Skocz do zawartości

raffaele2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O raffaele2

Osiągnięcia raffaele2

0

Reputacja

  1. Witam,czy ktos z Was ma opis jak wymienic samodzielnie pasek rozrzadu i pompe wody i jak rozkrecic przod.Tak aby to bylo krok po kroku.Poniewaz nigdy nie wymienialismy paska.Czy ktos tez moglby dac dobre rady na co zwracac uwage i ogolnie.Moja Audi to A4 AJM,1.9 TDI 200 rok. Dzieki za .pomoc
  2. Witam,problem rozwiazany,przy wymianie czujnika abs,brat wydlubujac resztki czujnika walnol w srodek srubokretem,okazalo sie ze po odlaczeniu kostski od abs nie szarpie,wiec wykrecilismy przegub,byl uszkodzony ,po wymianie przeguba nic nie szarpie i chodzi wysmienicie.
  3. Szczeze powiem ze watpie ze to filtr paliwa bo on szapie tylko jak na biegu mam i puszcze pedal gazu,jak jest odpalony na luzie nic nie przerywa,to sie tylko dzieje jak jade na biegu i puszcze pedal gazu,zwlaszcza jak jade wolno.
  4. Dzieki wszytkim to juz zrobione,teraz znow nasteny znonk.Luknijcie na moj nowy post.Szarpie przy puszczeniu gazu.
  5. Witam,mam teraz nastepujacy problem,od wczoraj gdy jade na biegu i puszcze pedal gazu auto strasznie szarpie(przeywa) masakra,niewiem czy to od tego ze zatankowalem paliwo w tesco wczesciej tankowalem w esso (UK),ale to chyba nie od tego bo kiedys zatankowalem tez w tesco i nie szarpalo.Cos musialo sie spierdzielic,to jest straszne,gdy tylko zdejme noge z gadu i szarpie niemilosiernie zwlaszcza jak jest na 2 czy 3 biegu to juz masakra,zauwwazylem rowniez jakby auto mialo wiekszego kopa i paliwa wiecej mi mi pali,nie wiem co jest.Podlaczylem Vag i nic nie pokazuje zandych bledow silnika.Pomozcie prosze.
  6. Witajcie,mam juz kupiony czujnik nowy,moze ktos powiedziec gdzie sie lacza te dwie kostki,moze macie jakis schemat jak one ida?
  7. Tylko jest taki problem ze my zadnej sroby nie odkrecalismy,chwycilismy go kluczem ina chama przekrecilismy sie sie obracal.
  8. Czylico mam zmienic?Dzis probowalismy ten czujnik wykrecic ale nie dalo rady,czy wogole sie go wykreca i jak?obrocilismy nim pare razy,i teraz swieca sie kontolki caly czas,moze cos sie uszkodzilo.niewiem co z tym zrobic,moze ktos opisze czy ten czujnik sie wyjmuje i jak,oraz jak kolega mowi ze szczelina za duza to co z tym zrobic?Pomozcie prosze.
  9. Dzieki serdecznie zerkne jutro,jak odbiore gume na wachacz bo jest peknieta i skrzypi przy skrecaniu,bede rozbieral kolo to zerne i te polaczenie.
  10. Wydawlo mi sie ze czujnikki abs sa w tylnich kolach,a z przodu w klockach sa czujniki zuzycia klockow,tylko tam do klockow ida kabelki,czy to wlasnie jest czujnik ABS?
  11. Tak jak sie zgasi i pownownie uruchomi i nie swieci to abs jest. ---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:34 ---------- prawy czujnik to jak to sie ptrzy,ja mam anglika,kierownice po prawej stronie czy to bedzie prawa strona,czy jak?
  12. Witam,mam problem,gdy odpalam samochod i rusze po chwili zapala sie ABS i ASR i siewieca,jak stane i wylacze silnik i wlacze ponownie juz nie siwieci Podlaczylem Vag,i oto rezultat: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Sunday, 02 June 2013, 19:11:18:0 Control Module Part Number: 8E0 614 111 AH Component and/or Version: ABS/ASR 5.3 FRONT D10 Software Coding: 00012 Work Shop Code: WSC 06435 VCID: 64BB2F93E743 1 Fault Found: 00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45) 30-00 - Open or Short to Plus Co to moze byc?I jak to naprawic?
  13. Witam,podczas jazdy zapala sie kontrolka informujaca ze przednie klocki sa zuzyte(kolko w nawiasach na zoltym polu)wiec zdielismy kola i fatycznie jeden klocek byl zuzyty,wiec kopilem zestaw klockow i wymienilismy,od tej pory caly czas sie swieci kontrolka.Patrzelismy przewody ale wszytko wyglda ok,niewiem co jest?.Klocki nowe,wiec teoretycznie powinna zgasnac,juz nam rece opadaj,moze ktos podpowie co jest nie tak,moze w jakis konkretny sposob da sie sprawdzic czy to cos z klablam czy klockami nie tak czy co?.Dzieki za odp.Pozdrawiam Audi A4 B5,2000 rok,AJM
  14. Witajcie,sprawdzilem,blokada wylaczona,ale rozebralismy tapicerke dzwi i to co ukazalo sie naszym oczom bylo zdumiewajace,szkockie partacze,przypomnialo mi sie jak mieszkalem w polsce jak sie komarka naprawialo zamiast srubek na druciki.Wiec rozebralismy tapiceke,patrzymy a tam wszystko poodlaczane,do tego kawalek listewki potrzymuje szybe aby nie opadala,wiec co patrzymy a tam linka skrecona i zle zalozaona,wiec rozebralismy ten caly mechanizm,silniczek,przeprowadzilismy lineke przez gorna rolke,podlaczylismy kostke i wszystko chula.Nawet bym sie po szkotach tego nie spodziewal.Pozdrawiam i dziekuje za rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...