
kolec05
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kolec05

-
a błąd taki wyskakuje 17958 p1550
-
witam wszystkich proszę o analizę logów to nie są moje logi tylko kolegi i on ma 110 koni rok 99. auto w pada w tryb awaryjny koło 4tyś . i zawsze na trzecim biegu bo na czwartym już jest dobrze, a jak go przegoni,to na trzecim biegu jakiś czas jest też dobrze, ale jak postoi 20 minut to znowu wpada w tryb awaryjny. oczywiście błąd był ale jakoś nikt nie zapisał jutro jeszcze raz się podłącze. Z góry dziękuję VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
a czemu kat do wywalenia może mieć jakiś wpływ na zapiekanie się kierownic . czyli na 100% czyszczenie turbiny go nie ominie . dzięki za pomoc .
-
czasami jak jedzie to jest ok. a czasami mu właśnie odcina . jak są zabrudzone kierownice turbiny to turbo do czyszczenia czy może z czasem jak będzie ostro jeździł to mu się rozruszają .
-
witam wszytkich proszę o pomoc w odczytaniu logów to logi kolegi nie wiem jaki jaki dokładnie on prefiks ale dowiem się później wiem tylko że auto 1.9 tdi 1999r.turbina odcina mu powyżej 2800 tyś.z góry dziękuję za pomoc. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMgrupa011
-
dobra po sprawdzam jeszcze te nie szczelności spróbuję jeszcze kolektor ssący dokręcić chociaż nie będzię łatwo na zimny silniku właśnie wydaje mi się bardziej dynamiczy przynajmniej takie mam wrażenie . tak jak by trochę za pedałem gazu nie szedł ale powyrzej 2000 tyś już jest ok.
-
w grupie 011 aktualne doładowanie jest za małe niż powinno być . kolektor sący cały był zawalony sadzą z 0.5l wyskrobałem a potem wypiaskowałem go . egr zaślepiłem kwsówką i już żaden syf mi tam nie leci . ale turbina powinna przeładowywać a nie stety na dolnym zakresie nie chcę brat ma vento też 1z i mu cały czas przeładowuje no i tak myśle że może turbina ma nieszczelność a przepływkę kupiłem nową dwa lata temu . za pomoc z góry dziękuję
-
komplet to znacz jakie grupy wszystkie . ---------- Post dopisany 03-07-2013 at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany 24-06-2013 at 19:29 ---------- ot nowe logi myślę żeby jeszcze baypasa zrobić nie powinno się nic stać sorki że nie pokoleji spieszyłem się .z góry dziękuje za pomoc. log 04 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 05 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 03 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 06 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 09 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 07 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 012 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 08 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
dolot sprawdzałem wcześniej w wąż od turbo wpiełem durzy króciec a przed samym kolektorze ssącym podłączyłem manometr i ciśnienie trzymało więc układ powinien być szczelny napompowałem 1,5 bara i ciśnienie nie schodziło wydaje mi się turbawka się mogła rozszczelnić ale dla pewności jeszcze raz sprawdzę
-
proszę o pomoc w odczytaniu logów z góry dziękuję silnik 1z grupa 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
niby jak mam zagrzać motor przecież turbina jest wyjęta,żeby gwarancja była ważna to olej powinien być nowy wlany i nawet dla własnego spokoju,a nie potem mi napiszecie czemu oleju nie wlałem nowego bo mógł pójść jakiś syf i dlatego się tak cackam żeby nie było jakiś dodatkowych kosztów .mccoob tak to jest moje pierwsze auto mam je już 5 latek kupiłem je sobie za swoje własne ciężko zarobione pieniądze mi starzy ni czego nie fundowali , i wiem jak się olej spuszcza , nie wiem ile ty miałeś aut, ale zapewne dużo tylko ciekawe dlaczego albo takie rzęchy kupowałeś albo je tak dobijałeś . a tutaj masz linka z filmem zwróć uwagę do jakich marek aut są montowane( vw )ciekawe jakie mają silniki pewnie takie same jak audi ale ty pewnie masz od ferrarii nie mówię też że są najlepsze na świecie ale wydaje mi się że są w miarę dobre . ciekawe czemu sobie knechta nie kupujesz przecież są lepsze od mana FILTRON :: Film o firmie WIX-FILTRON
-
ciahciah to będzie dopiero mój pierwszy chip jeśli turbo będzie mi dobrze pompować ciśnienie po regeneracji to z chipuje go sobie ale dopiero po około 4 tygodniach bo też czytałem że z regeneracją turbiny to niby jak im się uda to jest ok a jak nie to trudno tak przynajmniej piszą na necie. Na zimnym silniku nigdy go nie kaciłem może jakiś kiepski olej mi sprzedali w sklepie w sumie to nie wiesz gdzie oni go zamawiają filtry zakładałem dobre MANA jak już nie było to filtrona . już zamówiłem olej i filtry tylko trzeba ten stary spuścić , myślałem żeby taką farelkę pod miską ustawić i niech się grzeje aż będzie gorąca i olej zrobi się żadki i wtedy go spuścić co o tym sądzicie bo nic innego mi do głowy nie przychodzi.
-
bedzial może dla ciebie wyraz (idioto odporne) nie jest obraźliwy,ale dla mnie jest i wydaje mi się że te wyrazy powinno się pisać osobno . I niech mi wyjaśni dlaczego mi padła turbina z przebiegiem 260tyś przecież nasze silniki są nie bardzo wytrzymałe ,olej leje mobila 10w40 i autem jeżdżę spokojnie nie szleje może raz sobie zaszalałem na początku jak go kupiłem a tak to normalna jazda cały czas ,akurat wydaje mi się że ty bedzial masz trochę racji że nasze autka mają trochę latek i dlatego napisałem że jak dodam 20 koników to będzie dobrze a 40 koni więcej to wyciągnąć pewnie da radę i pewnie będzie jeździć ale jakoś mam mieszane uczucia co do dalszej eksploatacji .wystarczy mi 110 koników mam nadzieje że nikogo nie obraziłem.
-
mcCoob nie tym tonem tak to możesz sobie do swojej pani pisać . ty widzę że autko masz prawie nowe .nie widziałeś mojego auta więc nie oceniaj . jak checz pogadać zacznij szanować ludzi to oni też cię będą szanować .
-
bedzial pogadać można ale jak sam pisałaś te auta mają już 12 lat jak moje więc 110 km. to i tak przyzwoicie poza tym jakkolwiek większe modyfikacje to moim zdaniem dodatkowe koszty i nie zawsze może wszytko się zgrać jak zregeneruje turbinkę to przynajmniej wiem że jest dobra a kupię jakąś używkę i tak naprawdę też nie wiem co kupię . więc nawet jak wyciągnę te 140koników to pewnie wtryski i kompa i turbinkę trzeba pozmieniać i nie mówiąc o tym czy sprzęgło wytrzyma pewnie po jakimś czasie trzeba będzie zmienić a jak sprzęgło to i pewnie skrzynię od 110 włożyć ,nie jestem żadnym specjalistą od tuningu ale z tego co czytałem to musiałbym wymienić prawie połowę rzeczy albo przerobić. Oczywiście wszystkie sam nie zrobię chodzi o zestrojenie znowu też dodatkowe koszty, bo przecież nikt nie jest altruistą . a nawet dobre sprzęgło jakieś sportowe to pewnie 1500zł albo lepiej kosztuje żeby to miało wszystko ręce i nogi . ja tym autkiem chciałbym jeszcze pojeździć parę latek . Więc podliczywszy na oko wszystkie koszty i wiek auta, koszta są zbliżone do wartości auta, albo się mogą zrównać. Będę zadowolony jak wycisnę 110 koników bez przeróbek, sorki ale zdecyduję się na te 110 koników to i tak będzie dobrze.A autko kupiłem od właściciela byłem u niego w domu, we frankfurcie nad menem już mam je parę latek drugi właściciel tam raczej z paliwem nic nie kombinują jak u nas pozdr.