Skocz do zawartości

tusik92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tusik92

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tusik92

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z komunikatami RNS na pełnym FIS, mianowicie objawia się to tym, że po odpaleniu silnika wszystko ładnie wyświetla (stacje radia, numery płyt) lecz po kilku minutach gaśnie i zostaje czarne tło. Radio NAVIGATION PLUS. VAG wypluł dwa błędy:, Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 930 J Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D27 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 91811 AUZ6Z0B0058187 2 Faults Found: 01304 - Radio 49-00 - No Communications 01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401) 49-00 - No Communications Błędów nie da się skasować przy czarnym tle, natomiast kiedy wszystko jest sprawne (czyt. wyświetla komunikaty) można go bez problemu skasować. Dodam, że mam dołożony tuner TV i kamerę cofania. Ktoś miał podobny problem i potrafiłby pomóc lub wie co go boli?
  2. Problem rozwiązany. Na słabym i nie doładowanym akumulatorze komputer po prostu nie zagrzewał świeczek. Wystarczyła wymiana na nowy i już wszystko hula. Czasem jeden mały szczegół a ile potrafi przysporzyć problemów
  3. Świece sprawdzone, wszystkie sprawne. Sprawdzone sposobem kabel do akumulatora i na świece - wszystkie iskrzyły. Prawdopodobnie mam zepsuty czujnik temperatury, jutro rano będę to jeszcze raz sprawdzał komputerem.
  4. Jak już odpali to jest wszystko ok, nic nie szarpie, nie kopci nie dymi. Problem jest tylko z porannym rozruchem, bo na ciepłym silniku pali na dotyk. Szczerze powiedziawszy nie wiem, mechanik to robił.
  5. Był zmieniany przy wymianie oleju, około 4 miesięcy temu.
  6. Witam. Od 3 dni borykam się z problemem przy rozruchu. Po nocy gdy rano wsiadam do auta, po przekręceniu silnikiem odpalił, ale momentalnie zgasł. Następne próby to już tylko kręcenie rozrusznikem aż w końcu za którymś tam razem odpali. Co może być przyczyną? Czujnik temperatury, pompa paliwa, termostat? Pompa paliwa według mnie jest ok bo po przekręceniu zapłonu słychać jak paliwo podaje. Mam VAGA i kabel, mógłbym wykonać jakieś logi tylko potrzebna pomoc lub instrukcja, sam skan błędów niczego nie wykazał. Od czego zacząć szukanie, żeby nie wpędzić się w nie potrzebne koszta?
  7. Mam identyczny problem, na zimnym silniku w zakresie 1000-2000 obrotów mam przerywaną moc, powyżej jest ok. Zdarzało się, że turbina całkowicie się wyłączała czyli przechodziła w tryb awaryjny. Od jakiegoś czasu nawet słychać głośniejszy świst turbiny. Jak dojdziesz w czym tkwi problem daj znać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...