Skocz do zawartości

Tomciojag

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomciojag

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Włocławek

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Tomciojag

0

Reputacja

  1. Takich odpowiedzi oczekiwałem. Z odpiętym N75 juże kiedyś jechałem. Wtedy dopiero czuć jak ECU odcina ;p. Soft jest już w planach. Jeszcze takie pytanko. Zauważyłem, że na biegu jałowym na Pb lubią tak jakby wypadać zapłony. Po przełączeniu na LPG pracuje równiutko. Świece nowe, przerwa 0,7. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Dostałem od kumpla praktycznie nowe cewki, więc sprawdzę też jak będzie na nich pracować.
  2. DV ma jakieś pół roku także obstawiam, że sprawny. Przyczyny doszukiwałbym się w źle ustawionej sztandze. Regulowana była intuicyjnie, ponieważ miałem niedokładny manometr . Czy taki stan rzeczy ma jakiś niekorzystny wpływ na moc lub silnik? Zaznaczam, że auto nie wpada w notlauf, ECU nie odcina.
  3. Przyczyną może być DP? Jak przestanie padać to zrobię
  4. Witam! Nareszcie udało mi się usunąć większość niedociągnięć w mojej Audi tj. nieszczelności dolotu, urwana klapka WG, źle wyregulowana sztanga WG. Po tych zabiegach autko odżyło. Jednak nadal wydawało mi się, że to nie jest 150 km, więc profilaktycznie wywaliłem kata, a na jego miejsce został zamontowany DP. Porobiłem logi i stwierdziłem, że MAF mierzy ciut za mało. Walcząc o każdy koń mechaniczny więcej, kupiłem nową, oryginalną przepływkę o numerach 0986280210 Bosch. Zamontowałem i zrobiłem logi. Prosiłbym o ich ocenę: http://vaglog.pl/log_273051.html. Wydaje mi się, że Audi ma troszkę muła z dołu, ale chyba tak to już jest z uturbionymi jednostkami. Nie czuję tych 150 KM, chyba, że po prostu już się do nich przyzwyczaiłem. Logi robione na Pb. Samochód posiada instalację LPG. Zrobiony jest w nim również wak box. Pozdrawiam i proszę o opinię
  5. Witam ponownie. Znalazłem trochę czasu i ogarnąłem problem z doładowaniem. Poprawiłem regulację na WG. Oto log z grupy 115 http://vaglog.pl/log_261560.html . W najbliższym czasie wstawię jeszcze log wartości przepływomierza. Pozdrawiam
  6. Tak jak pisałem,wężyk od n75 do gruszki jest odpięty przy gruszce i zaślepiony śrubą.
  7. Poprawiony: http://vaglog.pl/log_255774.html .
  8. Postaram się coś ogarnąć. Pewnie trochę to potrwa ;P Jeszcze takie pytanko. A może by tak wypiąć przepływkę i wtedy przetestować? Auto powinno czytać wtedy parametry zadane przez programistę. Panowie, po dłuższej przerwie postanowiłem znowu zabrać się za turbo. Zrobiłem jeszcze taki test: wypiąłem MAF i odłączyłem wężyk od "gruszki". Oczywiście przeładowało, czyli wynika, że N75 sprawny. Po wypięciu MAF silnik nie wpadał w tryb awaryjny (nie było czuć spadku mocy w stosunku do mocy z wpiętym MAF-em). Niestety nadal jest słabo z dołu. Na Vag-u test katalizatora przechodzi pozytywnie. Poza tym myślę, że gdyby był zatkany kat to samochód dusiłby się również na wysokich obrotach. Wstawiam loga z kanału 115: http://vaglog.pl/log_255774.html. Proszę o kolejne wskazówki.
  9. No też właśnie ten przepływ mi się nie podoba. Mam jeszcze drugą audi po wypadku tylko, że z silnikiem AEB, ale może przepływka podejdzie
  10. Ok, w środę sprawdzę i dam znać Szczelność dolotu sprawdzona. Była drobna nieszczelność przy zaworze DV (niedociągnięta opaska). Wklejam logi: http://vaglog.pl/log_249927.html http://vaglog.pl/log_249928.html Pozdrawiam
  11. Szczerze mówiąc, że po walce z wastegate'm nie sprawdzałem ponownie szczelności dolotu. Możliwe, że coś mi umknęło. Logi będę mógł wstawić pojutrze (jutro szykuje się długi dzień w pracy ;( ).
  12. A powiedzcie mi jak z drugą sondą lambda. Działa ten myk z emulatorem? No i nadal nie podoba mi się wartość przepływu powietrza. Co sądzicie?
  13. Jeśli chodzi o sztangę to jej nie regulowałem, ale po wyjęciu WG był całkowicie domknięty. później pompuje już całkiem spoko. Też zastanawiałem się nad katem. Wgl to chcę go wywalić i wstawić DP Jakieś propozycje?
  14. Hah, oki Myślę, że w weekend trochę pogrzebie i mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie. Będę informował na bieżąco. Przepraszam, że odkopuję temat. Nareszcie znalazłem trochę czasu by ogarnąć auto. Wymieniłem zawór DV, wszystkie wężyki od podciśnień, uszczelki kolektora dolotowego i przepustnicy, oringi wtryskiwaczy. Nic nie pomogło na powyższy problem, więc wyjąłem turbinę na stół. Przyczyną braku doładowania okazała się urwana klapka Westgate. Uporałem się z tym problem lecz wydaje mi się, że turbo wstaje bardzo późno. Zapodaje dzisiejsze logi i bardzo proszę o jakieś wskazówki. http://vaglog.pl/log_249409.html http://vaglog.pl/log_249408.html Pozdrawiam
  15. Bardzo ciekawy filmik. Rozumiem, że otwór w Tip-ie po wyjęciu tej gruszki, która idzie od odmy ma być zaślepiony, tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...