego silnik. Hamownia i strojenie to najmniejszy problem. Wszystko wykonuję w nim sam, i wszystkie błędy muszę rozwiązywać sam. Nie jestem człowiekiem typu 30 zdjeć dziennie o swoim samochodzie i co to w nim nie ma, kazdy kto w nim siedział i widział wie ile wkładu w nim jest.
  13. Widzę, że masz jakiś problem natury przyrodzenia, i nie sr** mi w temacie, jak cię to nie interesuje, brakuje ci chyba jakiejs jeszcze banalnej V8 w opisie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...