Skocz do zawartości

martinpleszew

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O martinpleszew

Osiągnięcia martinpleszew

0

Reputacja

  1. Mechanik mechanikiem, stwierdził to elektryk podłączając się kompem, niestety nie mógł mi określić który to wtrysk, tak więc będę musiał podjechać do innego elektryka by wykazał który to wtrysk i biorę się za robotę, choć pewnie każdy proponował by wymianę wszystkich 4, a nie ukrywam, że to zbyt wysoki koszt jak na moją kieszeń choć jak będzie trzeba to przeboleje, chciało się drogie auto to i trzeba liczyć się z konsekwencjami.
  2. Dzięki Bartek, własnie do tego wniosku dochodziłem cały weekend i dziś zabieram się własnie za sprawdzanie przegubów, leży w tym moja wielka nadzieja, dam znać, czy są jakieś luzy, jeśli będą to dam znać czy wymiana na nowe dała jakieś zamierzone efekty. ---------- Post dopisany at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany at 09:24 ---------- Niestety moje plany legły w gruzach, stałem się ofiarą bezmyślnych złodziei, którzy w moim Audi jak i kilku innych autach skradli wkłady lusterek, na chwilę obecną nie mogę się poruszać autem ponieważ nie chcę ryzykować utraty dowodu rejestracyjnego, tak więc zaraz jak dotrą nowe wkłady to ruszę do wulkanizacji sprawdzić koła a potem na kanał ocenić stan przegubów. dodam, że niestety pechowo moje wkłady lusterkowe były fotochromatyczne i jeden taki wkład to koszt 250zł, niestety kupiłem zwykłe podgrzewane by po raz kolejny nie paść ofiarą jakiś debili.
  3. Bartek, zapoznałem się z encyklopedią multitronica a jednak nic z niej nie wywnioskowałem co by mnie interesowało.
  4. Witam serdecznie, jestem tu nowy. Wpadłem na te forum ponieważ mam podobny problem z moim multitroniciem, a mianowicie, przy ruszaniu na "dziaduszka" naprawdę spokojnym nie ma najmniejszego problemu, natomiast przy gwałtowniejszym ruszaniu przy prędkości od 80 do 120 km/h występuje uciążliwe drżenie całego auta, po zdjęciu nogi z gazu jest ok, dodam, że jak podczas drgania dodam kilka razy gazu to coś "się ustawi" i nawet przy tych 100 może być dobrze. Poduszka pod skrzynią jest ok,sprawdzona, trzyma, koło kinetyczne zregenerowane, elektryk obstawia na lejący wtrysk, jeden mechanik na źle zregenerowane koło 2 masowe z kolei inny na źle wyważone koła przednie (sprawdzone, wyważone). Auto lekko przydymi przy odpalaniu, na stałe odcięty ma filtr cząsteczek stałych i zrobionego chipa na 170KM, czy mogą to być wewnętrzne przeguby bądź też poduszki pod silnikiem czy też może to być lejący wtrysk? może ktoś spotkał się z podobnym problemem, nie chce tracić kroci na naprawy i chciałbym dojść do tego w miarę rozsądnymi kosztami, niestety diagnoza każdego z majstrów jest inna... Pozdrawiam
  5. Witam serdecznie, jestem tu nowy. Wpadłem na te forum ponieważ mam podobny problem z moim multitroniciem, a mianowicie, przy ruszaniu na "dziaduszka" naprawdę spokojnym nie ma najmniejszego problemu, natomiast przy gwałtowniejszym ruszaniu przy prędkości od 80 do 120 km/h występuje uciążliwe drżenie całego auta. Poduszka pod skrzynią jest ok, koło 2 kinetyczne zregenerowane, elektryk obstawia na lejący wtrysk. Auto lekko przydymi przy odpalaniu, na stałe odcięty ma filtr cząsteczek stałych, czy mogą to być wewnętrzne przeguby bądź też poduszki pod silnikiem? może ktoś spotkał się z podobnym problemem, nie chce tracić kroci na naprawy i chciałbym dojść do tego w miarę rozsądnymi kosztami, niestety diagnoza każdego z majstrów jest inna... Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...