bartekst17
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bartekst17
Osiągnięcia bartekst17
0
Reputacja
-
Witam, przyszła i na mnie kolej Posiadaczem "Siwego" jestem od kwietnia. Przebieg po zakupie 192 tys. z groszami W podstawie: -chrom zewnątrz -2xel. szyby -el i podgrzewane lusterka -climatronic 2 strefy -abs,esp -centralny z aut. opuszczanymi i podnoszonymi szybami -pelny fis -tempomat -6xAirBag -2xAlu w idealnym stanie (15'zima, 16' na foto lato) -halogeny Po zakupie: Rozrząd INA + Pompa Wody SKF pasek Contitech Olej MOTUL, Filtry Knecht/Mann, regeneracja sprężarki klimy. Wycieraczki Valeo, Radio Concert II (zamiast Blaupunkt) Przeprowadzone modyfikacje: -bagażnik otwierany z pilota Automatyczne otwieranie pokrywy bagażnika Audi A4 B6 - YouTube[/url]]http://http://www.youtube.com/watch?v=pMaYdX20PMY -radio concert II -wymiana wytartego przycisku opuszczania szyb strona pasażera, -wymiana lekko zadrapanego przycisku ryglowania drzwi -wymiana włącznika światel -wymiana wizytownika, esp, awaryjnych -podświetlenie wizytownik,kubek W planach: -Podłokietnik przód -Podłokietnik tył z mcdonaldem -kolorowy fis -odblokowanie fis -... Poniżej kilka fotek zrobionych na szybko... W wolnym czasie coś dorobię i wrzucę
-
[1.9 TDI PD] Nowy rdzeń fabryczny czy regeneracja turbiny w zakładzie?
bartekst17 odpowiedział(a) na peres112 temat w 1.9TDI
Kolego, duże przebiegi wykonujesz? Robię około 60tys rocznie i się zastanawiam czy takie rozwiązanie będzie dobre? -
Kompresor od klimy nie włącza się, nie działa wentylator klimy
bartekst17 odpowiedział(a) na bartekst17 temat w Audi
Czyli mechanik do zmiany, albo ja coś źle zrozumiałem. Czy w przypadku kompresora bez sprzęgła występuje jakiś zawór w sprężarce. Mechanik stwierdził, że prąd jest na wtyczce, którą wpina się w sprężarkę więc problem w sprężarcę, zalecił wymianę na używkę, ale nie jestem przekonany do używek... wolałbym naprawić swoją i mieć świadomość, że wszystko jest ok. -
Kompresor od klimy nie włącza się, nie działa wentylator klimy
bartekst17 odpowiedział(a) na bartekst17 temat w Audi
Ponawiam prośbę. Prąd do kompresora dochodzi. Kompresor bez sprzęgła zrywnego. Pomoże ktoś? Czy może to być zawór sterujący ciśnieniem? Ewentualnie jak go sprawdzić? -
Kompresor od klimy nie włącza się, nie działa wentylator klimy
bartekst17 opublikował(a) temat w Audi
Witam, Jak w temacie, Vag wyrzucił takie błędy: W zakładce ENGINE: 2 Faults Found: 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-10 - - - Intermittent 18043 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1635 - 35-00 - Please Register/Activate W zakładce HVAC: Control Module Part Number: 8E0 820 043 Component and/or Version: A4 Klimaautomat 0408 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 01312 - Powertrain Data Bus 79-00 - Please Check Fault Codes Ktoś podpowie, gdzie szukać? Z góry dziękuje -
Czy po podmianie pompowtryskiwaczy trzeba coś ustawiać? Czy to czysto mechaniczna czynność? Jestem laikiem, zrobię to sam czy lepiej postawić w zakładzie?
-
Przyczyn może być kilka od kół, poprzez sprzęgło na Pompowtryskach kończąć. Zrób logi wyeliminujesz ewentualnie Pompki.
-
Do wymiany wszystkie? Czy wystarczy 4cyl? i ewentualnie 1cyl? I jeszcze jedno. Czy z nimi jest straszna tragedia? Czy jeśli przeprowadzę reg cyl1 i cyl4 będzie ok? Znacie kogoś z Rzeszowa/podkarpacia gdzie najlepiej to przeprowadzić. Lubię mieć w samochodzie wszystko jak książka piszę, kupując auto niestety nie sprawdziłem tego tematu. ---------- Post dopisany 02-06-2013 at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2013 at 20:46 ---------- Ponawiam prośbę
-
Proszę o pomoc w ocenie logów. Po nagrzaniu wyczuwalne jest delikatne telepanie karoserią, odczuwalne najbardziej na biegu jałowym oraz przy trzymaniu obrotów w przedziale 1900 - 2000. Gdy silnik zimny jest ok. Na 4cyl pomp. robi korekte ponad norme czy to jest powodem drgań? Może miał Ktoś podobny przypadek? Grupy: 001,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018,013,023,018,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
Podpinam się pod temat. Proszę o pomoc w ocenie logów. Po nagrzaniu wyczuwalne jest delikatne telepanie karoserią, odczuwalne najbardziej na biegu jałowym oraz przy trzymaniu obrotów w przedziale 1900 - 2000. Gdy silnik zimny jest ok. Na 4cyl pomp. robi korekte ponad norme czy to jest powodem drgań? Może miał Ktoś podobny przypadek? Grupy: 001,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018,013,023,018,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM