
GTI07
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O GTI07

-
Dzięki chłopaki.Hak na sprzedaż.
-
Witam.Mam pytanko.Kupiłem zderzak z S4 i w gratisie dostalem hak marki bosal i tam jest podana wartość w kn czyli 9,47 ile to kg.Potrzebuje to wiedzieć jaką cieżką przyczepe mogę ciągnać.Dzięki za odpowiedź.
-
No niestety nie zrobię logów bo niema programu,ani moi znajomi tez nie maja.A to co Ja musiałem podkręcić go do odcięcia to było wymuszenie pierwszeństwa,znaczy się gościu jechał szybciej niż dozwolonie50km/h w mieście i musiałem podciągnąć.Normalnie jak jeżdżę to zmieniam biegi przy2500tys,a jak zimny to przy2000tyś.
-
Jak zgasł mi pierwszy raz i odpaliłem go z2biegu bo się auto toczyło to miałem wrażenie jak by chodził na 3gary ale tylko przez chwile bo obroty miałem wtedy ok1000gdy przekroczyły1100to pojechał normalnie.Może miałem takie wrażenie ze chodził nie równo bo obroty były za niskie.Gdy zgasł mi2-gi raz to odpalił dopiero za5razem i chodził chwile nie równo i po chwili już normalnie.Jak wyczyścić turbo??
-
trepek,a czym zrobić taka płukankę?
-
A czym najlepiej zrobić takie płukanie?A silnik nie rozszczelni się jak zrobię płukankę?Jakiej marki najlepiej wlać olej po takiej płukance?
-
Aha.To jak się idzie pozbyć tych nagarów?Jakieś płukanki czy po prostu do jeździć ten olej do wymiany i zrobić wymianę na5W40lub5W30??
-
Aha.Z tego co mi wiadomo to mam silnik zalany olejem10W40.Zalał go jeszcze poprzedni właściciel.
-
Normalnie krece go max do2,5-3tyś i to jak jest dobrze rozgrzany na zimnym nie przekraczam2tyś.Była potrzeba i pociągnołem go wyżej i zachował sie jak by zgasł wcisłem sprzegło i kontrolki sie zaświeciły.Więdz pytam.Skoro odrotomież ma4,5tyś to nie widze problemu pociągnięcia go.Producent od tak sobie nie wymyślił tych obrotów na obrotomierzu.Kolega DeeJay_Kill ma racje jak silnik rozgrzany jest to nic mu się nie stanie jak czasami go się przegoni.Nie robie tego codziennie żeby prawić Mi morały.Zdażyło Mi się i pytam czemu,co może być przyczyną.
-
Witam.Mam takie pytanko.Mianowicie kiedyś przy ruszeniu z1go biegu i podciagnieciu go do4tys obrotów zgasł silnik dalem dwójke i odpalił z biegu dałem gazu i miałem wrażenie tak jakby chodził na3gary i pochwili normalnie pojechał.Podciągłem go znowu do4tyś i szedł normalnie do czerwonego pola.Po jakimś czasie znowu się to stało tyle ze na2gim biegu,zgasł przy4tyś,odpalił dopiero za którymś razem,pochodził3sekundu nie równo i potem już normalnie,pociągnołem znowu do4tyś i nic sie nie stało.Teraz czy tak się dzieje nie wiem,dzisiaj pociagłem go troche ponad4tyś ale nic się nie stało.Dodam że auto przyspiesza normalnie,odpala od strzała,spalanie ma normalne i przyspiesza bez problemu do180km/h.Co to mogło być?
-
Aha,z tego co rozumiem to dokoduje scyzoryk do pompki tylko niewiadomo czy da sie ubezpieczac pilotem w scyzoryku fabryczny alarm czy bedzie trzeba to robic przez zamek w drzwiach.Bo dokladany alarm napewno poleci z auta.Fajnie by bylo jak by sie dalo to zrobic ze naciskam pilota,pompka zamyka auto i odrazu ubezpiecza fabryczny alarm.
-
Szczeże to nie wiem z jaką pompką wyjechało bo juz byla chyba wszcześniej zmieniana bo jest opisana białym flamastrem.Czyli będe mógl sobie scyzoryka dokodować i z jego pilota zamykać i ubezpieczać ten dokładany alarm po zamontowaniu tej pompki?
-
Mam jeszcze takie pytanie.Bo alarm tez mam dokładany i czujniki mam przy szybie czołowej.Dzisiaj zobaczyłem że mam takie małe kratki w słupkach miedzy drzwiami "patrzące na tył i przód"czy to są czujniki fabrycznego alarmu?Czu A4 było wyposażone w fabryczny alarm?Bo w sumie mam tylko jeden kluczyk i to zwykły i pilot od dokładanego alarmu.Poprzedni właściciele pogubili cała resztę.Pompkę zamówiłem z obsługą pilotów numer 8L0 862 257 G.I teraz jak się dowiedzieć czy mam fabryczny alarm i czy miałem scyzoryk czy może tylko zwykle klucze?Wlepy w bagażniku brak.Jeśli miałem scyzoryk to może zostawić ten dokładany alarm i tylko do kodować do niego scyzoryk czy może starać się uruchomić fabryczny.Czy jeśli podepnę nową pompkę z obsługa pilotów to czy nie będzie się ona gryzła z dokładanym całym alarmem(modułem sterującym,pilotem i alarmem)i czy będę mógł do kodować scyzoryk do tego dokładanego alarmu?
-
Aha.Czyli ta pompka co znalazłem z numerem 8L0 862 257 G będzie dobra?No umnie było tak że jak zostawiłem otwartą szybe i zamknołem auto z pilota to odrazu szyba szła w góre.Niemusiałem kluczyka wsadzać do zamka i przekręcać ani trzymać pilota.A to do tej centralki z K to niemozna kodować scyzoryków?A te pompki z początkiem numeru 8D0to co to za pompki?
-
Aha.Czyli jeśli Ja mam numer pompki 8L0 862 257 K i kupie z numerem 8L0 862 257 G to szyby i szyberdach zaczna znowu dzialać,czy muszę szukać tylko z tym K na końcu?A co to są za pompki których numer zaczyna się na8D0i czy jak znajde też taka to czy też wszystko bedzie działać tak jak wcześniej?Nie bębę musiał nic kodować na nowo? ---------- Post dopisany 20-05-2013 at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2013 at 23:21 ---------- Znalazłem pompkę o numerze 8L0 862 257 G.Czy będzie ona poprawnie działała czy wszystko będzie tak jak wcześniej?Moja zepsuta pompka ma numer 8L0 862 257 K.