Skocz do zawartości

aliena4

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aliena4

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aliena4

0

Reputacja

  1. Czytałem ten temat i nadal nie mogę znaleźć rozwiązania w moim przypadku, chodzi o to że mam uszkodzony parownik na 100%, a mój panel klimatronika nie reaguje nie włącza się. Jest to auto robocze, i potrzebuję tylko samego nawiewu ciepłego powietrza na szyby przed idącą zimą. W zeszłym roku jeszcze działał w tym już nie. Nie mam obecnie zbyt dużo funduszy na zmianę auta, bo zakupiłem sprzęt do wykonywania mojej pracy, który był mi niezbędny. Natomiast jest szansa uruchomić sam nawiew ciepłego powietrza, uruchomić jakoś klimatronik? Bo wydaje mi się że parownik nie ma większego wpływu na tą sytuację, tak przypuszczam. Audi to 1.8 V5 ADR 1999 rok, z przebiegiem już 450.000km, proszę o pomoc, bądź rady do kogo się udać z tym problemem na śląsku.
  2. Tak, kilku krotnie sprawdzając czy trzeba uzupełnić płyn w zbiorniczku.
  3. Dalej jest ten dzwięk co na filmie mimo dobrego odpowietrzenia, czyli problem może już leżeć po stronie padniętej pompki?
  4. Właśnie teraz byłem u niego i sprawdziliśmy przy okazji zbiorniczek z płynem do wspomagania. To powiem krótko bardzo mało tego płynu miał praktyznie gołe sitko na dole...., mało tego ma w aucie białą butelkę płynu FEBI jakąś 1l, dolaliśmy odpowietrzyliśmy zobaczymy co będzie w Poniedziałek. Wydaje mi się że ma duży wyciek, albo mały i rujnuje sobie tym pompe wspomagania....
  5. Witam, Mój sąsiad ma od wczoraj problem z swoim autem bo podczas odpalania i pracy silnika pojawił się dziwny dzwięk dobrze go słychać w pierwszym filmie w oklicach 30sekundy i w drugim przy otwartej masce. Sprawa jest trochę pilna bo wybiera się swoim autem na wakacje za kilka dni w środę, a ja wyjeżdżam w Poniedziałek na delegację, więc pomimo szukania (niezbyt dokładnego) na forum nie natrafiłem na podobny wątek. Ja osobiście nie mam pojęcia co to może być, dla mnie dzwięk dociera z okolic pompy wspomagania ale to chyba błędna diagnoza.... Proszę o wasze sugestie, rady, mój sąsiad jest w dziedzinie mechaniki kompletnym laikiem i już przez jego nie wiedzę paru mechaników go dobrze policzyło... szkoda mi go bo to naprawdę życzliwy i pomocny człowiek, a jadą do Chorwacjii i boi się że auto popsuje mu całe plany. Film 1 w aucie charakterystyczny dzwięk problemu jest mocno słyszany od 26/27 sekundy, nasila się podczas kręcenia kierowcnią maksymalnie w lewo bądź w prawo. https://www.youtube.com/watch?v=budLseukXyM Film 2 podniesiona maska, mało tego na dole widać wyciek, ale nie wiem skąd on jest widoczny w 8sekundzie po prawej stronie chyba jakiś element układu kierowniczego. https://www.youtube.com/watch?v=5AnqLcW5UjU P.S. Sąsiad w Lutym wymieniał płyn w układzie wspomagania bo pytałem go mając podejrzenia odnośnie pompy, chociaż moje podejrzenia mogą być mylne. Za wszelką pomoc stokrotne dzięki w moim i sąsiada imieniu.
  6. Jutro rozbieram, zobaczymy co z tego się urodzi
  7. Słuchajcie od jakiegoś czasu mam problem z moim bagażnikiem w kombi. Nie zawsze otworzy się przy pierwszym podejściu, czasem żeby go otworzyć trzeba próbować kilka razy aż zaskoczy. Gdzie może być wina tego? Czasami działa podwójne otwarcie i zamknięcie auta, wtedy zaskakuje zazwyczaj za 1szym razem. Jest mi on niezbędny w mojej pracy, gdzie w bagażniku trzymam cały swój sprzęt... Pomocy
  8. Dlatego wole dawać towar z wyższej półki, a SKF chyba takim jest?
  9. SKF kosztuje 212zł więc chyba to już cena mówi sama za siebie jeżeli chodzi o jakość
  10. Masz go gdzieś na aukcji ? bo niektórzy polecają SKF ten co był oryginalnie montowany ponoć..
  11. No to w swoim czasie, bardziej martwi mnie to że nie umiem dobrać odpowiedniego przegubu do mojego auta nie wiem jakiej firmy zastosować, a w moim drugim temacie cisza (((
  12. Nic nie wymieniałem, bo czekam aż w końcu drugi raz zrobi się to samo z obrotami, ale spokój a auto przejechało od tamtej pory 1300km W tym miesiącu wymienię jeszcze filtr paliwa
  13. W tej chwili obroty dalej w normie, natomiast dalej jest problem ze złą mieszanką sporadyczny błąd.
  14. Niby tak, ale powolutku moja działalność się rozwija i chcąc nie chcąc za rok będę musiał przeskoczyć na większe auto pokroju trafic, pewnie audi zostanie, ewentualnie zmienię na nowszy model. Pożyjemy zobaczymy. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z obecnego auta mimo tego że pracuje w skrajnie trudnych warunkach.
  15. Hmmm no muszę sprawdzić bo nie pamiętam żeby było coś robione, przebieg też ma już duży bo wczoraj pykło 350.000km, to auto musi mi pojeździć do 500.000km wtedy kupię sobie inne robocze:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...